מי לבשה את זה טוב יותר: נורת' ווסט או אלכסה צ'אנג?

הבת של קימייה בקרב האופנתי הראשון שלה, נטלי פורטמן חורכת את השטיחים האדומים בניו יורק, אל פאנינג עושה ניסויים עם מארק ג'ייקובס, דיאן קרוגר בוחנת את הגבולות וריטה אורה מנסה להיות מדונה וזה פשוט לא מצליח לה. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 18 אוגוסט 2016
נטלי פורטמן, דיאן קרוגר ואל פאנינג. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

נטלי פורטמן, דיאן קרוגר ואל פאנינג. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:
נטלי פורטמן, אפטר פארטי להקרנת "סיפור על אהבה וחושך", ניו יורק
סנדלים של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

שנה וקצת אחרי שהציגה בקאן את "סיפור על אהבה וחושך", סרטה הראשון כבמאית, נטלי פורמן הגיעה לניו יורק כדי לשווק אותו לקהל האמריקאי. לכבוד המאורע היא הצטיידה מבעוד מועד בארסנל שמלות לבנות כובשות שהן תמצית הקיץ. אבל לפני שנדבר על השמלה שלבשה להקרנת הסרט (ספוילר: היא חותמת את מצעד המתלבשות הטובות של השבוע), בואו נדבר רגע על השמלה הנ"ל שלבשה לאפטר פארטי. באורך מידי, צללית רחוקה מהגוף ואפליקציות תחרה מעודנות, פורטמן נראית כאילו היא עומדת לפצוח במחולות ט"ו באב, ואנחנו מתכוונים לזה באופן הכי טוב שאפשר. היא חסודה אבל נשית, ארוכה אבל קיצית, ונראית מעולה עם הטפט הפרחוני שמאחור. נטלי, התגעגענו.

דיאן קרוגר, פרמיירת "Disorder", ניו יורק
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

דיאן קרוגר היא ללא ספק השגרירה הטובה ביותר של תעשיית האופנה בהוליווד. השחקנית האירופאית לא מפחדת לקחת סיכונים על השטיח האדום, כל עוד זה בשם הקוטור. ההוכחה האחרונה לכך היא ללא ספק השמלה הזו מבית אלכסנדר מקווין, המאתגרת את קונבנציית מה ללבוש לפרמיירה קולנועית, ומציגה אלטרנטיבה גבוהה ולא מתחסדת. עם משחק נפחים וטקסטורות, שיער ואיפור מושלמים, קרוגר היא אולי לא כוס התה של כולם עם הלוק הזה, אבל אותנו היא לגמרי כבשה.

מישל דוקרי, מסיבת עיתונאים לכבוד הסדרה החדשה "Good Behavior", אל.איי
שמלה של סלף פורטרייט

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היא אמנם יושבת בתמונה, אבל זה ממש לא מפריע לנו לקבל פרפרים בבטן מהשמלה היפה הזו שלובשת מישל דוקרי (לעד ליידי מרי מדאונטון אבי). הצבעוניות הקרירה של ורוד-אפור-כחול המגיעה בדמות אפליקציות פרחוניות על בד רשת היא לא פחות מיפהפייה, ומוכיחה שוב, לכל מי שתהה, כי המותג סלף פורטרייט הוא הדבר הכי מעניין שקרה לתעשיית האופנה בתקופה האחרונה.

ליזי קפלן, מסיבת קיץ של ערוץ שואוטיים, אל.איי
שמלה של רולאן מורה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נראה שלליזי קפלן, כמו להרבה אחרות, נמאס כבר מהחום של אוגוסט, ולכן מצאה את האסקפיזם המושלם מהקיץ – להסתכל קדימה על הטרנדים לסתיו וליישם לפני כולם. כך קרה עם שמלת המידי הזו של רולאן מורה עם אלמנט הקטיפה שעומד להתפוצץ בקרוב לכל עבר. הטאץ' הקטן באזור החזה מצליח להיות חמים ונעים, אבל עדיין להתאים למסיבת קיץ בקליפורניה. אהבנו מאוד.

נטלי פורטמן, הקרנת "סיפור על אהבה וחושך", ניו יורק
שמלה, סנדלים ועגילים של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמובטח – התחלנו עם נטלי פורטמן וגם נסיים איתה. אמנם הקדמנו ודיברנו קודם על השמלה שלבשה לאפטר פארטי, אבל עכשיו הגיע הזמן לדבר על התותח הכבד שהוציאה לכבוד הפרמיירה עצמה – שמלת דיור מרהיבה בצבע שנהב, אותה אבזרה בנעליים ותכשיטים של אותו בית אופנה לו היא משמשת כפרזנטורית כבר כמה שנים. במראה אודרי הפבורן ללא רבב, פורטמן נראית במיטבה. אין צורך להכביר במילים.

המתלבשות הרעות:
אל פאנינג, מסיבת "Power of Young Hollywood", אל.איי
שמלה של מארק ג'ייקובס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אנחנו מבינים. אל פאנינג בת 19 ורוצה להתנסות בחיים. אנחנו בעד, אבל לא כשההתנסות הזו מתרחשת מול העיניים שלנו על השטיח האדום. אם בא לה להשתעשע עם מארק ג'ייקובס – שיעשו את זה בין כתלי הסטודיו ויחסכו מאיתנו את שמלת הקרינולינה הזו, שנראית כאילו קישטה אותה הבת של התופרת שלא מצאה לה קייטנה באוגוסט.

אריאל וינטר, מסיבת קיץ של Just Jared, אל.איי
בגד גוף של
House of CB

צילום: AP

צילום: AP

אריאל וינטר (אלכס מ"משפחה מודרנית") זוכה לאחרונה לקיתונות רבה נגד מבנה גופה במסווה של ביקורת אופנתית. אז הרשו לנו לחדד את העניין – השחקנית בת ה-18 היא מוכשרת, יפה, צעירה ומעוררת הערצה, אבל מה לעשות, היא עדיין לא גיבשה לעצמה טעם אופנתי איכותי המקנה לה מקום של כבוד ברשימת המתלבשות הטובות. הבעיה העיקרית היא שווינטר נפלה ללחץ ה"קרדשיאני" של בגדים צמודים וחשופים מדי, המופעל בעיקר על בנות צעירות שמרגישות שרק כך יתייחסו וישימו לב אליהן. זה מעוות וכל כך לא נכון, וצריך לשים לזה סוף.

שאנל אימן, אירוע "No Commission: Art Perform", ניו יורק
טופ של
Alice McCall, תיק של Emm Kuo

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שגם אוף-דיוטי מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, שאנל אימן, לא מסוגלת להישאר עם בגדים עליה. ההוכחה – גם כשהיא מתייצבת לאירוע חברתי בניו יורק היא דואגת להציג חזיית משולשים מבעד לחולצת רשת שקופה שכאילו כתוב עליה "טעם רע". להוסיף חטא על פשע, היא שילבה מכנסי משי שחורים מתרחבים שנראים כאילו הגיעו ממחסן תלבושות של המתנ"ס השכונתי, ולסיום, אבזרה בתיק פרווה שהיה שטריימל בגלגולו הקודם.

ריטה אורה, בדרך לפרמיירת "The Get Down", ניו יורק
אוברול של ז'אן פול גוטייה

צילום: אינסטגרם redcarpetman

צילום: אינסטגרם redcarpetman

ריטה אורה לעולם לא תהיה מדונה, כמה שהיא לא תנסה. אפילו כשהיא לובשת מחוך של ז'אן פול גוטייה, המזכיר במקצת את אותה חזיית קונוסים איקונית שעיצב למלכה האם של עולם המוזיקה, אורה לא מדגדגת את הסטייל משנה התרבות של מדונה. במקום זאת, היא פשוט נכנסת למדור המתלבשות הרעות בזכות בחירה לא מוצלחת שנראית ממש לא נוחה.

פרגי, מסיבת קיץ של פנדורה, אל.איי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את הרעה הטובה ביותר שמרנו לסוף. בואו נתענג לרגע על הלוק המחריד הזה של פרגי. יש בו כל מה שמשטרת אופנה יכולה לרצות – מגפיים מעור שמגיעים עד לירכיים, בגד גוף מחוכי שמבליט יותר מדי איברים, ז'קט עם אלמנטים דקורטיביים ילדותיים והגראנד פינאלה – כפפות עור חצויות שמסמלות את כל מה שרע בעולם הזה. זה כל כך מזעזע שזה מדהים.

קו המשווה:
נורת' ווסט
Vs. אלכסה צ'אנג

מי לבשה את זה טוב יותר: נורת' ווסט או אלכסה צ'אנג? (צילום: גטי אימג'ס)

מי לבשה את זה טוב יותר: נורת' ווסט או אלכסה צ'אנג? (צילום: גטי אימג'ס)

גם אם אלכסה צ'אנג ידעה שיום יבוא והיא לא תישאר לנצח בצמרת עולם האיט-גירלס, היא בטח לא ציפתה שמי שתנשוף בעורפה תהיה כל כך צעירה, או יותר נכון – בת שלוש. אבל ככה זה כשאת הבת של קים קרדשיאן וקניה ווסט והובלת דעת קהל עוד באולטרסאונד. עכשיו נורי מתייצבת בגאון בקרב האופנתי הראשון שלה, ואיזה כיף שזה עם אלכסה. שתיהן בחרו (או במקרה של נורת', בחרו בשבילה) בשמלת סליפ ורודה עם עיטורי תחרה ונעלי אולסטאר שחורות. אבל בעוד אלכסה סיכמה את זה בזה, נורת' הוסיפה גופיית סבא לבנה וצ'וקר מלא ניטים, כי בכל זאת, היא קרדשיאן. עכשיו זה הזמן שלכם להכריע מי מנצחת בקרב "מי לבשה את זה טוב יותר", האיט גירל הנוכחית של תעשיית האופנה, או זו של שנת 2030?

השאירו תגובה