כוכבות הוליווד מציגות: ההשראה המושלמת לכלות 2016

השטיחים האדומים מסביב לעולם התמלאו השבוע בהיצע מרהיב של כוכבות בשמלות לבנות, בדיוק מה שכלה עתידית צריכה כדי למלא את לוח ההשראה שלה בפינטרסט. וגם: האחיות של קיילי ג'נר היו צריכות להזהיר אותה לפני שיצאה מבית ואלכסה צ'אנג קוראת תיגר על גל החום בניו יורק. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 15 ספטמבר 2016
קייט אפטון, נטלי פורטמן ומישל ויליאמס יפות בלבן (צילום: גטי אימג'ס)

קייט אפטון, נטלי פורטמן ומישל ויליאמס יפות בלבן (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

נטלי פורטמן, פרמיירת "Planetarium", פסטיבל הקולנוע, ונציה
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קוראינו הנאמנים ודאי ייזכרו כי כבר לפני שלושה שבועות חשדנו כי נטלי פורטמן מסתירה בטן הריונית מתחת לאאוטפיט שזיכה אותה במקום של כבוד ברשימת המתלבשות הטובות. אז קראו לנו "הוליווד מדיום", כי אכן גברת פורטמן בהריון שני, ואת ההודעה הלא רשמית בנושא עשתה בפסטיבל הקולנוע של ונציה, עם שמלת דיור חובקת גוף המציגה בטן קטנה ומרגשת מאוד. אבל זו לא רק הבטן שעושה לנו פרפרים, אלא המראה כולו – הכתפייה הא-סימטרית, השובל המלכותי והלבן העוצמתי. פורטמן נראית אצילית מאי פעם וזה פשוט מרהיב.

מישל ויליאמס, ארוחת ערב חגיגית לכבודה של לופיטה ניונגו וטיפני'ס, טורנטו
שמלה של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בניגוד למראה הקלאסי שהציגה פורטמן בוונציה, מישל ויליאמס הלכה על טייק אחר ושונה לגמרי לשמלה הלבנה. בקו מינימליסטי לא שגרתי מבית ניקולה גסקייה ללואי ויטון, ויליאמס נראית כמו הדבר הכי מרענן שקרה לשטיח האדום בתקופה האחרונה. עם חגורת העור השחורה, שיער הפיקסי המחומצן והאקססוריז המועטים אך אצורים היטב, מדובר בלוק שהוא שלמות.

אלכסה צ'אנג, בתצוגה של פרואנזה סקולר, שבוע האופנה, ניו יורק
שמלה ומגפיים של פרואנזה סקולר

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אפילו שמחוץ לאולמות הממוזגים בפאשן וויק עובר על ניו יורק גל חום נוראי, זה לא יעצור את אלכסה צ'אנג מללבוש את צו השעה. כמו אורחת מדופלמת מהשורה הראשונה, צ'אנג הגיעה לתצוגה של פרואנזה סקולר לובשת, איך לא, את פרואנזה סקולר, גם אם זה אומר שמלה מבד כבד ומגפוני גוגו לבנים. אבל כמו תמיד אצל צ'אנג, ההימור עובד. היא נראית קולית ונינוחה, כזו שמיצתה כבר את טרנד הסליפ מעל טי-שירט ועברה כבר למראה הנחשק הבא. עוד חודש-חודשיים כולן כבר יתלבשו כך.

אוליביה פלרמו, בתצוגה של Lanyu, שבוע האופנה, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

איט גירל נוספת שעבדה קשה בשבוע האופנה האחרון ורצה מתצוגה לתצוגה עם בגדים שמייחלים לטיפת סגריריות היא אוליביה פלרמו. אין הרבה בלוק הזה, וזה מה שכל כך טוב בו. השילוב בין חצאית מידי שחורה וישרה, חולצה לבנה עם שרוולי סטייטמנט מדויקים ונעליים שהן הכלאה בין סניקרס לאוקספורד, מגדיר באופן מושלם את הלוק הניו-יורקי האולטימטיבי – קצת ספורטיבי, קצת מחויט ובעיקר, לא מתאמץ ולא שם על אף אחד.

קייט אפטון, מסיבת "אייקונס" של הרפר'ס באזאר וקארין רויטפלד, ניו יורק
שמלה של
Toni Maticevski

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את רשימת המתלבשות הטובות השבוע חותמת (כמה מפתיע) עוד כוכבת בשמלה לבנה. הפעם זוהי קייט אפטון, בלוק הכי טוב שלה, Ever. התרגלנו לראות אותה בשמלות קטנות החושפות חזה שופע, אבל תראו כמה יפה ואלגנטית היא בשמלה הארכיטקטונית והמורכבת הזו. טיפ קטן לכלות העתידיות באשר הן – שמרו את התמונה הזו עכשיו בפינטרסט ונסו ליישם אותה בבית.

המתלבשות הרעות:

קיילי ג'נר, מסיבת "אייקונס" של הרפר'ס באזאר וקארין רויטפלד, ניו יורק
שמלה של בלמיין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הרשו לנו להתעלם לרגע מהחיבוק האוהב והלשון המשתרבבת של טיגה, ולהתרכז בסיבה לשמה התכנסנו כאן היום – שמלת הגדילים של גברת ג'נר. לא צריך להסתכל על התווית כדי לדעת כי מדובר בעוד אסון אופנתי מבית בלמיין, שמשום מה בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר עדיין מתעקשות ללבוש. אז איך זה שקיילי יצאה ככה מהבית? האם היא לא עשתה סלפי מראה לפני? למה אחיות שלה לא אמרו לה שזה נראה מזעזע? מסכת השאלות יכולה להימשך לנצח.

אן האת'ווי, פרמיירת "Colossal", פסטיבל הקולנוע, טורנטו
שמלה של רודראטה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שאן האת'ווי די משועממת בחופשת הלידה שלה. כי לפי הלוק שהציגה השבוע בפסטיבל הקולנוע של טורנטו, נראה שהיא קראה יותר מדי אייטמים על הטרנדים החמים בעולם האופנה ופשוט החליטה ליישם את כולם בלוק אחד. גם אפילקציות פאייטים א-לה גוצ'י, גם מלמלות במראה שכבות א-לה סלף פורטרייט וגם גולגול בלוף שיצא מכל החורים? מדובר בסלט האופנתי הכי גרוע שראינו לאחרונה. לס איז מור, אן. שנני זאת להבא.

ניקול קידמן, פרמיירת "Lion", פסטיבל הקולנוע, טורנטו
שמלה של נינה ריצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בניגוד לאן האת'ווי המקסימליסטית, ניקול קידמן מוכיחה שלפעמים לא צריך הרבה כדי להפוך אאוטפיט לגרוע. לראייה – שמלת הפסים החומה הזו שלא התמודדה טוב עם הפלאשים על השטיח האדום. אז מה כל כך בעייתי פה אתם שואלים? ראשית, הקומבניזון בצבע גוף שנראה מקומט מבעד לפסי הפאייטים האורכיים, שנית, השרוולים הארוכים מדי (אפילו לקידמן ברוכת הגפיים) והכי נורא – הסנדלים הכסופים שהקשר בינם לבין השמלה הוא מקרי בהחלט. כותנת הפסים של יוסף, הגרסה האוסטרלית זוכת האוסקר.

רוני מארה, פרמיירת "Lion", פסטיבל הקולנוע, טורנטו
שמלה של
Aouadi Couture

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי תקופה לא קצרה בה רוני מארה נעלמה מעין הציבור, היא שוב חוזרת למסעות קידום סרטיה החדשים, משימה שהיא כל כך שונאת וכל כך אוהבת להזכיר לנו את זה. כדי להתגבר על כך היא הגיעה לטורנטו בשמלת לוחמת שוורים, מעניינת אך בעייתית. על פניו היא די נחמדה, אבל בזווית צילום לא נכונה ועמידה שלא בכללים, הבטנה השחורה שלה נראית כמו זנב. גם אתם רואים אותו? יופי. אנחנו לא לבד.

אמילי רטאייקאוסקי, מסיבת "אייקונס" של הרפר'ס באזאר וקארין רויטפלד, ניו יורק
שמלה של ג'וליאן מקדונלד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

על אף כי לרטאייקאוסקי ממש לא מעניין מה אומרים על השמלה הזו (רק תסתכלו בטוויטר מה היא כתבה על הביקורת של טים גאן אודותיה) אי אפשר לעבור לסדר היום מבלי לדון בה. אז היא אמנם מציגה גוף מושלם וחזה לתפארת, אבל מה לעשות שהיא פשוט לא יפה. ה-V העמוק נראה מחודד מדי ולא נוח, החרוזים השחורים נראו כאילו היא נקלעה בגשם, ובגד הגוף בצבע ניוד מקנה לה מראה של מתעמלת אמנותית שלא צלחה את המיונים לאולימפיאדה. אמילי – אנחנו הכי בעד מלחמתך הפמיניסטית, אבל יש כמה שמלות שקופות או חשופות אחרות שהיו יכולות לעשות את העבודה. בואי נמשיך את השיחה הזו בוואטסאפ.

קו המשווה:
דקוטה פנינג
Vs. אלכסה צ'אנג
שמלות של גוצ'י

דקוטה מול אלכסה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

דקוטה מול אלכסה. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

במרחק של כמה שעות נסיעה אחת מהשנייה, אלכסה צ'אנג ודקוטה פנינג לבשו באותו שבוע את אותה גרסה של שמלת פרום מבית גוצ'י. אחת, בפאשן וויק בניו יורק (צ'אנג), השנייה, בפסטיבל הקולנוע של טורונטו (פנינג). שתיהן התאהבו בגרסה המנצנצת לנסיכות דיסני מודרניות, והשכילו שלא להעמיס באקססוריז. פנינג הלכה קלאץ' תכלת (לא מוצלח), טבעת דרמטית ושיער שכאילו יצא מהים, בעוד שצ'אנג בחרה בלוק הוליווד גלאם עם שיער שנות הארבעים ואודם בורדו עמוק. עכשיו הגיעה המשימה שלכם, קוראים יקרים – להחליט מי מהשתיים לבשה את זה טוב יותר. בהצלחה.

השאירו תגובה