לא הכל מושלם בגזרת ג'ניפר אניסטון השבוע

כל העולם אולי מעודד את ג'ניפר מהצד, אבל זה לא מציל אותה מלהיכנס לרשימת המתלבשות הרעות השבוע, וגם: ג'יג'י חדיד חייבת חופשה, שרה ג'סיקה פרקר הפכה לדודה מהפרברים, דקוטה ג'ונסון גורמת לעולם כולו לקנא, נטלי פורטמן מאכזבת בפראדה ודיאן קרוגר בשמלה שהיא חלום. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 23 ספטמבר 2016
ג'יג'י חדיד, ג'ניפר אניסטון ושרה ג'סיקה פרקר. המתלבשות (צילום: AP, גטי אימג'ס)

ג'יג'י חדיד, ג'ניפר אניסטון ושרה ג'סיקה פרקר. המתלבשות (צילום: AP, גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

דקוטה ג'ונסון, בדרך לתצוגה של גוצ'י, שבוע האופנה, מילאנו
טוטאלוק של גוצ'י

צילום: Splash News

צילום: Splash News

מערכת היחסים בין דקוטה ג'ונסון לאלסנדרו מיקלה, המנהל האמנותי של גוצ'י, היא אחת הפוריות ומעוררות הקנאה שיש כרגע. כל חובבת אופנה תקפוץ על ההזדמנות ללבוש גוצ'י הד-טו-טואו, וג'ונסון עושה בדיוק את זה. בשמלת תה פרחונית, ז'קט ג'ינס מעוטר בניטים זהובים, מגפונים שחורים ותיק אדום קטן ומושלם, המראה שנוצר הוא בדיוק מה שהסתיו מזמן לנו. אם היה לנו עו"ש שהיה מאפשר זאת, כמובן.

ג'וליאנה מרגוליס, גאלת הסתיו של ניו יורק סיטי בלט, ניו יורק
שמלה של סלף פורטרייט

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הכת החדשה של "סלף פורטרייט" קיבלה אל שורותיה עוד מומרת. אחרי מיסיונריות כמו רייצ'ל מקאדמס וג'סיקה ביל, מעלה את רף האיכותיות ג'וליאנה מרגוליס, שהגיעה בשמלת סטרפלס נהדרת לגאלת הסתיו של הניו יורק סיטי בלט. מרגוליס בת ה-50(!) נראית כמו בלרינה קורנת שלא רואה ממטר את בנות ה-20 שלידה. עם שיער אסוף, עגילי יהלומים ונעליים מינימליסטיות, מדובר באחד הלוקים הטובים שלה EVER.

אוליביה וויילד, ערב לכבודו של מרטין סקורסזה, ניו יורק
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם אין משהו יותר קלישאתי מאשר להחמיא להריונית על כמה שהיא זורחת, אבל מה לעשות שזה המקרה עם אוליביה וויילד, שמציגה הריון מרהיב בשמלת ולנטינו משגעת. צבע הקורל הבוהק עומד בניגוד מושלם אל גזרת השכבות המורכבת, וכך מנטרל בהצלחה את מראה המורה לאמנות במנשר. שיהיה במזל.

קארי ראסל, מסיבת האמי של FX, אל.איי
אוברול של ג'ואנה אורטיז

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היא אמנם לא זכתה בפרס האמי השבוע, אבל זה לא מפריע לקארי ראסל להמשיך ולהמם את העולם כולו, בעיקר את יודעי הדבר שזוכרים לה אמונים מתקופת פליסטי. והנאמנות משתלמת, יו גייז. תראו כמה היא יפה באוברול השחור והדרמטי הזה, שנראה כאילו נלקח מסטודיו 54 היפני. אז נכון, תמיד נאהב את קארי בסריגים ענקיים כשהיא מדברת אל תוך הטייפ שלה, אבל גם עם שיער מוחלק ומחשוף עמוק היא כובשת אותנו. פוראבר אנד אבר.

דיאן קרוגר, גאלת הסתיו של ניו יורק סיטי בלט, ניו יורק
שמלה של ג'יאמבטיסטה וואלי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את רשימת המתלבשות הטובות השבוע חותמת דיאן קרוגר, באחת השמלות הכי יפות ומנקרות עיניים שראינו לאחרונה. באורך מיני עם שרוולים תפוחים ופרינט רומנטי, השמלה המפעימה הזו של ג'יאמבטיסטה וואלי גורמת לקרוגר להיראות כמו מארי אנטואנט מודרנית, ומזכירה לנו שוב כי מדובר באחת המתלבשות האיכותיות ביותר שידעה הוליווד.

המתלבשות הרעות:

ג'ניפר אניסטון, פרמיירת "Storks", אל.איי
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שבוע לא קל עובר על ג'ניפר אניסטון. על אף כי הפרידה של בראנג'לינה הוא עניינם, והיא כבר לגמרי מחוץ לעסק, אין מי שלא שמח בליבו עבורה. אבל בואו נעזוב לרגע את הרכילות ונתמקד בסיבה לשמה התכנסו כאן – ימים ספורים לפני שהתפוצצה פרשת הגירושין, אניסטון הגיעה לפרמיירת סרטה החדש בשמלת מיני של ולנטינו. על פניו – מה יכול להיות רע? ובכן, זה לא באמת כזה רע, אבל גם לא מספיק טוב. הגזרה הבלונית של השמלה לא עושה חסד לגופה הפטיט של אניסטון, ופרינט הרקמה המורכב עושה רושם כאילו נלקח מחנות בדים יוקרתית. או במילים אחרות – איפה אניסטון של תחילת שנות האלפיים? בראד לא צריך לחזור, אבל שיקול הדעת האופנתי חייב בהחלט.

שרה ג'סיקה פרקר, גאלת הסתיו של ניו יורק סיטי בלט, ניו יורק
שמלה של נרסיסו רודריגז

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו ג'ניפר אניסטון, גם שרה ג'סיקה פרקר הייתה בתקופת הזוהר שלה האישה עם הארון הכי טוב בטלוויזיה. אבל השנים חלפו. פרקר כבר לא קארי בראדשו, אלא שרה, הדודה מלונג איילנד עם קרובי המשפחה בחיפה. ושרה, כידוע, היא חובבת בלטים ידועה, ולכן כשהגיעה לגאלה החגיגית של הניו יורק סיטי בלט היא בחרה בשמלה שאודטה וודאי הייתה מאשרת – ארוכה ומתנפנפת, מסתירה את הארוחה הגדולה משבת והכי חשוב, עם שרוולים שמסתירים את הזרועות הבעייתיות. לקארי זה בחיים לא היה קורה.

נטלי פורטמן, פרמיירת "Jackie", פסטיבל הקולנוע, טורונטו
שמלה של פראדה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עכשיו כבר ברור לכולם שנטלי פורטמן בהריון, רק תראו איזה שינויי מצב רוח עוברים עליה – משמלת דיור מדהימה בשבוע שעבר, היא עברה לשמלת פראדה בצבע של בחילות בוקר. השמלה נראית שמוטה, ישנה ולא עשויה עד הסוף, וגורמת לפורטמן להיראות כאילו היא בדרך לחדר היולדות. שלא לדבר על השיער הפרוע שממשיך את קו ה"אין לי כוח לזה כבר". פייר? התאכזבנו.

קירסטין דאנסט, מסיבת האמי של FX, אל.איי
שמלה של מייקל ואן דר האם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

משהו בתמונה הזו של קירסטין דאנסט לא מצליח להיכנס לפוקוס. השמלה שהיא לובשת, יחד עם השיער הדהוי והאיפור המשמים, גורמים לדאנסט להיעלם בחלל כאילו לא הייתה שם בכלל. אבל אין מה לעשות, כשלוקחים סיכונים אופנתיים (והיא אחת הידועות בכך בהוליווד) מגיעים לפעמים לרשימה הרעה. זוהי פשוט דרך הטבע.

ג'יג'י חדיד, אירוע בחנות של מקס מארה, שבוע האופנה, מילאנו
טוטאלוק של מקס מארה

צילום: AP

צילום: AP

מאז שהפכה לפרזנטורית של מקס מארה, ג'יג'י חדיד הצליחה להפיח רוח חדשה בבית האופנה האיטלקי הוותיק. אבל במקום לשמור על היוקרה והאלגנטיות שלו, קברניטי המותג התעקשו להלביש את ג'יג'י בלוק שהוא מאוד היא, אבל מאוד לא מקס מארה – אוברול סריג שנראה כאילו כובס כבר אלף פעם, מעיל מקסי מעוטר בפאייטים מוזהבים שנראה כאילו נגנב לזקנה מילאנזית בדרך ללה סקאלה, ונעלי פרווה שהן אולי מאוד טרנדיות, אבל היה רצוי להשאיר אותן באחוזת פלייבוי. עכשיו את כל זה תצבעו בחום מדכא ותקבלו את ג'יג'י, הגרסה שחייבת חופשה.

קו המשווה:
נעמי קמפבל
Vs. טיילור היל
שמלה של ברדון מקסוול

מי לבשה את זה טוב יותר: נעמי קמפבל או טיילור היל? (צילום: גטי אימג'ס)

מי לבשה את זה טוב יותר: נעמי קמפבל או טיילור היל? (צילום: גטי אימג'ס)

ברנדון מקסוול עשה דרך ארוכה מעבודתו כסטייליסט של ליידי גאגא למעצב שמלביש את האישה הראשונה של ארה"ב. עכשיו הוא יכול להתגאות בעוד ציון דרך בקריירה שלו – שתי דוגמניות הנלחמות ראש בראש בקרב החשוב של "מי לבשה את זה טוב יותר".  מימין, נעמי קמפבל בטקס ה-VMA האחרון, בגרסת מנטה מרעננת לשמלת המיני בעיצובו. משמאל, טיילור היל בגרסה השחורה הקלאסית, שהיא, אגב, וריאציה לשמלה שלבשה כבר בעבר ליידי גאגא (ושזיכתה אותה במקום של כבוד ברשימת המתלבשות הטובות). שתיהן יפות ומרשימות אבל רק אחת יכולה לזכות בתואר הנחשק. אתם תחליטו.

השאירו תגובה

 

  • וואי אתם גרועים, גיגי לבושה בגווני זהב וניוד שהכי מחמיאים לה, שרה ג׳סיקה פרקר נראית מדהים בשמלה שהורסת את הבריאות ובעיניכם הגלביה שההריונית ההיא עטתה על עצמה נחשב ללבוש טוב??? משקפיים דחוף, אתם לא בכיוון בין טוב לחסר טעם.

    מאת: Amy |‏ 24 בספטמבר 2016 | 09:44
  • הייתי מכניסה את דקוטה ג'ונסון ואת דיאן קרוגר לחלק הלא טוב של המדור הפעם,שתיהן מהממות אבל מה שהן לבשו לדעתי לא עובד ואם דקוטה הייתה לובשת כל אחד מהפריטים האלו עם משהו אחר זה יכל לעבוד והשמלה של דיאן מזכירה יותר תחפושת ולבחור כזו שמלה משמימה כשאת בחורה כזו יפה ויש לך גישה לכל בית אופנה שתרצי זה פשוט חבל…

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 23 בספטמבר 2016 | 20:20