ג'ניפר לופז, את ממש לא צריכה את השסע המוגזם הזה

וגם: אלכסה צ'אנג בשמלה הכי יפה שראינו, אמה ווטסון לא עוזבת את בל, דקוטה ג'ונסון מחזירה לנו את האמון בגוצ'י, סקרלט ג'והנסון מאמצת את השטריימל וקייט מידלטון בעוד לוק דודתי חסר מעוף. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 31 מרץ 2017

ג'ניפר לופז, קייט מידלטון וסקרלט ג'והנסון. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

ג'ניפר לופז, קייט מידלטון וסקרלט ג'והנסון. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

אלכסה צ'אנג, גאלה בפורטרט גלרי, לונדון
שמלה של
Loewe

צילום: Splash News

צילום: Splash News

נשמתנו נעתקה כשראינו את אלכסה צ'אנג מגיעה השבוע לגאלה בנשיונל פורטרט גלרי הלונדונית בשמלת האגדות הזו מבית לואה. עם שרוולים נפוחים ושמוטים, הדפס נקודות עדין ומראה לא עשוי בדיוק במקומות הנכונים, צ'אנג נראית כמו נסיכה מודרנית שכולנו היינו רוצות להתחלף איתה, ולו ללילה אחד בתוך כל היופי הזה.

זושה מאמט, גאלה במוזיאון הוויטני, ניו יורק
שמלה של
Monse

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אולי לינה דנהאם מסרבת לתת זמן מסך לזושה מאמט, אבל אנחנו כאן כדי לתקן את המעוות. הכל בזכות השמלה היפה שלבשה לא מזמן מבית המותג הנחשק Monse, המשחקת על הגבול העדין שבין נסיכותי למשרדי. אז התעודדי זושה, שוש עוד רגע מאחורייך אבל התהילה האופנתית עוד לגמרי לפניך.

אמה ווטסון, אירוע למען ילדים, ניו יורק
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה כי לאמה ווטסון ממש לא אכפת להידבק בטייפקאסט של בל, כולל הגרדרובה הצהובה והשיער האסוף ברישול. אבל לפחות בלוק הזה זה עובד לה. בשמלת קוטור של דיור בעלת מחשוף מושלם ונפח מדויק, ווטסון נראית נינוחה ולא מתאמצת, דבר שלא קורה בדרך כלל עם שמלות שעולות עשרות אלפי שקלים. תראו מה זה, היא כמעט פיצתה על חוסר הכריזמה המשווע שלה ב"היפה והחיה".

ניקול קידמן, אירוע Power Your Passion, מלבורן
שמלה של מרקזה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ניקול קידמן ממשיכה את רצף האאוטפיטים המוצלחים שלה בתקופה האחרונה, הפעם בשמלת מידי נוצתית של מרקזה, שלוקחת אותה חזרה לימיה הזוהרים ב"מולין רוז'". שמלת הקטיפה יושבת עליה בדיוק מופתי ומקנה לה מראה עשיר, דקורטיבי ומלא פאסון. אהבנו מאוד.

דקוטה ג'ונסון, יום הולדת 70 לאלטון ג'ון
שמלה של גוצ'י

למרות סלידתנו הפומבית מפועלו של אלסנדרו מיקלה בגוצ'י, לא יכולנו שלא להתפעם מהשמלה הפרחונית שלבשה השבוע דקוטה ג'ונסון לחגיגות יום ההולדת של אלטון ג'ון. המחשוף העמוק מקבל קונטרה נכונה בזכות גזרת המקסי והשרוולים הארוכים, והצבעוניות השמחה של רקמות הפרחים יושבת בול על השחור האפלולי. בקיצור, גוצ'י, הפעם שיחקתם אותה.

המתלבשות הרעות:

היידי קלום, טקס פרסי הילדים של ניקולודיאון, אל.איי
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אין עוררין על כך שהיידי קלום נראית מדהים. אבל יש לה כל כך הרבה אפשרויות לאאוטפיטים שיציגו את גופה המושלם, אז למה היא הייתה צריכה ללכת דווקא על זה שמשווה לה מראה של יצירת אמנות פוסט מודרנית? אגב, סורי על כאב הראש. זה קורה אחרי בהייה בתמונה יותר משלוש שניות.

סקרלט ג'והנסון, פרמיירת "Ghost In The Shell", פריז
טופ וחצאית של אזדין אלייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

סקרלט, אם את במקרה קוראת את המדור הזה, אנא – פטרי את הסטייליסט שלך, שהתבלבל בתאריכים והקדים את הראשון באפריל בכמה ימים. לא ייתכן שהלוק הזה, שהוא אשליה אופטית אחת גדולה, יכול להתקיים בעולם האמיתי – המעוינים בשחור לבן נראים כמו תלבושת של ליצן עצוב והחצאית נראית כמו שטריימל XXL. רק אחרי שאת מסיימת לפטר את הסטייליסט, אל תשכחי להעיף גם את מעצב השיער. 

אן האת'וויי, פרמיירת "Colossal", ניו יורק
שמלה של ארמני פריבה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה כאילו אן האת'וויי לקחה את משחקי המחבואים עם בתה הקטנה צעד אחד יותר מדי, ובחרה במחבוא שעושה לה רק עוול. מי שפויה בדעתה מגיעה לשטיח האדום עם שמלת קוטור שנועדה אך ורק למסלול? לא רק שהיא מסתירה חצי פנים, היא גם נראית פשוט לא נוחה. ניפגש במצעד המתלבשות הרעות של 2017.

קייט מידלטון, גאלה בפורטרט גלרי, לונדון
שמלה של טמפרלי לונדון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפעמים גם נסיכות טועות, ועל כך תעיד קייט מידלטון, שהגיעה לנשיונל פורטרט גלרי בשמלה ירוקה שכולה פיהוק אחד גדול. שוב שמלת מקסי צמודה עם תחרה אול-אובר? שוב צבע כהה ודודתי? אנחנו כבר לגמרי מיצינו.

ג'ניפר לופז, אירוע של NBC, אל.איי
שמלה של אלי סאאב

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו היידי קלום, גם ג'ניפר לופז אוחזת בבודי מעורר קנאה, ובדיוק כמו קלום, גם היא לא יודעת איך להציג אותו באופן ראוי ושיקי. האמת שהשמלה הזו של אלי סאאב יכולה הייתה להיראות לא רע בכלל, אם רק תופרת הייתה עוברת עליה ומחברת אותה במקומות הנכונים - קצת לסגור את המחשוף ובעיקר למתן את השסע העמוק. אנחנו הכי בעד סקס אפיל, אבל לא כשהוא כל כך מוחצן וזועק לתשומת לב.

קו המשווה:
לופיטה ניונגו
Vs. ביונסה
שמלה של גוצ'י

לופיטה מול ביונסה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס, beyonce.com)

לופיטה מול ביונסה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס, beyonce.com)

זוכרים את תמונות החמודות של ביונסה ובלו אייבי לפני שיצאו לפרמיירה של "היפה והחיה", כשהתאימו שמלות של גוצ'י? ובכן, לא רק שקווין בי היא לא היחידה שהתאהבה בשמלה הירוקה והמעוטרת הזו, היא גם לא הראשונה. קדמה לה השחקנית זוכת האוסקר, לופיטה ניונגו, שלבשה את אותה השמלה בפסטיבל קאן האחרון. אז נכון, יש פה כמה הבדלים ברורים לעין ולאבולוציה, אבל אין ספק כי שתיהן נראות בה קורנות להפליא. עכשיו תורכם להחליט - מי לבשה את זה טוב יותר?

 

השאירו תגובה