היי קיילי ג'נר, יש מצב ששכחת ללבוש מכנסיים?

וגם: קים בשמלה שעושה כאב עיניים, קורטני בחליפה מוצלחת במיוחד, קנדל במראה משחק מחשב פוסט-אפוקליפטי וסלינה גומז בקרב אופנתי מול ויקטוריה בקהאם. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 20 אפריל 2017

קים, קיילי וקורטני. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Kevork Djansezian, Matt Winkelmeyer ל-Getty Images)

קים, קיילי וקורטני. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: Kevork Djansezian, Matt Winkelmeyer ל-Getty Images)

המתלבשות הטובות:

רוזי הנטינגטון-ויטלי, פרמיירת "מהיר ועצבני 8", ניו יורק
שמלה של ברנדון מקסוול

צילום:  Evan Agostini/Invision/AP

צילום: Evan Agostini/Invision/AP

קשה אולי לראות בתמונה, אבל הסופרמודל הבריטית רוזי הנטינגטון-ויטלי נמצאת בהריון מתקדם מבן זוגה, ג'ייסון סטיית'האם, מה שלא שמנע ממנה להגיע לשטיח האדום כדי להיות לצדו בפרמיירת סרטו החדש בסדרת "מהיר ועצבני". בחוכמה בחרה בשמלה צמודה אך נינוחה, כזו שמפרגנת לקווי המתאר של הגוף, אבל לעולם לא חונקת. הא-סימטריות של הכתף האחת והשסע הצידי יוצרים משחק נכון בין חשוף לנסתר, וגורמים להנטינגטון-ויטלי להיראות פשוט במיטבה.

נעמי ווטס, נשף צדקה, ניו יורק
שמלה של מיו מיו

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images

קשה לעמוד בפני שמלה של מיו מיו, וקשה עוד יותר כשמדובר במשי לבן עם צווארון מחויט מהמתוקים שראינו. אין ספק כי ווטס שיחקה אותה בבחירה מושכלת ונשית שזורקת אותה למחוזות שנות הארבעים, אבל עדיין מותירה אחריה טעם עכשווי להפליא.

מרי קייט ואשלי אולסן, גאלת "Youth America Grand Prix", ניו יורק
טוטאלוק של The Row


האחיות המוצלחות מרי קייט ואשלי אולסן לא צריכות להתרחק כדי לחפש מה ללבוש לאירוע. הרי The Row, המותג בבעלותן ובעיצובן, הוא מהיפים ביותר בשנים האחרונות. הניחוח השקט, כמעט זני, של כתב ידן עובר באופן מושלם אל השטיח האדום, וכך מתקבל לוק שחור ולבן, יין ויאנגי, מתוחכם ואמנותי שלא מאפשר שום דבר אחר מלבד התמוגגות.  

לילי אלדרידג', גאלת World of Children, אל.איי
שמלה של
Khaite

צילום:  Randy Shropshire/Getty Images for World of Children

צילום: Randy Shropshire/Getty Images for World of Children

לילי אלדרדידג' היפה בנשים ידועה בבחירותיה האופנתיות הלא קונבנציונליות אך משובחות ביותר. קחו לדוגמה את שמלת הקטיפה הזו של המותג הניו יורקי הרותח Khaite, שאולי לא היה מתקבלת על ידי כולן, אבל על אלדרידג' היא נישאת בצורה מרהיבה. הצבע החרדלי-מוזהב בוהק מהפלאשים ויוצר מראה עשיר, פתייני וקסום שאי אפשר שלא לאהוב.   

קורטני קרדשיאן, פרמיירת "The Promise" אל.איי
חליפה של סאן לורן, נעליים של
ג'יאנביטו רוסי

צילום:  Kevork Djansezian/Getty Images

צילום: Kevork Djansezian/Getty Images

למרות כי בנות משפחת קרדישאן נוהגות להדר את החלק הרע של המדור (זה עוד יגיע היום, לא לדאוג), לפעמים גם להן מגיע לקבל מחמאות, במיוחד כשהן מוצדקות. כך המקרה עם קורטני, שהגיעה השבוע עם קימי לפרמיירה הוליוודית בחליפת "לה סמוקינג" אולטרה קלאסית מבית איב סאן לורן, והדגימה לכל בנות משפחתה איך עושים שיק מבלי להראות אף איבר פרטי. אנא, קורטני, המשיכי כך.

המתלבשות הרעות:

קת'רין זיטה ג'ונס, הקרנת "אויבות", ניו יורק
חליפה של טום פורד

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images

צילום: Jamie McCarthy/Getty Images

נכון שלפני רגע פרגנו לחליפה היפה של קורטני קרדשיאן? אז הנה דוגמה איך חליפה יכולה להיראות ממש לא טוב.  לא רק שהיא גדולה במידה אחת או שתיים, היא גם לא מחמיאה בשום צורה לגופה הנשי של קת'רין זיטה ג'ונס. הווסט הקטן, שממנו מציצה גופיית תחרה, מקנה לה מראה קופסתי והמכנסיים המקומטים נראים כאילו עוד שנייה נוזלים ממנה. ואף מילה על הנעליים. זה כבר באמת טו מאצ'. 

ג'סיקה אלבה, אירוע של אמריקן אקספרס, ניו יורק
חולצה ומכנסיים של נרסיסו רודריגז

צילום: Mike Coppola/Getty Images

צילום: Mike Coppola/Getty Images

כוכבת נוספת שלא ממש הצליח לה בגזרת הלבוש הגברי היא ג'סיקה אלבה, שהגיעה לאירוע לבושה בבגדים מהערימה שהייתה אמורה לעבור לתרומה. על אף שמדובר בחולצה ומכנסיים מבית נרסיסו רודריגז, הלוק שנוצר נראה מרושל, לא מחושב ומאוד לא תואם את המעמד.  

קיילי ג'נר, בדרך למסיבת השקה, אל.איי
חולצה של
Amen, מגפיים של בלנסיאגה

צילום: Photo by Matt Winkelmeyer/Getty Images

צילום: Photo by Matt Winkelmeyer/Getty Images

מסיבות שלא ברורות למוח האנושי, קיילי ג'נר חושבת שזה לגיטימי לצאת מהבית עם טי-שירט גדולה, מגפיים גבוהים ובלי מכנסיים. "זה מגניב" היא בטח חושבת לעצמה, "אוונגרד". ובכן, קיילי, הרשי לנו להגיד לך – לא. זה לא מגניב וזה לא אוונגרדי, אלא זה פשוט לוק של מישהי שעבר עליה יותר מדי בחיים והיא זקוקה לתשומת לב. אז הנה, קיבלת את הדיבור היומי עלייך, מרוצה?  

קנדל ג'נר והיילי בולדווין, פסטיבל קואצ'לה, אינדיו
קנדל בטוטאלוק של אסטבן קורטזר
היילי במכנסיים של Sorella, חזייה של L.A. ROXX, חזיית תחרה של Lace by Tanya, מגפיים של דר. מרטינס

צילום:  Jerod Harris/Getty Images for FVA Productions

צילום: Jerod Harris/Getty Images for FVA Productions

ובהמשך ישיר לקיילי, בואו נעבור לאחותה הגדולה קנדל וחברתן הטובה היילי בולדווין. השתיים חגגו להן בפסטיבל קואצ'לה, שנודע פעם כ"מכה" של חובבי מוזיקה, והפך למכה עבור חובבי האופנה. הבגדים של באי הפסטיבל ירדו בכמויות, ובמקומם נחשפנו לז'אנר חדש של התלבשות – כזה הכולל חזייה על חזייה, שרשראות בסגנון שבט ארוכות הצוואר ומכנסיים רחבים שכאילו הגיעו ממשחק מחשב פוסט-אפוקליפטי. עדיף ללחוץ על אסקייפ.

קים קרדשיאן ווסט, פרמיירת "The Promise" אל.איי
שמלת וינטג' ורסאצ'ה

צילום:  Kevork Djansezian/Getty Images

צילום: Kevork Djansezian/Getty Images

אי אפשר לחתום שבוע השחרות קרדשיאן-ג'נרי מבלי קים, זו שהתחילה הכל. אבל בעוד שאחותה קורטני הצליחה להסתנן לרשימת המתלבשות הטובות בזכות חליפה מנצחת, קימוש בחרה ללבוש שמלת וינטג' זהובה של ורסאצ'ה משנת 1997 שגורמת לה להיראות כמו שעון חול עקום במיוחד. לא ברור אם זו העמידה הלא ישרה, הבד הסרוג הצמוד מדי, או בכלל שיער המקלות והלא טבעי בעליל – משהו בעיניים פשוט לא מסתדר לנו.

קו המשווה:
ויקטוריה בקהאם
Vs. סלינה גומז
שמלת סריג של ויקטוריה בקהאם

צילום: Andrew Rocke ל-Splash News

צילום: Andrew Rocke ל-Splash News

קרב ענקיות כזה לא היה לנו הרבה זמן. מצד אחד – ויקטוריה בקהאם, פעם ספייס גירל, היום מעצבת אופנה מהנחשבות בתעשייה. מצד שני – סלינה גומז, זמרת, פרנזנטורית, מפיקה והבחורה הכי פופולרית באינסטגרם. שתיהן בחרו ללבוש את אותה שמלת סריג בצבע חרדל עם שוליים מחוייטים בצבע אדום-כתמתם. כמובן שבמקרה של בקהאם זה לא סתם (בכל זאת, היא המעצבת), אבל במקרה של גומז מדובר בחותמת קוליות ששווה מיליוני לייקים. עכשיו נותרה שאלה אחת קשה – מי לבשה את זה טוב יותר?  

 

השאירו תגובה