הדמיון מדהים מדי: הבת של סינדי קרופורד כובשת את הוליווד

וגם: קים קרדשיאן מתאבקת עם החוש האופנתי שלה, האוברול של ריהאנה זז בשבילה, קנדל ג'נר במגפיים מושלמים, אמה סטון עושה את פסטיבל הקולנוע של ונציה וריטה אורה מצטרפת לחבובות. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 1 ספטמבר 2016
קאיה גרבר, אמה סטון וקים קרדשיאן. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, Splash News)

קאיה גרבר, אמה סטון וקים קרדשיאן. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, Splash News)

המתלבשות הטובות:

קאיה גרבר, פרמיירת "Sister Cities", אל.איי
חליפה של זוהיר מוראד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי שעיטרה את שער ווג הצרפתי עם אמא סינדי קרופורד, הגיע הזמן של קאיה גרבר לעבור משוכה נוספת בדרכה להשתלטות על העולם. הפעם על הפרק – פרמיירה חגיגית של סרט בכיכובה. לשם כך היא הגיעה (מלווה באמא, אבא והאח פרסלי) בחליפה שחורה והורסת מבית זוהיר מוראד, המעצב הלבנוני האהוב על הבריות ההוליוודיות. גרבר, עם גופה הנערי והפנים שכל כך מזכירות את אמא, נראית פשוט מדהים. הדיטייליס הכסופים העוברים מהז'קט אל המכנסיים יוצרים מראה רישומי-אמנותי, סופר צעיר ואדג'י. אם ככה נראה עתיד עולם האופנה (והקולנוע), אנחנו בעד.

קנדל ג'נר, פתיחת תערוכת Famous by Kanye West, אל.איי
ז'קט של בלנסיאגה, מגפונים של 3.1 פיליפ לים

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו גיסה טובה, האחות השפויה בבית משפחת קרדשיאן-ג'נר הגיעה לפרגן לקניה ווסט בפתיחת התערוכה החדשה שלו. אבל במקום להגיע למקום בשמלת רשת שערורייתית כמו שבחרה אחותה הגדולה, קנדל הלכה על הלוק הקול ביותר שיכלה לבחור. הז'קט הצבאי, החזייה המבצבצת מתחת לגופייה ומגפוני הקטיפה הכחולים – הכל מתחבר יחד בצורה לא שגרתית אבל מופלאה.

אמה סטון, מסיבת עיתונאים לסרט "La La Land", פסטיבל הקולנוע, ונציה
שמלה של ג'יאמבטיסטה וואלי, נעליים של ג'ימי צ'ו, עגילים של ג'ניפר מאייר

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קשה שלא לאהוב את השמלה הפרחונית היפה הזו שלבשה אמה סטון ליום הראשון שלה בפסטיבל הקולנוע של ונציה. היא מתוקה, רומנטית ו-וינטג'ית במידה, ונראית מעולה על גוון עורה הבהיר. על השמלה שהחליפה מאוחר יותר באותו הערב, נדבר באריכות בהמשך. אבל בינתיים, בואו נתענג לעוד מספר רגעים בשמלה הזו, שכאילו הגיעה מהאגדות.

ג'מה ארטרטון, פרמיירת "La La Land", פסטיבל הקולנוע, ונציה
שמלה של סטלה מקרטני, תכשיטים של שופארד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השחקנית הבריטית ג'מה ארטרטון, שהגיעה השבוע לוונציה על תקן שופטת בפסטיבל הקולנוע הנחשב, כבשה את השטיח האדום הצף בשמלה שחורה, מעודנת ומרהיבה מבית סטלה מקרטני, וכל זה הודות לגזרה הקלאסית ולשברירי התחרה השחורה המקפיצים את הלוק לגבהים חדשים. ארטרטון שמרה על המראה נקי עם שיער אסוף, פוני מחמיא ועגילי יהלומים וברקת עוצרי נשימה, ולנו רק נותר לחכות ולראות מה היא תלבש בהמשך שבוע הפסטיבל.

אליסיה ויקנדר, פרמיירת ״The Light Between oceans, פסטיבל הקולנוע, ונציה
שמלה של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

יש הרבה יתרונות בלהיות כוכבת קולנוע, בייחוד כזו שלא מזמן זכתה בפסלון אוסקר מוזהב. אחד מהם, מלבד להתאהב בקו-סטאר שלך על סט הצילומים (היוש מייקל פסבנדר), הוא שמעצבי העל יעשו הכל כדי שתלבשי את עיצוביהם על השטיח האדום, כולל תפירה אישית על פי מידותייך ורצונות הסטייליסטית שלך. כך קרה עם השמלה הזו מבית לואי ויטון שהוצגה על המסלול כשמלת מיני בגזרה משוחררת והפכה בפסטיבל ונציה לארוכה וחגיגית. וזו בדיוק הסיבה שבגללה אנחנו אוהבים כל כך את ויקנדר – היא מצליחה, בכל פעם מחדש, לצאת מהתבנית של ״שמלות לפרמיירות״ ולהביא רוח אופנתית אמיתית לשטיח האדום. הלוק המרהיב הזה הוא הדוגמה המושלמת לכך.

המתלבשות הרעות:

אמה סטון, פרמיירת "La La Land", פסטיבל הקולנוע, ונציה
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה, נעליים של ג'ימי צ'ו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפני שנתחיל, בואו נבהיר משהו – אם הייתה קטגוריית "המתלבשות הבינוניות", אמה סטון הייתה לוקחת אותה בהליכה עם השמלה הכסופה הזו מבית ורסאצ'ה, כי תכלס, היא לא טובה, אבל היא גם לא כזו גרועה. אבל כיוון שעולם השטיח האדום הוא שחור או לבן מבחינתנו, סטון תיאלץ להתמודד עם הימצאותה ברשימת המתלבשות הרעות השבוע. הסיבות לכך הן כדלקמן: גזרת הקולר מרגישה חנוקה ומיושנת, ואלמנט הפרנזים הארוכים והנוצצים מקנה לה מראה כללי של וילון חרוזים במסיבת פרום בסבנטיז. בקיצור, ככה ככה.

ריהאנה, בדרך לאפטר פארטי של ה-VMA, ניו יורק
אוברול של
Limpasse

צילום: אינסטגרם redcarpetman

צילום: אינסטגרם redcarpetman

מסתבר שאמה סטון לא לבד באהבתה החדשה לבגדים מלאי תזוזה. רק השבוע נצפתה רירי לובשת אוברול לימוני בדרכה לאפטר פארטי של טקס פרסי ה-VMA. אבל אם עוד היה אפשר לעכל איכשהו את השמלה הכסופה של סטון, האוברול הזה של רירי הוא בלתי נסלח. חתיכות הפרנזים הקטנות התפורות במקומות אסטרטגיים נראים כמו שיערות סוס פוני שהקדיש את גופו לאופנה כשהוא מת על מזבח הריהאנה. כמו שקרמיט שר פעם – זה לא קל להיות ירוק.

זואי סלדנה, פרמיירת "סטארטרק: אל האינסוף", מקסיקו סיטי
שמלה של רודארטה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בניגוד לג'מה ארטרטון מכמה תמונות למעלה, זואי סלדנה הלכה רחוק מדי עם מראה הלנז'רי. השמלה הזו מבית רודארטה שלבשה השבוע במקסיקו נראית כאילו עדיין אמורים לעבוד עליה, כשמראה הדקונסטרוקציה שלה עדיין נמצא בשלב הפירוק, לפני הבנייה מחדש. האם רואים לה את התחתונים, או שזו רק אשליה אופטית? ומה זו חגורת העור הזו באמצע? כל כך הרבה שאלות, פחות מדי תשובות.

ריטה אורה, צילומי The Tonight Show עם ג'ימי פאלון, ניו יורק
טופ ומכנסיים של מייקל קורס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זו ציפור? זו חבובה? לא, זו רק ריטה אורה וטעמה האופנתי הבעייתי בהופעת אורח בתכנית הלילה של ג'ימי פאלון. אבל מה אפשר לצפות מאורה, לה שמור מקום של כבוד ברשימת המתלבשות הרעות של השנים האחרונות? חליפת שני החלקים הזו, הכוללת את כל המוטיבים הידועים ביותר לשמצה בעולם האופנה – פאייטים, נוצות וגזרה מתרחבת, צריכה הייתה להיכחד עוד לפני שיצאה מהמתפרה, שלא לדבר על לעשות את דרכה לטלוויזיה. בואו פשוט נעצום עיניים ונדמיין שזה בכלל לא קרה.

קים קרדשיאן, בדרך לסידורים, ניו יורק
כפכפים של ז'יבנשי, ז'קט של גוצ'י, חזיית מחוך של לה פרלה, משקפי שמש של סלין

צילום: Splash News

צילום: Splash News

יש שיגידו כי מדור המתלבשות עושה איזשהו עליהום שבועי על משפחת קרדשיאן-ג'נר, בדגש על קים וקיילי. ייתכן וזה נכון. אבל בואו נסובב רגע את האצבע המאשימה לאלו שבאמת צריכות לקחת אחריות על החיים שלהן ובחירותיהן האופנתיות. כי עם כל הכבוד, האם לאאוטפיט כמו זה הנ"ל יש בכלל זכות קיום בעולם הזה? התשובה, כפי שאמורה להתגלגל על לשונות כולנו היא – לא. קים נראית כמו בדיחה רעה על חשבון עצמה. גם מחוך שקוף, גם טייץ קצרים שנלקחו משיעור ארובי, גם ז'קט מתאבקים וגם כפכפים מפרווה? תהילה לא קונה סטייל, ואת זה מוכיחה לנו קים בכל שבוע מחדש.

קו המשווה:
טינשה
Vs. בלייק לייבלי
טופ ומכנסיים של חואן קרלוס אובנדו

טינשה מול בלייק לייבלי. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

טינשה מול בלייק לייבלי. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

שאלה לגיטימית – למה מישהי בוחרת ללבוש את אותו אאוטפיט שלבשה כוכבת אחרת לפניה, אם היא רואה שהוא בכלל לא מחמיא בתמונות? האם היא חושבת שעליה זה יראה טוב יותר? ואפילו אם כן, היא באמת מאמינה שהיא תצליח לחמוק מההשוואה המתבקשת של "מי לבשה את זה טוב יותר"? לטינשה, כנראה, לא ממש אכפת משאלות הרות הגורל הללו. עובדה, היא בחרה ללבוש לטקס ה-VMA השבוע את אותו אאוטפיט אדום מבית חואן קרלוס אובנדו שלבשה בלייק לייבלי לפני כחצי שנה בפסטיבל קאן האחרון. עכשיו זה הזמן של טינשה לשאת בתוצאות.

השאירו תגובה