רשמית: זו השמלה הכי יפה שנראתה על השטיח האדום השנה

קירה נייטלי חותמת את 2017 עם שמלת ולנטינו אגדית, וגם: סלינה גומז במחוך בעייתי, בלה חדיד פוזלת למחוזות הפטישיזם, אירינה שייק מלמדת אותנו טעם רע מהו ושירי מימון בקרב אופנתי מול שלומית מלכה. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 7 דצמבר 2017

סלינה, קירה ובלה. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Dimitrios Kambouris, Stuart C. Wilson, Michael Kovac, Getty Images)

סלינה, קירה ובלה. המתלבשות הטובות והרעות (צילום: Dimitrios Kambouris, Stuart C. Wilson, Michael Kovac, Getty Images)

המתלבשות הטובות:

קירה נייטלי, טקס פרסי התיאטרון הבריטי, לונדון
שמלה של ולנטינו

צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images

צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images

קירה נייטלי הגיחה מן הצללים אל השטיח האדום של טקס פרסי התיאטרון הבריטי במה שאנחנו יכולים רק להגדיר בתור השמלה היפה ביותר שראינו השנה. עשויה כולה משכבות של בדים מרחפים בצבע קרם עם שילוב לא קונבנציונלי של סרטי סאטן ירוקים ענקיים, השמלה מקנה לנייטלי מראה של פיה ויקטוריאנית לא מהעולם הזה. הפה עדיין נותר פעור.  

מרגו רובי, פרמיירת "I, Tonya", אל.איי
שמלה של
The Row

 

A post shared by @celebsbrands on

אם את השמלה של קירה נייטלי הכתרנו בתור היפה ביותר שראינו השנה, אז זו שלבשה מרגו רובי השבוע היא סגניתה. המינימליזם המשובח של האחיות אולסן ל-The Row שוב מנפק אאוטפיט למופת מבלי לעשות יותר מדי, ומעניק את מלוא הבמה ליופי והעדינות של רובי. כלות אביב 2018, לתשומת לבכן.

לילי קולינס, טקס פרסי פריצת השנה, אל.איי
שמלה של פראדה

צילום: Jesse Grant/Getty Images

צילום: Jesse Grant/Getty Images

כמו קירה נייטלי ומרגו רובי מעליה, גם לילי קולינס התאהבה השבוע בשמלה בגוון בהיר וענוג במיוחד, שעושה חשק להירשם מחדש לחוג בלט. הכל פה פשוט נכון: האורך המדויק המסתיים מעל הקרסוליים, שילוב הפרנזים העדין המעניק טאץ' נוצץ וחגיגי, ולסיום – אודם הבורדו העמוק החותם את כל הלוק ומעלה אותו לגבהים חדשים.  

מרת'ה האנט, צפייה בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, ניו יורק
אאוטפיט של
PRISCAVera

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Victoria's Secret

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Victoria's Secret

בדרך כלל מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט לא ידועות בטעמן האופנתי, בעיקר כשמדובר בהתייצבות לאירועי המותג הפופולרי. אבל הנה, צדיקה בסדום ושמה מרת'ה האנט. הדוגמנית היפה הגיעה להקרנה החגיגית של התצוגה השנתית באנסמבל זוהר וכיפי שמוכיח שאפשר להתלבש באופן דקדנטי וחשוף ועדיין להיראות מתוחכמת ואלגנטית. הסוד? שילוב נכון בין אורכים, צבעים וטקסטורות. זה כל הסיפור.

זנדאיה, טקס פרסי התיאטרון הבריטי, לונדון
שמלה של אלי סאאב

 

A post shared by Machahir News (@machahirnews) on

הזיקית האופנתית ושמה זנדאיה התייצבה לטקס פרסי התיאטרון הבריטי בשמלה שכולה דרמה מופלאה – שילוב של קטיפה שחורה ובד שיפון בטיפול אומברה, עם שרוולים עד הרצפה ומחשוף ושסע המסתיימים במקומות אסטרטגיים נכונים. קשה להסיר ממנה את העיניים.

המתלבשות הרעות:

סלינה גומז, טקס "נשים במוזיקה" של מגזין בילבורד, אל.איי
טוטאל-לוק של ורסאצ'ה

צילום: Michael Kovac/Getty Images for Billboard

צילום: Michael Kovac/Getty Images for Billboard

לא הרבה יכולות טו-פול-אוף טוטאל-לוק מעור שחור, גם לא גברת סלינה גומז עם 130 מיליון העוקבים שלה. המחוך המאתגר, המכנסיים של רוס גלר וחגורת הבוקרים – גומז נראית כאילו התחפשה לסנדי מ"גריז", רק שעברו כבר חודשיים מאז האלווין. מישהי פיטרה את העוזרת האישית ושכחה לעדכן את היומן?

אירינה שייק, פתיחת בוטיק ורסאצ'ה, לונדון
שמלה ומגפיים של ורסאצ'ה

 

A post shared by VERSACE (@versace_official) on

אם תפתחו את המילון על הערך "טעם רע" וודאי תמצאו לצידו את התמונה הזו של אירינה שייק. לבושה מכף רגל ועד ראש בקולקציית ההומאז' של דונטלה ורסאצ'ה לאחיה ג'יאני, היא נראית כמו בובת ברבי משנות השמונים, כזו שאפילו קן היה מעדיף שתחזור הביתה ותחליף בגדים. העיניים שלנו עוד לא התאוששו. 

מריה קארי, קונצרט למען יום האיידס הבינלאומי, אל.איי
שמלה של
Georgine

צילום: Tommaso Boddi/Getty Images for AIDS Healthcare Foundation

צילום: Tommaso Boddi/Getty Images for AIDS Healthcare Foundation

אחרי שעברה לא מזמן ניתוח לקיצור קיבה, מריה קארי חזרה לשטיח האדום במה שנראית כמו השמלה שהכי קשה להשתחל עליה, שלא לדבר על איך לצאת ממנה. סיכות הביטחון שלאורכה נראות כמו שיקוף רנטגן של ניתוח השרוול שעברה, ולנו נותר רק לקוות כי קארי הצליחה לקחת כמה נשימות מדי פעם.  

לילי רוז דפ, תצוגה של שאנל, המבורג
טוטאל-לוק שאנל

 

A post shared by LILY DEPP FANS (@mlle.depp) on

כבר כמה שנים שלילי רוז דפ היפה היא המוזה של קרל לגרפלד, בדיוק כפי שאמה ונסה הייתה בשנות התשעים. לכן זה כל כך מפתיע שדווקא אותה הדוד קרל מלביש בבגדים הכי לא משהו של שאנל. אנסמבל התחרה השחור הזה נראה כמו משהו שרוכשים באלנבי, ופחות כמו יצירת קוטור שעולה עשרות אלפי שקלים. לילי, במקומך היינו בודקים טוב טוב את התווית, יש מצב שעבדו עלייך.  

בלה חדיד, צפייה בתצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט, ניו יורק
שמלה של
atsukokudolatex

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Victoria's Secret

צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for Victoria's Secret

לא ברור מה היה דחוף לבלה חדיד ללבוש שמלת לטקס מנוחשת ופטישיסטית להפליא להקרנה של ויקטוריה'ס סיקרט – הרי ממילא היא כל כך מחופצנת שם, שזה כבר מזמן עבר את גבולות הטעם הטוב. והנה, בכל זאת, היא מציגה את מרכולתה במה שנראה כמו השמלה המחניקה ביותר ביקום (ונמצאת בקרב צמוד עם השמלה של מריה קארי), כשהיא מוותרת על כמה צלעות ונקודות זכות אצלנו.

קו המשווה:
שירי מימון .
Vs שלומית מלכה
חצאית של אריאל טולדנו

צילום: אינסטגרם shirimaimon1@, arieltoledano@

צילום: אינסטגרם shirimaimon1@, arieltoledano@

לפני כשנה לבשה שלומית מלכה את חצאית המיני הזו של המעצב הישראלי אריאל טולדנו (שדומה באופן מחשיד למדי לחצאית מיני של איזבל מארנט, שגם אותה לבשה מלכה בשנה שעברה), והנה, הפלא ופלא, שירי מימון החליטה שגם לה בא להצטרף למסיבה. אבל במקום לסגנן אותה עם טי-שירט שחורה קצרה ופשוטה כפי שעשתה מלכה, היא שידכה לה חולצת קטיפה עם כתפיים מודגשות, שהפכה את כל הלוק להרבה יותר חורפי ודרמטי. כמובן שכעת מימון לא השאירה לנו ברירה, אלא לשאול את השאלה המתבקשת – מי לבשה את זה טוב יותר? הצביעו והשפיעו.  

 

השאירו תגובה

 

  • מאיה קארי נראת הכי טוב שלה אבר!! האיפור, השיער מושלם⭐️ והשמלה במידה שלה! (לשם שינו)

    וסלינה פשוט שיחקה אותה עם האאוטפיט!

    קירה נייטלי לובשת את הסדין שלי ובכל זאת נראת סבבה

    מאת: ורוניקה |‏ 13 בדצמבר 2017 | 18:27
  • נראה לי שהתבלבלתם בין הטוב לרע הפעם. כתבתם הכל הפוך.

    ושירי נראית מדהים

    מאת: סכ |‏ 8 בדצמבר 2017 | 22:46
  • חוץ מהטופ של סלינה גומז אהבתי את מה שהיא לובשת.חבל שהיא בצד של המתלבשות הלא טובות של המדור

    מאת: אנונימית |‏ 8 בדצמבר 2017 | 14:16