מריה קארי, יש דברים שאנחנו לא צריכים לראות

וגם: אמה רוברטס בחיקוי מוצלח לאמה סטון, ג'סיקה ביל בשמלה ממחסן תחפושות, דיאן קרוגר ממשיכה את מפלתה האופנתית, דמי לובאטו מתכוננת לפרום וסופיה ורגרה מעתיקה מנעמי קמפבל. כל המתלבשות הטובות והרעות מהאפטר פארטי האוסקרית של ואניטי פייר

מאת  | ‏ 2 מרץ 2017
ג'סיקה ביל, אמה רוברטס ומריה קארי באפטר פארטי של ואניטי פייר (צילום: גטי אימג'ס)

ג'סיקה ביל, אמה רוברטס ומריה קארי באפטר פארטי של ואניטי פייר (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

איזבל הופר
שמלה של ארמני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היא אמנם הפסידה את פרס השחקנית הראשית לטובת כפילתה האמריקאית הצעירה, אמה סטון, אבל מבחינתנו איזבל הופר היא המנצחת הגדולה של עונת הפרסים הנוכחית. כפריזאית מושלמת, היא הקפידה להציג על השטיח האדום סטייל אלגנטי, נשי וקולי להחריד והשמלה האדומה הזו מבית ארמני פריבה היא ההוכחה הניצחת לכך. שאפו.

רוני מארה
שמלה של
H&M Conscious

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

על תקן האאוטפיט המקורי של הערב: רוני מארה בשמלה שנתפרה במיוחד למידותיה מתוך הליין האקולוגי והבר-קיימא של H&M. שמלת התלת-ממד עשויה חומרים מתכלים, וגם אם מזוויות מסוימות נראית כמו פעילות אחר-הצהריים בגן אנתרופוסופי, היא פשוט יפה ומרתקת. עכשיו כל מה שנותר למארה זה לעבוד על היציבה.

אליסון ויליאמס
שמלה של מיו מיו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זה די מרענן לראות את אליסון ויליאמס מחוץ לאזור הנוחות שלה (שהוא ברוקלין פינת מארני ודזי), עוטה לוק הוליוודי זוהר שתואם את סטטוס הכוכבות שלה. בעיקרון אפשר היה למלא את אזור הכתפיים בקצת יותר בשר, אבל היי, גם לנו קשה לעמוד בפני נייבי בוהק של מיו מיו.

נעמי האריס
שמלה של קלווין קליין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם לטקס האוסקר עצמו הגיעה נעמי האריס בשמלה מינימליסטית לא מרשימה במיוחד, אל האפטר פארטי היא כבר החליפה למשהו קצת פחות נוח אבל הרבה יותר מתאים לאירוע. שמלת האלה היוונית הזו מבית קלווין קליין נראית שמימית על גוון עורה של האריס, ומציגה במלוא תפארתה את השחקנית המוכשרת והמעניינת הזו.

אמה רוברטס
שמלת וינטג' ארמני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה שאמה רוברטס ממש רוצה שיתלבלבו בינה לבין אמה סטון, ולכן צבעה את שיערה לאדמוני ובוהק. ועדיין, למרות הניסיון לחיקוי, רוברטס התעלתה על סטון שהגיעה לאפטר פארטי בלוק שלא היה שווה אפילו להזכירו. בשמלת וינטג' ארמני צמודה ומלאת חרוזים, רוברטס נראית כמו סופר-הירו מפעימה, או לחילופין, כמו האצולה ההוליוודית שהיא. אנחנו נותרנו חסרי מילים.

המתלבשות הרעות:

ג'סיקה ביל
שמלה של ראלף לורן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

גם לאחר שטקס האוסקר הסתיים, ג'סיקה ביל המשיכה את הקו המוזהב של הערב והחליפה לשמלת גלימה שנראית כאילו הוציאה עכשיו ממחסן תלבושות במיוחד לפורים. רק המחשבה על כמויות הדבק הדו צדדי שהלוק דרש עושה לנו צמרמורות.

דיאן קרוגר
שמלה של אלכסנדר וות'ייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

דיאן קרוגר ממשיכה את מפלתה האופנתית שהחלה ברגע שהפרידה כוחות עם ג'ושוע ג'קסון. הרי עד לפני שנה ומשהו קרוגר נודעה בזכות טעמה המשובח, ולא הייתה רשימת מתלבשות טובות שנסגרה בלעדיה. אבל השמלה הזו היא רק דוגמה אחת מני רבות להתדרדרות הלא נעימה שלה במורד עולם הסטייל. *הכנס כאן: אימוג'י עצוב*

דמי לובאטו
שמלה של מוניק לולייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

דמי לובאטו כל כך שמחה שהוזמנה לאפטר פארטי של ואניטי פייר, שפשוט קפצה על ההזדמנות הראשונה לשמלת נסיכות, מה שהוביל אותה למחדל הקצפתי-לבנדרי הזה. הכל פה טו מאצ': נפח השמלה, תוספות השיער, הליפגלוס בגוון ניוד ואפילו הקלאץ' שכאילו נקנה באקססורייז. דמי, התבלבלת, הפנייה לפרום הייתה ימינה.

האלי בארי
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בעיקרון אנחנו הכי בעד ווייב הטינה טרנר שהאלי ברי פנתה אליו, אבל זה כבר צעד אחד יותר מדי. גם אפרו ענק, גם שמלת כדור דיסקו וגם נעליים שגדולות עליה במידה? זה מתאמץ, זה מסנוור וזה ממש לא מגניב.

מריה קארי
שמלה של פיליפ פליין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ולקינוח, מי שללא ספק גנבה את ההצגה במסיבה – מריה קארי בשמלה טרופית קשה לעיכול. הפרינט האקזוטי עוד יכול היה לעבוד בקונסטלציה אחרת, אבל השסע שמגיע עד למפשעה, המחשוף שדוחף את הציצי החוצה והגליטר שמרוח בנדיבות על כל הגוף – אלמנטים המאותתים בעיתיות אופנתית מהזן הקשה ביותר.

קו המשווה:
סופיה ורגרה
Vs. נעמי קמפבל
שמלה של מייקל קורס קולקשן

נעמי מול סופיה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

נעמי מול סופיה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

אם יש זמן בשנה בו את אמורה לוודא באלף אחוזים שהשמלה שלך חדשה מהקולב, בלי שאף אחרת לבשה אותה לפנייך, זה בערב האוסקר. אבל סופיה ורגרה שכחה את כלל הברזל הזה, ולכן הגיעה לאפטר פארטי של ואניטי פייר בשמלה שנלבשה כבר בשנת 2014 על ידי לא אחרת מאשר נעמי קמפבל. כן, זו בדיוק אותה השמלה – השרוולים הארוכים, הגזרה חובקת הגוף ופרינט החברבורות שכסוף באותה המידה. כעת נותרה השאלה האלמותית: מי מבין שתי האמזונות הללו לבשה אותה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • רוני מארה נראית כאילו היא הייתה באמצע להשתזף על חוף הים,הסתבכה במדוזה שנסחפה לחוף,לא הצליחה להוריד אותה ממנה אז היא פשוט החליטה ללבוש אותה לטקס

    מאת: עונת הרחצה |‏ 3 במרץ 2017 | 15:20
  • עזבו את הלבוש חסר הטעם אבל השתדרגה בתספורת מושלמת מחמיאה לשיער דליל שאפו

    מאת: דולי |‏ 3 במרץ 2017 | 13:11