מי לבשה את זה טוב יותר: ג'ניפר לופז או קנדל ג'נר?

וגם: מישל אובמה נעזרת בסטייליסט של ליידי גאגא, קארה דלווין יוצאת לתרבות רעה, דקוטה ג'ונסון עושה חיל בפריז, מרגו רובי מצאה חד קרן, אליסיה ויקנדר בנעלי החלומות שלנו וקיילי ג'נר חוגגת 19 עם האוברול הכי מחריד שאי פעם נוצר. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 4 אוגוסט 2016
קיילי ג'נר, מישל אובמה ומרגו רובי. מתלבשות השבוע (צילום: Splash, גטי אימג'ס)

קיילי ג'נר, מישל אובמה ומרגו רובי. מתלבשות השבוע (צילום: Splash, גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

ליידי גאגא, חגיגות יום הולדת 90 לטוני בנט, ניו יורק
שמלה של ברנדון מקסוול

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ליידי גאגא הגיעה להרים לחברה הטובה, טוני בנט, במעמד יום הולדתו ה-90(!), ולכבוד המאורע המכובד עטתה על עצמה את פני זמרת הברים שהיא כל כך אוהבת לעשות כשהיא איתו. לכבוד המשימה הלא פשוטה הזו ביקשה עזרה מחבר טלפוני, הלא הוא ברנדון מקסוול, הסטייליסט הצמוד שלה שהפך למעצב מוכשר ומלא הייפ. אי אפשר שלא לאהוב את צללית הסטרפלס המקורית ובד הקטיפה העשיר, המפיחים ניחוח אלגנטי ומרשים, במי שלעד תיזכר כזו שלבשה שמלת בשר. אמנם אפשר לדון באיפור הבעייתי קמעה, אבל לא בא לנו להרוס את המחמאות עם השחרות.

אליסיה ויקנדר, בדרך להקלטות "Good Morning America", ניו יורק
אוברול של ברברה קסאסולה, כפכפים של
The Row, תיק של לואי ויטון

צילום: Splash

צילום: Splash

איזה מזל שאליסיה ויקנדר היא שחקנית כל כך עסוקה. כך היא ממלאת את מאגר המתלבשות הטובות בזכות כל הפרמיירות ומסעות היח"צ שהיא חייבת לעשות לסרטים הרבים שהיא מככבת בהם. הדוגמה האחרונה – אוברול לבן עם נגיעות שחורות, שנראה כמו הפתרון המושלם ליום קיץ חם בניו יורק. אל האוברול היא שידכה תיק קטן ולוהט של לואי ויטון וכפכפים נחשקים במיוחד של מרי קייט ואליזבת אולסן ל-The Row. בואו נגיד שאם יום אחד נוכל לבזוז מלתחה של כוכבת הוליוודית – אליסיה תהיה גבוה ברשימה.

דקוטה ג'ונסון, צילומי "Fifty Shades Freed", פריז
טופ ומכנסיים של
Staud, נעליים של גוצ'י

צילום: אינסטגרם redcarpetman

צילום: אינסטגרם redcarpetman

דקוטה ג'ונסון היפה (והחטובה למדי) מצלמת בימים אלו את המשך סרטי "חמישים גוונים של אפור" ובין סצנות חושפניות בדרום צרפת, היא מצאה זמן להסתובב ברחובות פריז עם האנסמבל הכחול וההורס הזה. מה יש לא לאהוב? הטופ הקצרצר אך מהוגן, המכנסיים המדויקים, הפוני הנכון, נעלי הגוצ'י השטוחות ותיק הבירקין האלמותי. בשביל אאוטפיטים כאלו נולדו צלמי הפפראצי.

קרי ראסל, ארוחת ערב חגיגית בבית הלבן, וושינגטון
שמלה של סטפן רולאן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

זהו. זה קרה. אליזבת ופיליפ ג'נינגס הצליחו להיכנס סוף סוף לבית הלבן. אמנם מדובר באלו שמשחקים אותם בסדרה הנפלאה "האמריקנים", קרי ראסל ומת'יו ריס, אבל כל מי שצופה בה לא יכול שלא להתרגש מהתמונה הנ"ל. אבל בואו נשים בצד את התלהבות המעריצים שלנו ונתמקד בסיבה שלשמה התכנסו כאן – השמלה של ראסל. מי שילדה לפני פחות משלושה חודשים נראית מדהים בשמלת מקסי שחורה בגזרת קולר נשפכת עם פס קדמי מוזהב. עם שיער משוך לאחור ועגילי זהב גדולים, ראסל נראית כמו קליאופטרה מודרנית, רחוקה שנות אור ממלתחת האייטיז המפוארת שהיא מציגה בסדרה.

ג'וליאנה מרגוליס, טקס פרסי האקססוריז, ניו יורק
טופ ומכנסיים של נרסיסו רודריגז

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לסיכום המתלבשות הטובות השבוע בסימן שחור ולבן, קבלו את האישה הטובה, ג'וליאנה מרגוליס, בסט תואם וא-סימטרי מבית נרסיסו רודריגז. הקווים החדים, הצבעוניות הקלאסית והעמידה הסטואית של מרגוליס יוצרים הופעה מושלמת ואלגנטית מאין כמותה. אלישיה פלורק, התגעגענו.

המתלבשות הרעות:

מרגו רובי, פרמיירת "יחידת המתאבדים", ניו יורק
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

למרות שהיא הכוכבת הכי מדוברת בשבועות האחרונים, ולמרות שהיא מחזיקה בסטייליסטית הכי מעניינת בתעשייה, מרגו רובי פשוט לא עושה לנו את זה על השטיח האדום. שבוע שעבר הייתה זו שמלת-טרנץ' כושלת בקומיק-קון, והפעם זוהי שמלת חד הקרן הזו של אלכסנדר מקווין. הקונספט אולי חמוד, אבל הביצוע מוגזם וכבד, ובעיקר נראה כמו בדיחה רעה על חשבון התהילה החדשה של רובי.

קארה דלווין, פרמיירת "יחידת המתאבדים", לונדון
שמלה ומגפיים של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קארה דלווין, הקו-סטארית של רובי ב"יחידת המתאבדים" החדש, חוטאת גם היא בבחירותיה האופנתיות. לכבוד פרמיירת הסרט בעיר הולדתה, היא הלכה על מראה ילדה טובה שיצאה לתרבות רעה. השמלה אולי טול, אבל השקיפות והאורך הקצרצר, יחד עם המגפיים האימתניים ו-ווסט העור, נראים כמו גרסת הדנג'ן של ברבור שחור.

קריסטן בל, פאנל של NBC, אל.איי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מדורי האופנה העולמיים לא הצליחו לגלות איזה לייבל עומד מאחורי הטופ והמכנסיים שלבשה השבוע קריסטן בל באירוע עיתונאים באל.איי. אבל אולי זה דבר טוב – כך לא נדע את מי להאשים ביצירת העוול האופנתי הזה. יכול להיות שבל בסך הכל ניסתה להקדים את זמנה – עולם האופנה תקוע עמוק באמצע שנות התשעים, והיא כבר לגמרי באאוטפיט של תחילת שנות האלפיים. העתיד, כך נראה, אינו מזהיר.

קיילי ג'נר, חגיגות יום הולדת 19 שלה, אל.איי
אוברול של בלמיין

צילום: Splash

צילום: Splash

תגידו מזל טוב לקיילי ג'נר, שחוגגת עוד שנה על כדור הארץ עליו היא יכולה להתהלך באאוטפיטים מחרידים. הפעם מדובר באוברול תחרה צמוד (מדי) של מותג הבית של משפחת קרדשיאן-ג'נר, בלמיין. הכל פה רע – המפשעה בולטת מדי, הבטנה הלבנה נראית מבעד להבזקי הפפראצי, וחגורת המותן מעוטרת האבנים נראית כאילו זכתה עכשיו בתחרות היאבקות של ה-WWE. קיילי, יום אחד תגדלי ותביני שהטעויות שלך משפיעות על דור שלם.

מישל אובמה, ארוחת ערב חגיגית בבית הלבן, וושינגטון
שמלה של ברנדון מקסוול

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם התחלנו את המדור השבוע עם עיצוב של ברנדון מקסוול, יהיה זה רק מתאים שגם נסיים איתו. למרות כל אהבתנו למישל אובמה והאמון שהיא העניקה למעצב האמריקאי הצעיר, מדובר בשידוך לא טוב. במקום להחמיא לגופה האתלטי של אובמה, שמלת הסטרפלס הלבנה הזו גורמת לה להיראות כמו מלבן מהלך. אולי העיצובים הארכיטקטוניים שלו מתאימים לליידי גאגא ודומותיה, אבל לאובמה עדיף היה לבחור בעיצוב קצת יותר נשפך ומרחף, מאשר סטטי ונוקשה. לא נורא, עוד כמה חודשים הילרי תיכנס לבית הלבן ולמישל יהיו הרבה פחות אירועים מתוקשרים שהיא תצטרך לשבור את הראש בשבילם.

קו המשווה:
ג'ניפר לופז
Vs. קנדל ג'נר
אוברול של בלמיין

ג'יי לו מול קנדל, מי לוקחת? (צילום: אינסטגרם jlo, גטי אימג'ס)

ג'יי לו מול קנדל, מי לוקחת? (צילום: אינסטגרם jlo, גטי אימג'ס)

אין ספק שהכוכבות הגדולות של ימינו הן חובבות אופנה פרובוקטיבית ובלתי אלגנטית בעליל. אבל אם נתעלם לרגע מהבעייתיות שבקו הבלמייני ודומיו של השנים האחרונות, ונתמקד במה שבחרה ג'ניפר לופז ללבוש לחגיגות יום הולדתה ה-47 שהתקיימו השבוע, נוכל להיווכח כי היא נראית לא פחות טוב מקנדל ג'נר בת ה-20, שלבשה את אותו האוברול במהלך תצוגת בלמיין לפני כשנה. כמו על המסלול, לופז אספה את שיערה הגולש, אך בחרה לוותר על חגורת המותן החונקת ולהציג גוף מושלם כמו שרק לה יש. ועדיין, כמו בכל שבוע, יש לענות על השאלה הרת הגורל – מי לבשה את זה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • מה קורה עם האובססיה נגד לופז? הגזמתם מעבר לכל פרופורציה לאחת הבחורות הכי מושלמות בתבל מסיבה שיכולה להיות כנראה רק צרות עין לא ברורה ולא מקצועית במיוחד.

    מאת: אורח |‏ 6 באוגוסט 2016 | 11:58