הקרע הגדול: השמלה מעוררת האימה של קורטני קרדשיאן

וגם: קלואי קרדשיאן מציגה גוף מושלם באאוטפיט מזוויע, ג'ניפר לופז עם אוברול קשה מנשוא, נטלי פורטמן מצאה את שמלת ההריון המושלמת, קייט מידלטון ממחזרת באופן מקורי ורורי גילמור בקאמבק של החיים. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 24 נובמבר 2016
קלואי, ג'יי לו וקורטני. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

קלואי, ג'יי לו וקורטני. מתלבשות השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

אלקסיס בלדל, פרמיירת "בנות גילמור: שנה בחיים", אל.איי
שמלה של סינת'יה ראוולי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האם אלקסיס בלדל מצאה את מעין הנעורים? כפי לפי איך שנראתה השבוע בבכורה החגיגית של "בנות גילמור: שנה בחיים" נדמה כאילו לא עברו 16 שנה מאז הגיחה למרקע בתור רורי גילמור, הטינאייג'רית הכי מתחכמת בשנות האלפיים (מלבד ג'ואי פוטר, כמובן). כיאה לתשומת הלב המחודשת בה, בלדל השקיעה בשמלה מרהיבה שהיא פשוט חגיגה לעיניים. שכבות של בד שחור עם עיטורים כסופים זוהרים, גזרת קולר נערית ואורך סוחף עד הרצפה – כל מה שאפשר לבקש מאאוטפיט קאמבק, או לכל הפחות – לארוחת שישי אצל אמילי וריצ'רד גילמור.

ג'וליה רסטוין רויטפלד, גאלת מוזיאון גוגנהיים, ניו יורק
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האיט גירל ג'וליה רסטוין רויטפלד היא אצולת אופנה אמיתית, וכיאה לכזו, היא זוכה למאגר פתוח וחינמי של כל בגדי המעצבים בעולם. ככה זה כשאמא היא עורכת האופנה המיתולוגית של ווג הצרפתי. רויטפלד, שתמיד משכילה לבחור שמלות נשיות ולא צפויות לשטיח האדום, ממחיזה באופן הטוב ביותר את הקלישאה הפריזאית – גם עם שיער מבולגן, איפור שכמעט-לא-שם ובלי אף תכשיט – היא גונבת את ההצגה בלי מאמץ.

קייט מידלטון, אירוע Place2BE, לונדון
שמלה של L.K. Bennett

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היא אולי נסיכה, אבל גם לקייט מידלטון יש ימים שלא בא לה לצאת מהבית. אבל המעמד מחייב, אז היא זורקת על עצמה איזו שמלת שיפון פרחונית שקנתה שנה שעברה בבלאק פריידיי ומקווה לטוב. וזה באמת עובד לה. הגזרה המשוחררת והבד העדין מקנים לה מראה קליל ומאושר, כזה שאפילו מחפה על הפלסטר באגודל ששכחה להוריד. או שמא מדובר באקססורי החדש שעומד לסחוף את האומה הבריטית?

נטלי פורטמן, גאלת פסטיבל הקולנוע הישראלי, אל.איי
שמלה של
The Row, נעליים של סטיב מאדן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נטלי פורטמן בשמלה של The Row בפסטיבל קולנוע ישראלי – כל כך הרבה דברים אהובים במשפט אחד, שאי אפשר שלא לפרגן באיזה מקום של כבוד ברשימת המתלבשות הטובות. אמנם לא מדובר בלוק שנבלע בקלות בגרון, אבל לכל חובבות המותג המופלא והיקר כל כך של מרי קייט ואשלי אולסן,  מדובר ביום חג. תוסיפו לזה את הפנים הקורנות של פורטמן הודות להריון הפוטוגני, וקיבלתם אמא קרייריסטית לבושה למופת.

מריון קוטיאר, פרמיירת "בעלי ברית", אל.איי
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הריונית נוספת שהאירה השבוע את השטיח האדום היא מריון קוטיאר. בשמלה א-סימטרית ומלאת נוכחות מבית דיור, נראה כי השחקנית הצרפתייה הנערצת מצאה את הגזרה המושלמת לשמלת הריון. דווקא באדום זועק, דווקא עם עודף בד – כל מה שעל פניו נשמע כמו מתכון לאסון אופנתי – נראה פשוט מעולה במבחן התוצאה.

המתלבשות הרעות:

קלואי קרדשיאן, Angel Ball, ניו יורק
שמלה של יוסף אלג'זמי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נתחיל עם הצד החיובי – קלואי קרדשיאן מעולם לא נראתה טוב כל כך. לא ברור מתי היא אכלה לאחרונה ואיזה פלסטיקאי אחראי על כל העניין, אבל בהחלט יפה לה. רק חבל שהיא לא מגבה את המייקאובר באאוטפיט מתאים, אלא ממשיכה במסורת הקרדשיאנית של כמה שיותר חשוף יותר טוב. השמלה, שהיא יותר חרוזים מאשר בד, נראית כמו מתוך טקס פגאני וקלואי היא זו שנבחרה כקורבן. רק שאלי הסברובסקי ישקטו ויניחו לנו.

מריה קארי, אירוע של AIRBNB, אל.איי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מריה קארי מנסה לאותת לנו כי היא בחורה לוחמנית. היא בעד צבא, מלחמות ומחשופים עמוקים. כך לפחות זה משתמע משמלת הקמופלאז' שבחרה ללבוש השבוע לשטיח האדום. רק חבל שהיא קטנה על מריה בכארבע מידות, וגורמת לה להכניס את הבטן באופן שוודאי אינו בריא לה. אבל אז איזה הירו יבוא להציל אותה?

אן האת'ווי, גאלת מוזיאון גוגנהיים, ניו יורק
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי פסק זמן מאור הזרקורים, אן האת'ווי חוזרת לכותרות. אבל נראה שבזמן האיכות שהיא בילתה עם המשפחה, היא שכחה קצת איך להתלבש ואיך לסרב בנימוס לבתי אופנה המציעים את מרכולתם. כך המקרה עם שמלת הדיור שלבשה השבוע לגאלת מוזיאון הגוגנהיים בניו יורק, שנראית יותר כמו שמלת בת מצווש, כולל הצ'וקר שלא יושב טוב על הצוואר. אז חמודה, איפה שמים את הצ'ק?

ג'ניפר לופז, טקס פרסי הגראמי הלטיני, לאס וגאס
אוברול של זוהיר מוראד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אפשר להגיד בבטחה כי לא הייתה ולא תהיה אישה כל כך לוהטת ומרשימה כמו ג'יי לו. אבל עם כל האהבה וההערכה, אי אפשר לקחת אותה ברצינות עם אוברול שפשוט זועק טעם רע? גם גזרה מתרחבת, גם צבע חציל וגם מחשוף לא מחמיא – איפה ומתי העולם חטא שמגיע לו ג'ניפר לופז כזו?

קורטני קרדשיאן, Angel Ball, ניו יורק
שמלה של בלמיין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תקופה לא קלה עוברת על משפחת קרדשיאן-ווסט. אבל במקום להיות שם בשביל קים והילדים, קורטני וקלואי מעדיפות ללכת לאירועים, ולמשוך תשומת הלב עם בחירות אופנתיות שהן כל מה שלא תקין בעולם הזה. רק תסתכלו על השמלה הזו של קורטני, שכאילו מסמלת את התקופה שעוברת כרגע המשפחה המתועדת ביותר בהיסטוריה המודרנית – החלק העליון מנסה להיראות אצילי ומכובד, בעוד שהחלק התחתון חסר טעם וזועק לעזרה. או בקיצור, עוד פרק טיפוסי בקרדשיאנס.

קו המשווה:
קייט מידלטון
שמלה של
Preen

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זה כבר ידוע לכל כי קייט מידלטון אוהבת למחזר את הבגדים שלה. אבל כזה דבר עוד לא ראינו אצל הדוכסית מקיימברידג' – אותה שמלה שכבר לבשה בעבר, בצבע אחר. תכלס, זה הגיוני. היא קיבלה כל כך הרבה שבחים כשלבשה את השמלה האדומה מבית Preen בספטמבר האחרון, שוודאי חשבה כי יהיה זה רק נכון לרכוש עוד אחת כזו גם בשחור. לטעמנו מדובר בהצהרה אופנתית אמיצה, כי בואו נודה בזה – לכולנו יש איזה בגד בארון שהצטערנו שלא קנינו בעוד כמה צבעים. קייט כנראה למדה מטעויות העבר וכעת ממשמשת, מה שאומר שאופציית המיחזור הוכפלה בריבוע.

השאירו תגובה

 

  • באמת טעם רע, גם לבתי אופנה יכול להיות נפילות ולמעצבים, אם השמלה נראית לך זוועה, תסרבי ללבוש, זה שזה כרסטיאן דיור לא אומר שאת חייבת ללבוש, האוברול שגינפר לופז פשוט מחריד, השמחה של קורטני מזעזעת, וכנ״ל השמלה של קלואי זוועתית, בנות תתחילו להפעיל כאילו שיקול דעת

    מאת: גל |‏ 5 בדצמבר 2016 | 00:46
  • קלואי את מהממת .השנה האחרונה הפכה אותך למודלמת בלי סייג.השמלה שלך מוצגת עליל כמובובת חלון ראוה.מאוד אוהבת איך שכולכן אוכולות קערות של ירקות.ממש כייף כייך להיות שותפה בצפיה על משפחה מיוחדת.

    מאת: לירון מלכה |‏ 27 בנובמבר 2016 | 14:40
  • איך המשפט מעולם לא מראתה טוב יותר מץחבר עם זה שאחריו לא ברור מתי היא אכלה לאחרונה.עם זה לא תחליף ל רוצה להראות טוב תמותי ברעב מה כן.

    מאת: סכ |‏ 27 בנובמבר 2016 | 10:06
  • קלואי קרדשיאן מהממת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ובשמלה עוד יותר מהממת!!!!!
    איך אפשר אפילו להגיד משהו על השמלה?

    מאת: אריאל |‏ 27 בנובמבר 2016 | 00:41
  • לא מבינה שמלות שהן חושפות את כל האזורים שצריך לסתיר…
    בושה לצאת ככה לארועים, לא נאה ולא מכובד להתלבש ככה.

    מאת: סיוון |‏ 25 בנובמבר 2016 | 13:18