מי לבשה את זה טוב יותר: ג'יג'י חדיד או אמא שלה?

וגם: גל גדות מתחילה ברגל ימין את סבב הפרמיירות של "וונדר וומן", ג'ניפר לופז מוזהבת בהגזמה, קים קרדשיאן מתמחה כנינג'ה, סיינה מילר בחליפת המשי המושלמת ופריאנקה צ'ופרה במחווה לבוליווד. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 18 מאי 2017

קים קרדשיאן, סיינה מילר וג'ניפר לופז. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Getty Images)

קים קרדשיאן, סיינה מילר וג'ניפר לופז. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Getty Images, AP)

המתלבשות הטובות:

גל גדות, פרמיירת "וונדר וומן", שאנגחאי
שמלה של דיוויד קומה

 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

את ספתח ים הפרמיירות ל"וונדר וומן" עשתה גל גדות עם חבריה לקאסט דווקא בשאנגחאי. אבל מה זה משנה לנו איפה היא נמצאת בגלובוס כל עוד היא עושה זאת בטוב טעם, כמו עם השמלה הכחולה והמלכותית הזו מבית דיוויד קומה. רק גדות יכולה לעלות לשטיח האדום עם שמלה סופר צמודה חודשיים בלבד אחרי הלידה, ותוך כדי לשמור על אלגנטיות לא מתאמצת. מחכים לראות עוד איזה שפנים היא תשלוף מהכובע בתקופה הקרובה.  

ברי לארסון, תצוגת קרוז של דיור, סנטה מוניקה
טוטאלוק של דיור

צילום: Rich Fury/Getty Images

צילום: Rich Fury/Getty Images

השחקנית זוכת האוסקר הגיעה לפסטיבל המדברי של דיור בלוק שאולי לא מאוד מתאים לחול ואבק, אבל הוא כל כך מוצלח וקולי שאי אפשר פשוט לעבור איתו לסדר היום. ההתאמה המופלאה בין פרופורציות הבלייזר המחויט לחצאית המידי המתנפנפת ברוח היא חלומו של כל קוטורייר. יחד עם הגישה האולטרה-קולית של לארסון שממש לא מזיז לה שהמגפיים היקרים להחריד שלה התכלכלו בטירוף, נוצר מראה שאפשר רק לבקש לעשות לו קופי-פייסט.   

קייט בוסוורת', מסיבה של Roger Vivier, אל.איי
טופ ומכנסיים של אלרי

 

A post shared by Kate Bosworth (@katebosworth) on

לא פשוט ללבוש קרופ-טופ עם שרוולי מצופים ענקיים, לצאת מזה בשלום ועוד להגיע לרשימת המתלבשות הטובות. אבל אם יש מישהי שמתאימה למשימה זו קייט בוסוורת' שטעמה האופנתי הוא מהמשובחים בהוליווד. בזכות השמירה המחוכמת על שקט בגזרת המכנסיים, נעליים, איפור ושיער, מלוא תשומת הלב עוברת לטופ הדרמטי, והוא בתמורה מעניק טוויסט אופנתי שכל כך חסר לפעמים על השטיח האדום.  

ג'יליאן אנדרסון, טקס פרסי הטלוויזיה הבריטית, לונדון
שמלה של ארדם

צילום:  Jeff Spicer/Getty Images

צילום: Jeff Spicer/Getty Images

ג'יליאן אנדרסון, שכבר מזמן תלתה את החליפות של דיינה סקאלי, הגיעה השבוע לטקס פרסי הטלוויזיה הבריטית בשמלה שהיא תמצית הבריטיות – פרינט פרחוני ענוג, וולנים מעודנים וגזרה שמתאימה לטקס תה בארמון בקינגהאם. כמובן שכל היופי הזה מגיע מבית ארדם, הידוע בשמלותיו המפוארות והנשיות כל כך, ולכן מי שחכמה דיה ללבוש אותו זוכה להגיע למצוות (ומחמאות במדור המתלבשות).

סיינה מילר, מסיבה של קרטייה, אל.איי
טופ ומכנסיים של
The Row

צילום: Frederick M. Brown/Getty Images

צילום: Frederick M. Brown/Getty Images

האם יש התאמה מושלמת יותר מאשר סיינה מילר וחליפת שני חלקים של The Row? התשובה היא, לא. רק היא יכולה להגיע לאירוע גדול עם גופיית ספגטי ומכנסי פיג'מה ממשי לבן ולהיראות כמו הדבר הכי שיקי עלי אדמות. עם בלונד זוהר, קלאץ' קטנטן ואפס קמטוטים (ואלוהים יודע שזה כמעט בלתי אפשרי בכל הנוגע למשי) מילר נראית שמיימית מהרגיל.

המתלבשות הרעות:

ג'ניפר לופז, אירוע של NBC, ניו יורק
שמלת קוטור של אלי סאאב

צילום: Dia Dipasupil/Getty Images

צילום: Dia Dipasupil/Getty Images

אחרי מפלות קשות בתחום המתלבשות הרעות לאחרונה, ג'יי לו הפציעה השבוע בשמלה שכמעט גרמה לה לעבור לצד הטוב של המדור. אבל כמה שרצינו לאהוב ולפרגן, כי באמת יש פה שיפור משמעותי – אי אפשר להתעלם מהבעייתיות של המראה הנ"ל. ראשית, השסע. אולי די כבר עם חיתוכים שמגיעים עד המפשעה? זה לא יפה ולא באמת סקסי. אבל זו לא הבעיה היחידה פה. ג'יי לו עשתה טעות של מתחילים והתאימה את השמלה לנעליים, לקלאץ', לאודם ובואו נודה בזה – לשיזוף, מה שהופך אותה לכתם אחד מטושטש בצבע ניוד מוזהב וזוהר.   

מריון קוטיאר, מסיבת עיתונאים לכבוד "הרוחות של ישמעאל", קאן
טופ וג'ינס של
Y/Project

צילום: Antony Jones/Getty Images

צילום: Antony Jones/Getty Images

מריון קוטיאר כל כך חמודה ומוכשרת אבל לפעמים היא פשוט נופלת בבחירותיה האופנתיות. קחו לדוגמא את מה שבחרה ללבוש למסיבת העיתונאים לכבוד סרטה החדש שפתח את פסטיבל קאן. טופ לבן ארוך עד הרצפה עם שסע עמוק, החושף זוג מכנסי ג'ינס במראה מפורק שכאילו קנתה בתחנה המרכזית. זה כל כך ווירד ולא בקטע אוונגרדי, שאין לנו אלא להכתיר את זה כפלופ השבוע.

פריאנקה צ'ופרה, פרמיירת "משמר המפרץ", מיאמי
שמלת וינטג' הלסטון

צילום: Jason Koerner/Getty Images

צילום: Jason Koerner/Getty Images

החיים של פריאנקה צ'ופרה בהחלט מחייכים אליה בימים אלו. היא מככבת ברימייק הקולנועי ל"משמר המפרץ", נמצאת בכל רשימה של יפות ונכונות ודואגת להתייצב על כל השטיחים האדומים הנחשבים. אבל כנראה שהתהילה קצת סחררה אותה וטשטשה את שיקול דעתה, אחרת איך אפשר להסביר את השמלה הזו שלבשה השבוע במיאמי? היא אולי שווה זהב במונחי וינטג', אבל היא לא עושה עמה חסד. צ'ופרה נראית כמו קופסא כחולה נוצצת שרק מזמנת בדיחות בוליווד. לא ניכנס לזה כרגע.  

ג'ניפר הדסון, אירוע של NBC, ניו יורק
שמלה של סאן לורן

צילום: Dia Dipasupil/Getty Images

צילום: Dia Dipasupil/Getty Images

במקור, השמלה הזו של סאן לורן נשלחה למסלול התצוגה ללא חולצה מתחת. כן כן – עם שד אחד בחוץ, א-לה ג'נט ג'קסון בסופרבול. כמובן שכוכבת כמו ג'ניפר הדסון לא הייתה נתפסת מתה בלוק שכזה, לכן אבזרה אותה עם טי-שירט לבנה. זה עדיין לא מציל את האאוטפיט מאסון. השמלה נראית כאילו עשויה בריסטול שחור, כשבאיזשהו שלב נגמר, ולכן היו חייבים לאלתר עם גזירה אלכסונית. ולכן במקום להיראות כמו הנערה האדג'ית שהיא ניסתה להיות, הדסון עברה למחוז אחר, אפל יותר – זה של קורבן האופנה.

קים קרדשיאן, אירוע של NBC, ניו יורק
טופ של
Chalayan, מכנסיים של בלנסיאגה

צילום: Evan Agostini/Invision/AP

צילום: Evan Agostini/Invision/AP

בעיקרון, לא מדובר פה בלוק כזה נורא, במיוחד כשמדובר בגברת קים-טעם רע-קרדשיאן. אבל עדיין, כשמישהי על השטיח האדום נראית כמו נינג'ה מדופלמת, אנחנו חייבים לדווח על כך. הטופ, על שרווליו הפתוחים והריבוע הירוק, עוד יכול היה לעבוד, אבל לא בקונסטלציה של מכנסי המגפיים של בלנסיאגה, המקנים לקים מראה קומפקטי עוד יותר מהרגיל. אז סבבה, היא נראית מעולה ורוצה להתלהב מזה, אבל מבחינתנו זה פשוט לא עובר.

קו המשווה:
ג'יג'י
Vs. יולנדה חדיד
ז'קט של ורסאצ'ה

אם ובתה (צילום: Splash News)

אם ובתה (צילום: Splash News)

בדמיוננו ככה התנהלה השיחה בין הנשים למשפחת חדיד. יולנדה רצתה להשאיל את הז'קט של ג'יג'י, אבל כבר יצאה איתו מהבית לפני שקיבלה רשות:
יולנדה: "ג'יג'י, מותק, זו אמא. תגידי, זה בסדר אם אשאיל את ז'קט הפסים של ורסאצ'ה שקיבלת מתנה אחרי הקמפיין שעשית להם?".
ג'יג'י: "כן, סבבה. רק תדאגי לא ללבוש אותו בטוטאלוק שחור, כי כבר צילמו אותי לבושה ככה וזה יכול להיות מפדח אם נראה אותו הדבר".
יולנדה: "מה, הלו? נכנסתי למנהרה, את קטועה לי, אוקיי, ביי".

 

השאירו תגובה

 

  • גניפר לופז נראית מצויין והשמלה מהממת

    מאת: רעות |‏ 21 במאי 2017 | 08:46
  • שמישהו יקח את כותב/ת המדור לבדיקת עיניים (וטעם) דחוף.

    מאת: רוני |‏ 20 במאי 2017 | 11:38