דירטי: בלה חדיד עושה כריסטינה אגילרה

וגם: ג'סיקה אלבה מצאה את האאוטפיט המושלם לחורף, בלייק לייבלי מציגה זוגיות למופת עם סטייל קלוקל, שרה ג'סיקה פרקר שוברת את הלב וניקול קידמן הופכת לענתיקה. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 22 דצמבר 2016
בלייק לייבלי, בלה חדיד ושרה ג'סיקה פרקר. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

בלייק לייבלי, בלה חדיד ושרה ג'סיקה פרקר. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס, אינסטגרם)

המתלבשות הטובות:

מישל ויליאמס, הקרנה של "Manchester by the Sea", ניו יורק
שמלה של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רגע לפני שיצאה לחופשת החגים המיוחלת, מישל ויליאמס הייתה צריכה לעבור בעוד כמה הקרנות עיתונאים לכבוד סרטה החדש מלא ההייפ "מנצ'סטר ליד הים". לכבוד המשימה היא בחרה בשמלת לואי ויטון המגלמת את רוח סוף השנה במלוא הדרה – קוקטית וכיפית, שחורה אך זוהרת, והכי חשוב – יכולה לנוע בחופשיות לצלילי All I Want For Christmas Is You.

סיינה מילר, מסיבת עיתונאים ל"Live By Night", אל.איי
שמלה של פרואנזה סקולר

צילום: REX

צילום: REX

באל.איי השמש תמיד זורחת, ולכן השמלה הקיצית שסיינה מילר לבשה השבוע לא כזו מופרכת כפי שאולי ניתן לחשוב. הדפס החברבורות משתלב באופן מושלם עם המבנה האלכסוני של השמלה, ומקנה לה מראה אמנותי על גבול המתעתע חושים. עוד נקודות זכות מקבלת מילר על הבחירה המושכלת שלא לחזק את הלוק באף תכשיט (מלבד שרשרת זהב דקיקה) או איפור דרמטי, ופשוט לתת לשמלה לדבר בעד עצמה. ולא רק שהיא מדברת, היא ממש שרה.

ויולה דיוויס, הקרנה של "Fences", ניו יורק
שמלה של
Cinq à Sept

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ויולה דיוויס, כוכבת "המדריך לרוצח", החליטה לעשות מישל אובמה לכבוד חג המולד – וטוב שכך. בשמלה א-סימטרית צמודה שמציגה לראווה את גופה החטוב, דיוויס (51) נראית אלגנטית, קולית וקורנת להפליא. אם ככה נראה גיל חמישים, יש בהחלט למה לצפות.

ג'סיקה אלבה, אירוע כריסמס בל'אדורה, אל.איי

צילום: REX

צילום: REX

אמנם קשה שלא להיראות טוב בסניף של רשת הפטיסרי הפריזאית, ל'אדורה, כשכל המקרונים הכי יפים בעולם ניצבים ברקע בסדר מופתי, אבל ג'סיקה אלבה הצליחה להתעלות על הצבעוניות הגועשת הזו עם אאוטפיט שהוא התגלמות החורף. סריג גולף שחור צמוד, חצאית צמר בגזרת A קצרה, גרביונים שחורים, מגפונים, אודם אדום ותיק של שאנל – כל אבות המזון האופנתיים התאגדו יחד לכדי יופי של מראה.

אליסון ויליאמס, אירוע Voices of Solidarity 2016, ניו יורק
שמלה של דיאן פון פירסטנברג

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אליסון ויליאמס סוגרת את רשימת המתלבשות הטובות השבוע עם שמלה הכוללת שני אלמנטים אהובים ביותר – גזרת טי-שירט ארוכה ובד מטאלי עשיר במראה כספית. יחד, נוצר שילוב מנצח של קוליות זוהרת אבל לא מתאמצת, המנצחת בקלילות כל שמלת רשת שקופה או שסעים אימתניים שנראו יותר מדי בשנה החולפת. אז אנא, 2017, תהיי קצת יותר ככה. סבבה?

המתלבשות הרעות:

בלייק לייבלי, טקס הענקת כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד לריאן ריינולדס, אל.איי
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נתחיל בטוב – חודשיים בודדים לאחר שילדה את בתה השנייה, אינס, בלייק לייבלי נראית מדהים. יחד עם הבעל הפוטוגני ריאן ריינולדס, השניים נראים כמו המודל הפיפטיזי למשפחה אמריקאית מושלמת. כדי לחזק את המראה, לייבלי בחרה בשמלה שכאילו אמורה להגיע עם פאי תפוחים וסינר תואם. הגזרה הצמודה במותן והקלוש המתרחב כלפי מטה, בשילוב הצבע הכחול, גורמים לכל המראה להיראות משעמם ומיושן מאוד. אבל היי, לייבלי וריינולדס כל כך יפים שזה באמת לא משנה.

שרה ג'סיקה פרקר, מסיבת עיתונאים של HBO, מדריד
שמלה של טרייסי ריס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אין מה לעשות – שרה ג'סיקה פרקר היא לא קארי ברדשאו, וכמה שנפנים את זה יותר מהר, כך יטב לנו. הרי קארי בחיים לא תיתפס בלוק כל כך מבולגן ולא סגור על עצמו. לא רק שהז'קט השחור מכביד על שמלת השיפון הפרחונית (שלה, אגב, יש את אחד ההדפסים הכי פחות יפים שראינו), אלא שלכל המיש-מש הזה היא הוסיפה גרביוני רשת שחורים ונעלי עקב מחודדות עשויות סאטן סגול. ולכן לא יכולנו שלא לתהות – האם פרקר איבדה את צלילות דעתה?

ניקול קידמן, הקרנה של "Lion", סידני
שמלה של ארדם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בימים כתיקונם, השמלות הפרחוניות והאווריריות של ארדם רואות רק את החלק הטוב של מדור המתלבשות. אבל לפעמים, בירח מלא, יש פקשושים. לצערה הרב של ניקול קידמן, זה התרחש תחת המשמרת שלה. אז נכון, צבע התכלת נראה מהמם עליה, אבל משהו בגזרה לא עובד. האורך מוזר, הצללית צמודה אך טיפה מעוגלת, ומראה הוולנים מקנה לקידמן מראה של אהיל ענתיקה. ניפגש בשוק הפשפשים.

אידינה מנזל, מופע "Baby It's Cold Outside", ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האישה והקול מאחורי אלזה מציגה – הרגע הזה שהגזמת בהתאמת הצבעים, אבל וואלה, את מאחרת כבר לאירוע, ולכן חייבת לצאת מהבית מבלי לעצור ולתקן. גם טופ, גם מכנסיים, גם ציפורניים וגם קלאץ' – הכל באדום צעקני וטראשי. מנזל, בעלת הקול מזהב, אולי עומדת מאחורי אחד השירים הכי מוכרים בשנים האחרונות, אבל האמת? נראית כאילו יצאה עכשיו מהופעה של צוות הווי ובידור במלון באילת.

בלה חדיד, מסיבת של מגזין פייפר, ניו יורק
חליפה של
Wesley Berryman

צילום: אינסטגרם bellahadid

צילום: אינסטגרם bellahadid

לבלה חדיד נגמרו כבר הרעיונות איך למשוך אליה תשומת הלב. אחרי שחשפה פחות או יותר את כל מה שיש לה בהפקת אופנה למגזין פייפר, היא הגיעה למסיבת ההשקה לכבודה באאוטפיט שהוא העתקה כפולה ומכופלת. חדיד, כך נראה, עושה הומאז' ללוק של קיילי ג'נר מהאלווין האחרון, שהיה בעצמו הומאז' לימי Dirty של כריסטינה אגילרה. מבולבלים? גם אנחנו. אבל בואו ניתן קצת קרדיט לבלה, בכל זאת, היא מציגה פה סימולארקה פוסט מודרנית שז'אן בודריאר היה שמח לראות. וזה, גבירותי ורבותיי, לא עניין של מה בכך.

קו המשווה:
ברי לארסון
Vs. ברייס דאלאס הווארד
שמלה של ג'ייסון וו

ברי (מימין) וברייס (משמאל) - מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס, REX)

ברי (מימין) וברייס (משמאל) – מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס, REX)

לא מפתיע ששמלת המשי הזו של ג'ייסון וו היא כל כך פופולרית בקרב בנות הוליווד. היא מחמיאה, בעלת צבע מושלם ומגיעה עם ארומה חמקמקה של אולד הוליווד גלאם. שתי כוכבות ששמו את ידן על כל הטוב הזה הן ברי לארסון וברייס דאלאס הווארד, שנצפו, כל אחת בתורה, בשמלה המדוברת. בגלל שהיא כל כך דרמטית בפני עצמה, שתיהן השכילו שלא להעמיס עליה. רק שיער פזור, עגילים צמודים ונעלי עקב. לארסון הלכה על גרסת הפיפ-טואו בצבע בורדו, בעוד שדאלאס האוורד בחרה בסנדלי גלדיאטור שחורים. אבל כמו תמיד – יש רק מנצחת אחת במשחק הזה, ואתם מחליטים מי.

השאירו תגובה