נמצאה שמלת השאנל הכעורה ביותר שעוצבה

וגם: קייטלין ג'נר נעזרת בסטייליסטית האישית קים קרדשיאן, אליסיה ויקנדר ממשיכה להדהים על השטיח האדום, בלייק לייבלי לא מצליחה למצוא שמלות מתאימות להריון, היידי קלום נכשלת במבחן השמלה השחורה הקטנה וטיילור סוויפט בקרב "מי לבשה את זה טוב יותר" מול החברות הטובות ג'יג'י חדיד וקארה דלווין. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 14 יולי 2016
בלייק לייבלי, קריסטן סטיוארט וקייטלין ג'נר. המתלבשות הרעות של השבוע (צילום: אימג'בנק/גטי אימג'ס)

בלייק לייבלי, קריסטן סטיוארט וקייטלין ג'נר. המתלבשות הרעות של השבוע (צילום: אימג'בנק/גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:
אליסיה ויקנדר, פרמיירת "ג'ייסון בורן", לונדון
שמלה של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רק שבוע אחרי שהיממה בסידני עם שמלת רודארטה יפהפייה, אליסיה ויקנדר ממשיכה לדהור בלונדון עם סיבוב היח"צ שלה ל"ג'ייסון בורן" החדש, כשהיא לוקחת במזוודה את אחת השמלות היותר יפות שראינו בזמן האחרון. היא כסופה, יש לה וולנים, שסע עמוק שאיכשהו נראה חסוד להפליא והיא פשוט קולית להחריד. תוסיפו לזה את השיער המדהים שעשו לה והאקססוריז הקטנים אך מדויקים וקיבלתם מראה מרהיב שלא יישכח עוד הרבה זמן.

סוקי ווטרהאוס, גמר ווימלבדון, לונדון
שמלה של סטלה מקרטני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

רק סוקי ווטרהאוס מצליחה לקחת בגד מקולקציה עכשווית שהרגע יצאה, ולתת לו טוויסט אוונגרדי עם ניחוח וינטג' מקורי. זה המקרה עם השמלה הקסומה הזו של סטלה מקרטני, שיחד עם צעיף גדול ועתיק, נעלי פלטפורמה בהירות ומשקפי שמש סבנטיזיות, ווטרהאוס נראית כמו כוכבת דיסקו שבטעות נקלעה לגמר ווימבלדון, אבל איזה כיף לה שזה אכן קרה. אנחנו מאוד מקווים שהאקס בראדלי קופר (שגם נכח בגמר) אכל את הכובע.

דיאן קרוגר, פרמיירת "The Infiltrator", ניו יורק
שמלה של ג'ייסון וו, תיק של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האלילה האופנתית שהיא דיאן קרוגר נראית פשוט מעולה עם השמלה האדומה הזו של חברה הטוב, המעצב ג'ייסון וו. השמלה, ששייכת לז'אנר השמלות השקופות שכה אהוב על נשים כביונסה, קים קרדשיאן וג'ניפר לופז היא התשובה האלגנטית והמוקפדת יותר של הטרנד, ולכן יכולה ללמד את הנשים הנ"ל כמה שיעורים בשקט ועידון.

קווין לטיפה, טקס פרסי ההיפ הופ של VH1, ניו יורק
שמלה של מייקל קוסטלו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אי אפשר היה לעבור על סדר היום מבלי לפרגן לקווין לטיפה על הלוק הנהדר הזה שבחרה לטקס פרסי ההיפ הופ של הערוץ הנצחי VH1. מדובר אמנם בלוק שהוא ההפך המושלם ממה שהיינו מצפים בטקס שהוא על טהרת הסוואג, אבל כנראה שבדיוק בגלל זה הוא כל כך עובד. השמלה השחורה נשפכת על קווין לטיפה בצורה רומנטית ונכונה, החיתוכים מדויקים, הנעליים מעולות והשיער והאיפור מושלמים. יו גו גירל.

ליזי קפלן, פרמיירת "מגרשות השדים", הוליווד
שמלה של ארדם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

השחקנית ליזי קפלן הגיעה לפרגן לקאסט הנשי של "מגרשות השדים" אבל בסוף גנבה לכולן את ההצגה עם השמלה החד פעמית הזו מבית ארדם הבריטי. המשי הלבן המתנפנף, משחק הקומות העדין והגזרה הכל כך מחמיאה הזו, יוצרים שמלה שהיא חלום ליל קיץ. עכשיו נרים מהרצפה את הלסת שנשמתה ובואו נעבור למתלבשות הרעות.

המתלבשות הרעות:

קריסטן סטיוארט, פרמיירת "Cafe Society", ניו יורק
שמלה של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

על פניו, לקריסטן סטיוארט יש מערכת יחסים חלומית עם שאנל. היא מככבת בקמפיינים וסרטים קצרים שקרל לגרפלד חתום עליהם, ובתמורה היא מקבלת בגדים של בית האופנה האגדי כדי ללבוש לאינספור השטיחים האדומים אותם היא צריכה לפקוד. אבל משהו קצת חשוד בהתנהלות בין שאנל וסטיוארט, ואנחנו מצביעים על החשודה המיידית – השמלה שלבשה השבוע סטיוארט לפרמיירת סרטה החדש בבימויו של וודי אלן. יכול מאוד להיות שזו השמלה הכעורה ביותר שאי פעם יצאה מהאטלייה הפריזאי ברו קמבון 31. השילוב בין ערימות הטול-שיפון לבין חתיכות העור שכוללות חותלות ידיים(!) הוא בלתי אפשרי בעליל, ובעיקר מביך. קריסטין, במקומך היינו שוקלים את מניעיו האמיתיים של קרל כשהוא מציע להלביש אותך.

בלייק לייבלי, פרמיירת "Cafe Society", ניו יורק
שמלה של קרולינה הררה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הקו-סטארית של קריסטין סטיוארט ב"קפה סוסייטי" החדש והמדובר (שעולה בארץ ב-21.7) היא בלייק לייבלי ההריונית, שמצליחה זה כבר מספר חודשים להסתיר את ההיריון היפה שלה בשמלות שהן, ובכן, לא ממש יפות. ואיכשהו, זה גם תמיד קורה בשמלות של קרולינה הררה. הפעם מדובר בשמלת מיני אפרורית בעלת גזרה בלונית, עליה מונחות באקראיות כדוריות ורודות-לבנות שנראות כמו גידולים שיש לבדוק במהירות האפשרית. בקיצור, לא אהבנו.

היידי קלום, השקת קולקציית ההלבשה התחתונה שלה, ניו יורק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מדובר ביחס מתמטי ישיר וברור – כמה שהיידי קלום הורסת, ככה היא מתלבשת גרוע. מאז ומתמיד היא בחרה בשמלות כמה שיותר קצרות וצמודות, עם כמה שפחות סטייל ואמירה אישית, ונראה שהיא מ לא עוצרת במסורת שיצרה לעצמה. לראייה – היא הצליחה להרוס אפילו את גלגל ההצלה האופנתי של כולנו, הלא היא השמלה השחורה הקטנה. עובדה, היא אילו מניחה את היד שלה במקום בו הבד נגמר והמבוכה מתחילה.

קייט הדסון, תצוגת אופנה של פנדי במזרקת טרווי, רומא
שמלה של פנדי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

דמיינו את הסיטואציה הבאה: את קייט הדסון, מוזמנת לתצוגה חגיגית של פנדי באחד האתרים הכי מרשימים ברומא, אבל השמלה היחידה ששלחו לך כדי ללבוש למאורע נראית כאילו נרכשה בחנות של דיסני בסייל על התחפושת של יסמין מ"אלדין". אז מה את עושה? לובשת אותה, כי אין ברירה, קרל לגרפלד הזמין אותך, אבל אז מתמודדת בלית ברירה עם ההגעה לחלק הרע של מדור המתלבשות. אלו הן דרישות התפקיד.

קייטלין ג'נר, טקס פרסי ה-ESPY, אל.איי
שמלה של מייקל קוסטלו

צילום: אימג'בנק/גטי אימג'ס

צילום: אימג'בנק/גטי אימג'ס

לטקס פרסי המצוינות בספורט האמריקאי הגיעה קייטלין ג'נר בשמלת מידי לבנה שיכולה הייתה להיות לא רעה בכלל, לו רק לא היו לה את השרוולים המשוסעים והארוכים האלו, שנראים כמו בדיחה רעה על מישהי שעוד לא לגמרי גיבשה את טעמה האופנתי. באינסטגרם שלה, ג'נר הודתה לקים קרדישאן על עזרתה בסטיילינג, אבל אנחנו במקומה לא היינו ממהרים להודות לה, או עוד לפני כן – לא ממהרים לקחת עצות סטייל ממי שהפכה לשם נרדף לטעם רע.

קו המשווה:
טיילור סוויפט
Vs. קארה דלווין Vs. ג'יג'י חדיד

טיילור, קארה וגי'ג'י. חוגגות עצמאות (צילום: אינסטגרם taylorswift)

טיילור, קארה וגי'ג'י. חוגגות עצמאות (צילום: אינסטגרם taylorswift)

השבוע, למרבה ההפתעה, לא היו פדיחות אופנתיות על השטיח האדום. על אף הפאן שבעניין, אנחנו רואים בזה כמגמת שיפור קולקטיבית של בנות הוליווד, שכנראה דיברו עם הסטייליסטים שלהן וביקשו שיעבדו קצת יותר קשה. אבל עדיין, אי אפשר שלא לסיים את השבוע עם איזושהי השוואה אופנתית מהנה וממכרת – אז בואו נבהה קצת בתמונה הזו שהעלתה טיילור סוויפט מתוך הוויקנד הארוך ביום העצמאות האמריקאי, בו אירחה את כל החברות שלה בעולם. בתמונה: טיילור, קארה וג'יג'י במדים פטריוטים באדום-כחול-לבן. טיילור וג'יג'י הלכו על גרסת בגד הים השלם בעוד שקארה דלווין בחרה בביקיני קטן. לטעמנו כולן נראות כמו סוכריות מנטה חמודות, אבל כמו תמיד, יש רק אחת שזוכה בתואר קו המשווה.

השאירו תגובה

 

  • עלאק. גיגי שמה את האחרות בכיס ניראלי משהו התבלבל פה קודם שהיה לה יופי כמו שעושים מימנה אז נדבר

    מאת: אורח |‏ 17 ביולי 2016 | 03:36
  • במקרה של בלייק לייבלי השמלה אפילו קעורה
    אבל היא עדיין אישה יפהפייה

    מאת: מנשה |‏ 15 ביולי 2016 | 13:11