מלניה טראמפ מצאה את אאוטפיט הטיסה האולטימטיבי

וגם: פיפה מידלטון מתעלה על אחותה הגדולה, בלה חדיד לא מקשיבה לחזאים, סיינה מילר יודעת איך לאבזר שמלה, ג'ניפר לורנס נראית כמו קלישאת קואצ'לה ואמה סטון בקרב אופנתי מול לילי קולינס. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 6 יולי 2017

פיפה מידלטון, מלניה טראמפ ובלה חדיד. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Clive Brunskill/Getty Images, Zach Gibson/Getty Images, Pascal Le Segretain/Getty Images)

פיפה, מלניה ובלה (צילום: Clive Brunskill/Getty Images, Zach Gibson/Getty Images, Pascal Le Segretain/Getty Images)

המתלבשות הטובות:

אליסיה ויקנדר, השקה של בולגרי, ונציה
שמלה של פראבל גורונג, תכשיטים של בולגרי

 

A post shared by victoriasekrier (@victoriasekrier) on

זוכת האוסקר השוודית הציגה השבוע בוונציה שיזוף מושלם (ומאוד לא שוודי) בעזרת שמלה שמיימית של פראבל גורונג שמוציאה את גוון עורה בצורה הטובה ביותר. צבע התכלת המעודן עם טקסטורת הטול גורם לוויקנדר להיראות כמו נסיכת דיסני מעודכנת שמרחפת מעל תעלות ונציה בקלילות ואלגנטיות. למזלה, יש לה גם פרינס צ'ארמינג אמיתי על ידה – הבויפרנד מייקל פאסבנדר.

מלניה טראמפ, בדרך לטיסה נשיאותית לפולין וגרמניה, וושינגטון
מכנסיים של ולנטינו, תיק בירקין של הרמס

צילום: Zach Gibson/Getty Images

צילום: Zach Gibson/Getty Images

אולי נסיעת עבודה של הבעל לפולין וגרמניה היא לא בדיוק ההגדרה המילונית לחופשת קיץ כיפית, אבל לא נראה שמלניה היא מהטיפוסים המתלוננים. רק תראו איך היא דפקה הופעה כדי לעלות על טיסה טרנס-אטלנטית: סריג שחור צמוד וקליל, מכנסיים ישרים ומחויטים של ולנטינו, תיק בירקין ונעלי עקב מחודדות. אנחנו במקומה היינו מוותרים על הסטילטו, כי בכל זאת, בצקות, אבל נראה שמכל שאר הבחינות היא מסודרת לגמרי לאייר פורס וואן. ניפגש בחושך. 

סיינה מילר, מסיבה בסלפרידג'ס, לונדון
שמלה של נילי לוטן, צעיף משי של
Rockins

כבר כמה עונות ששמלת הסליפ נמצאת גבוה באולימפוס האופנתי, אבל גם פריט בסיסי יכול לפעמים לשעמם את הבריות. לא כך במקרה של סיינה מילר, שמצאה דרך לאבזר את השמלה באופן מינימלי, קיצי ומקורי – בתוספת צעיף משי דקיק וצבעוני הלוק כולו מקבל ווייב של חופשת סבנטיז אקזוטית, אפילו שמילר נמצאת בכלל בשיאו של גל חום לונדוני.

ויני הארלו, מסיבה של דיור, פריז
שמלה של דיור

 

A post shared by Winnie Harlow (@winnieharlow) on

ויני הארלו היא כבר מזמן לא רק "ההיא עם מחלת העור", אלא דוגמנית מצליחה ואישיות מעצימה בפני עצמה. ההוכחה – השבוע הגיעה למסיבה של דיור כחלק משבוע הקוטור הפריזאי וזכתה ליחס מלכותי שלא יבייש אף זוכת אוסקר. בחוכמה וברגישות, דיור הלבישו את הארלו בשמלה שמחמיאה לה בכל דרך אפשרית, מהגזרה הנסיכותית ועד הצבע העדין שחוגג באלגנטיות את כתמי עורה, וזה פשוט מרהיב.    

פיפה מידלטון, טורניר ווימבלדון, לונדון
שמלה של סלף פורטרייט

צילום: Clive Brunskill/Getty Images

צילום: Clive Brunskill/Getty Images

כשאחותך הגדולה יורשת את תפקיד פטרונית ווימבלדון ממלכת אנגליה, את לא יכולה שלא לבוא ולפרגן על הגיג החדש. כך עשתה פיפה מידלטון (יחד עם האח ג'יימס) כשהגיעה לטורניר הטניס היוקרתי ודפקה הופעה כמו שרק נשואה טרייה יכולה (הרי צריך עדיין להתלהב מהגוף שעבדה עליו כל כך קשה לפני החתונה). בשמלת רשת בגווני גלידה עדינים מבית סלף פורטרייט, פיפה נראית ייצוגית אך סופר אופנתית – שילוב שדווקא קייט לא לגמרי שוחה בו. מה לעשות, לפעמים גם לאחיות הגדולות יש מה ללמוד מהקטנות.   

המתלבשות הרעות:

ג'ניפר לורנס, תצוגת הקוטור של דיור, פריז          
טוטאלוק של דיור

צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for Christian Dior

צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images for Christian Dior

ג'ניפר לורנס מציגה – אוקסימורון. הפרזנטורית של דיור יכולה (ואמורה) ללבוש לתצוגת הקוטור כל פריט שרק תרצה מבית האופנה, אבל איך יכול להיות שהיא גירדה פריטים כל כך מכוערים בזמן שהקולקציות האחרונות היו יפות להפליא? הלוק הזה זוועתי מכף רגל ועד ראש, וגורם לה להיראות כמו קלישאת קואצ'לה מהזן החמור ביותר. 

בלה חדיד, תצוגת הקרוז של מיו מיו
טוטאלוק של מיו מיו

צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

רק השבוע הצבענו על האובססיה של בלה חדיד לשסעים בלתי נגמרים, והנה היא מוכיחה את הטענה שלנו באופן הכי ליטרלי שיש, בשמלת סליפ קצרה שלא באמת הייתה צריכה את הקרע הזה. אבל עזבו את זה, בואו נדבר על המרכיב הבאמת משונה באאוטפיט הזה – בלה, האם לא שמת לב שיש גל חום באירופה ופריז עולה בלהבות? לא קצת חם לשרוולון פרווה? בהצלחה למצוא מזגן שעובד טוב בעיר האורות.

זנדאיה, גאלה של ווג פריז, פריז
שמלה של ויקטור אנד רולף

 

A post shared by Zendaya (@zendaya) on

זנדאיה היא אולי הקאבר גירל האחרונה של ווג, אבל גם טייטל שכזה לא מציל אותה ממפלה אופנתית. הרי מי שפויה בדעתה לצאת לרחוב עם מה שנראה כמו פרויקט מדעים בכיתה ד' בסדרת טלוויזיה אמריקאית? עוד רגע השמלה תוציא אדים ולבה והיא תזכה בפרס השכבתי.

קארה דלווין, תצוגת הקוטור של שאנל
טוטאלוק של שאנל

צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

בעיקרון אנחנו הכי בעד ההתנסויות האחרונות של קארה דלווין, אבל גם להן יש לפעמים גבול, והוא עוצר בתצוגת הקוטור של שאנל. דלווין נראית יותר כמו לוחמת גרילה שבאה להשתלט על אולם התצוגה מאשר אחת מיושבות השורה הראשונה. אבל היי, מי יודע, אולי שם היא מתכננת את המהפכה הגדולה שלה.  

קייטי פרי, קידום מסע ההופעות שלה, סידני
שמלה של אלכסנדר וות'ייה, תיק של מארק קרוס, משקפי שמש של לה ספקס

 

A post shared by KATY PERRY (@katyperry) on

כנראה שקייטי פרי והסטייליסטית שלה לא קוראות פאשן פורוורד. סבבה, לא לקחנו אישית, אבל עדיין חבל, כי התעלמות היא לא התשובה למלתחה טובה יותר. אחרי ששבוע שעבר ביקרנו את תלבושת הברבי מהאייטיז שלה, היא החליטה לעשות דווקא ולקחת את הלוק צעד אחד קדימה באאוטפיט ויניל כחול וזעקני שכואב בעיניים. לאן אפשר עוד להידרדר מפה? Stay Tuned.  

קו המשווה:
אמה סטון Vs. לילי קולינס
טופ של שאנל

אמה מול לילי (צילום: Francois Mori;AP, Pascal Le Segretain/Getty Images)

אמה מול לילי (צילום: Francois Mori;AP, Pascal Le Segretain/Getty Images)

מימין – אמה סטון חבוקה בראיין גוסלינג בטופ וחצאית של שאנל שהקנו לה מקום של כבוד ברשימת המתלבשות הטובות אי שם בינואר. משמאל – לילי קולינס באותו טופ של שאנל ומכנסי ג'ינס בגזרת Mom בתצוגת הקוטור של בית האופנה, השבוע בפריז. מדובר למעשה בדוגמה מצוינת לאיך שינוי קטן עושה הבדל גדול, גם כשמדובר במלאכת תפירה מהטובה והיוקרתית ביותר. אז אולי זה לא הכי במקום לשאול מי לבשה את זה טוב יותר כששני הלוקים כל כך שונים, אבל מסורת שבועית לא מחליפים.

 

השאירו תגובה

 

  • בתור אחות קטנה אהבתי את ההערה לגבי פיפה.

    מאת: M |‏ 11 ביולי 2017 | 11:50
  • השמלה של פיפה מבחילה ברמות-על. סבתא שלי לא היתה לובשת דבר כזה. לא רק שהצבע מעורר חלחלה, גם הדוגמה לא מחמיאה לגוף שלה ועושה לה חזה נפול. ואתם עוד מצמידים לזה מחמאות. :-(

    מאת: מישי |‏ 8 ביולי 2017 | 10:03
  • למלניה גוף המם,לא משנה מה תלבש תראה הטוב מכולן

    מאת: אירית |‏ 7 ביולי 2017 | 18:14
  • מאיפה המשקפי שמש של מלאניה טראמפ? אני באובססיה ולא מוצאת

    מאת: עדי |‏ 7 ביולי 2017 | 11:37