אשת חיל מה תלבש: גל גדות מהממת על השטיח האדום

וגם: מישל אובמה כובשת בכחול דמוקרטי, קארה דלווין הייתה צריכה לבקש טובה מקרל לגרפלד, מילה קוניס עוברת כמה שבועות רעים והבלונד של מרגו רובי לא מחפה על הבחירות האופנתיות שלה. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 28 יולי 2016
גל גדות, מרי קייט ואשלי אולסן ומילה קוניס. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: אימג'בנק/גטי אימג'ס)

גל גדות, מרי קייט ואשלי אולסן ומילה קוניס. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: אימג'בנק/גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

גל גדות, כנס קומיק-קון, סן דייגו
מכנסיים של סולאס לונדון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם בפעמים הקודמות שגל גדות התהלכה על השטיח האדום קצת פחות התחברנו לבחירות האופנתיות שלה, אבל עכשיו אפשר לנשום לרווחה וליהנות מהלוק הכובש שבחרה לעצמה לכבוד כנס קומיק-קון מלא ההייפ בסן דייגו. לטופ שחור וצמוד בעל מחשוף מדויק היא שילבה מכנסיים קיציים וקלילים שמתאימים בול לאווירה הקליפורנית המשוחררת של אירוע הגיקים האולטימטיבי. אכן, אשת חיל.

טילדה סווינטון, כנס קומיק-קון, סן דייגו
חליפה של היידר אקרמן, תכשיטים של רפוסי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

טילדה סווינטון האחת והיחידה הגיעה גם היא לסן דייגו כדי לקדם את סרטה החדש "דוקטור סטריינג'", אבל כמנהגה, בחרה באאוטפיט אוונגרדי שרק היא מצליחה טו פול אוף. בבלייזר ומכנסיים רחבים עשויים קטיפה בצבע ירוק רעל, סווינטון נראית, כמו תמיד, כמו כוכבת הרוק של שחקניות האופי. דיוויד בואי צופה מלמעלה בגאווה.

מישל אובמה, הוועידה הדמוקרטית, פילדלפיה
שמלה של כריסטיאן סיריאנו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא ברור אם מישל אובמה הייתה מודעת לכך שהבמה שהיא עומדת לעלות עליה בוועידה הדמוקרטית בפילדלפיה היא כחולה לגמרי (בכל זאת, צבע המפלגה הדמוקרטית), אבל עדיין זה לא הפריע לשמלה שלה לזהור תחת אור הזרקורים. בעיצוב קלאסי ונשי של זוכה "פרויקט מסלול", כריסטיאן סיריאנו, אובמה נראית פשוט מופלא בזמן שהיא מנסה לשכנע את הציבור להצביע להילרי קלינטון. אותנו היא קנתה.

לינה דנהאם ואמריקה פררה, הוועידה הדמוקרטית, פילדלפיה
לינה בשמלה של גבריאלה הרסט, אמריקה בשמלה של בלאק היילו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מלבד מישל אובמה, הבמה הכחולה של הוועידה הדמוקרטית הציגה אסופה מרשימה של נשים חזקות ומשפיעות המעודדות את המרוץ לצמרת של קלינטון. שתיים שבלטו במיוחד הן לינה דנהאם ואמריקה פררה, שנראו מדהים בשמלות קטנות שחורות ולבנות, המוכיחות שאפשר להיות סופר אלגנטיות תוך כדי ירידה בוטה ומופלאה על דונלד טראמפ ומצב האומה. גירל פאוור.

מרי קייט ואשלי אולסן, פתיחת בוטיק אליזבת & ג'יימס, אל.איי
בגדים של
The Row

צילום: אימג'בנק/גטי אימג'ס

צילום: אימג'בנק/גטי אימג'ס

שתי נשים נוספות שחולקות השבוע את הספוטלייט של המתלבשות הטובות הן גם שתיים שמכירות את תחושת השותפות מאז הלידה. מרי קייט ואשלי אולסן הגיעו לפתיחת הבוטיק החדש של המותג שלהן, אליזבת & ג'יימס, בבגדים של מותג אחר שלהן, הלוא הוא The Row המושלם. רק בואו נניח בצד את העובדה שהן לובשות מעילים כבדים באמצע גל חום קליפורני, ונגמע בשקיקה את הניקיון והמינימליזם שבבחירת הבגדים המושלמת שלהן.

המתלבשות הרעות:

מרגו רובי, כנס קומיק-קון, סן דייגו
שמלה של
Monse

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אלו שניות אחרונות לפני שמרגו רובי מתפוצצת בענק בהוליווד בזכות תפקידה כהארלי קווין בסרט החדש "יחידת המתאבדים", אבל זה שלא כולם מכירים עדיין את שמה בעל פה, זה לא תירוץ לבחור באאוטפיט בעייתי וכל כך לא מחמיא כמו זה הנ"ל. זו שמלה? זה טרנץ'? מדי צבא? אפילו הבלונד הזוהר שלה לא מחפה על חוסר האחידות העיצובית שמתחוללת פה.

קארה דלווין, כנס קומיק-קון, סן דייגו
אאוטפיט של דיסקוורד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם קארה דלווין נראית מעולה עם התספורת החדשה שלה, אבל היא לא מצילה את האאוטפיט המחריד שדלווין בחרה ללבוש לקומיק-קון. אז נכון, מדובר באירוע קליל ולא מעונב, אבל בחייאת, קארה, לא יכולת לבקש מקרל לגפרלד איזו טובה בדמות שמלת שאנל קטנה? הטי-שירט הלבנה והבלייזר עוד סבבה, אבל אין תירוץ בעולם כולו למכנסי הקמופלאז' הנוראיים וסנדלי הקשירה הצהובים. אכזבה היא לא מילה גסה.

ליה מישל, כנס קומיק-קון, סן דייגו
שמלה של סולאס לונדון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שליה מישל לא קיבלה את הממו לגבי קוד הלבוש בקומיק-קון. כי בניגוד לשאר המתלבשות (גם הטובות וגם הרעות), מישל הלכה על שמלה קטנה וחשופה מדי. היא אולי הלהיטה את הליבידו של יורמי העולם, אבל פחות דיברה אל ליבם של חובבי האופנה. אגב, מיטיבי לכת ישימו לב שמדובר בשמלה מאותו המותג שלבשה גל גדות בקומיק-קון, ואיזה הבדל של שמיים וארץ בין השתיים.

אמה רוברטס, הקלטת תכנית הטלוויזיה Despierta America, מיאמי
שמלה של סלוני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בנות הוליווד, שיעור לעתיד מאמה רוברטס – תמיד תביאו שמלה נוספת בתיק כשאתן באות לראיון טלוויזיוני. כי לפי התמונה הזו של אמה משבוע שעבר, נראה כאילו נשפכה עליה כוס קפה רגע לפני השידור ולכן הייתה חייבת לעשות קשר צידי ענק כדי להסתיר את הכתם. או לפחות זה התרחיש שהמצאנו, רק כדי לתרץ את המחדל האופנתי הזה.

מילה קוניס, פרמיירת "אימהות רעות", הוליווד
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קצת לא נעים לרדת שבוע אחר שבוע על בחירותיה האופנתיות של מילה קוניס, אבל היי, דונט קיל דה מסנג'ר. בעיקרון, אם שמלת הסטרפלס השחורה לא הייתה כוללת את הדקורציות הצבעוניות שעל אזור החזה, קוניס לא הייתה מגיעה לחלק הרע של המדור. אבל חתיכות הווילון האלו, הנשפכות עד לאזור הברכיים, גורמות לכל הלוק להיראות זקן ועייף, ובעיקר, לא מחמיא. גם הנעליים המוגזמות לא עושות לקוניס חסד, בעיקר כשהן כל כך לא מתאימות לשמלה עצמה. מילה –עד שבוע הבא אנחנו מבקשים שיפור. זה מגיע לך ומגיע לנו.

קו המשווה:
אליסיה ויקנדר
VS. ג'ניפר גארנר
שמלה של ויקטוריה בקהאם

אליסיה מול ג'ניפר. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

אליסיה מול ג'ניפר. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

בשבוע שעבר ג'ניפר גארנר הגיעה לרשימת המתלבשות הטובות הודות לשמלה היפה הזו של ויקטוריה בקהאם, אבל האמת היא שיקירת FF, אליסיה ויקנדר, כבר לבשה את אותה השמלה לפני שנה בגאלה בשטוקהולם. במודע או שלא, גארנר התאבזרה במינימליות כמו ויקנדר, רק שהיא החליטה ללכת על שיער גלי הוליוודי, בעוד שויקנדר הלכה על הלוק האסוף והמאופק יותר. שתיהן נראות נהדר, אבל כמו תמיד, רק אחת יכולה לקטוף את התואר של זוכת קו המשווה.

השאירו תגובה