מי העזה להעתיק מבלה חדיד את השמלה שכולם דיברו עליה?

וגם: שרה ג'סיקה פרקר מנסה לחזור לימי "סקס והעיר", קייט הדסון מפתיעה לטובה, קלואי גרייס מורץ חוזרת משדה הקרב, פינק עושה ברנינג מן ואמיליה קלארק מתקשה להתלבש מרוב כל העירום על הסט של "משחקי הכס". כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 27 מאי 2016
אמיליה קלארק, בלה חדיד ושרה ג'סיקה פרקר, המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

אמיליה קלארק, בלה חדיד ושרה ג'סיקה פרקר, המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קרלי קלוס, גאלת amfAR, פסטיבל קאן
שמלה של מרקזה, נעליים של ג'וזפה זנוטי, תכשיטים של שופארד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נכון שזו לא ממש חוכמה לכבוש את השטיח האדום כשאת סופרמודל, אבל המראה הספציפי הזה של קרלי קלוס הוא לא פחות מאלוהי. הכל פה מדויק – הנוצות באזור הכתפיים, השסע העמוק, השיער, האיפור, העמידה, אפילו הצבע השחור של השמלה, שאיכשהו נראה עליה טוב משאי פעם נראה.

ונסה פארדי, פרמיירת "Last Face", פסטיבל קאן
שמלה של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בתור אחת מצוות חבר השופטים של פסטיבל קאן, ונסה פארדי החליפה הרבה אאוטפיטים בשבועיים האחרונים. אחד מאלו שמשכו את תשומת לבנו הוא זה הנ"ל. עם צבעוניות קרירה של תכלת שמיימי, בד שיפון משי קסום וטאצ' זהוב בנעליים ובשרשרת – פארדי נראית כמו מלאכית בשמי הריביירה הצרפתית.

ליה קבדה, פרמיירת " the Unknown Girl ", פסטיבל קאן
שמלה של היידר אקרמן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

על הנייר, קטיפה ירוקה לא נשמעת כמו הבד שהכי רצוי ללבוש. הוא יותר מתאים לספה או כרית, פחות לשמלה שאמורה לגרום ללסת שלנו להישמט. אבל לפעמים טועים. כי השמלה הזו על ליה קבדה היא כל כך יפה ומרשימה בפשטותה, שאי אפשר שלא להתמוגג ממנה. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים.

קירסטין דאנסט, גאלת amfAR, פסטיבל קאן
חליפת של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

וודאי לא כולם יסכימו, אבל חליפת החצאית הזו שלובשת דאנסט היא משב רוח מרענן בים השטיח האדום של שמלות שקופות, פאייטים ומחשופים עד אינסוף. במראה מרלן דיטריך פאם-פטאלי, דאנסט נראית קולית עד כאב, כזו ששמה את כולן בכיס הקטן של הבלייזר. ביג לייק.

קייט הדסון, כנס פורבס נשים, ניו יורק
שמלה של דרק לאם, נעליים של לובוטין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בימים כתיקונם, קייט הדסון היא לא כוס התה שלנו מבחינה אופנתית. אבל הפעם אי אפשר שלא לאהוב את המראה החדש והדרמטי שלה, המצליח לאזן בין מה שהיא אוהבת בדרך כלל (פאייטים ומחשופים) לבין גזרה קוקטית ומעודנת. כך נוצר לוק שהוא קלאסי וסקסי בו זמנית, משהו שכולנו מנסות להיות, אבל רק מעטות מצליחות.

המתלבשות הרעות:

שרה ג'סיקה פרקר, אירוע של ביה"ס פרסונס לעיצוב, ניו יורק
שמלה של ולנטינו, בגד גוף של וולפורד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עברו כבר 12 שנים מאז "סקס והעיר הגדולה" ירדה מהמסכים (הרשו לנו להתעלם באלגנטיות מסרטי ההמשך המביכים), אבל נראה ששרה ג'סיקה פרקר חווה געגועים עזים לאקספרימנטליות האופנתית של קארי בראדשו. ראו ערך מקרה שמלת הוולנטינו הזו עם בגד הגוף שמתחת, שנראית כאילו נעשתה בפרק של "פרויקט מסלול" שדרש מהמתמודדים להכין בגדים מווילון אמבטיה. זה עוד איכשהו יכול היה לעבוד בצורה אוונגרדית כלשהי לו פרקר הייתה מוותרת על בגד הגוף, אבל יחד, זה נראה כאילו היא מתגוננת בפני צונמי אימתני. אולי היא יודעת משהו שאנחנו לא?

אמיליה קלארק, פרמיירת "Me Before You ", ניו יואר
שמלה של קלואה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מרוב עירום על הסט של "משחקי הכס", כשאמיליה קלארק מתלבשת ויוצאת הביתה, היא קצת אובדת עצות. כך קרה כשהייתה צריכה לבחור מה ללבוש לבכורת סרטה החדש והמדובר, ובסוף נתפסה על שמלת קלואה קאסטיום מייד, שנראית כמו הומאז' למתקן הבלרינה המפורסם בלונה פארק תל אביב.

קלואי גרייס מורץ, פרמיירת "שכנים 2", אל.איי
שמלה של אלכסנדר מקווין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו אמיליה קלארק, גם קלואי גרייס מורץ אימצה את מראה הוולנים הטרנדי של העונה וכמו קלארק, גם היא לא מיישמת אותו כהלכה. שמלת הקומות השחורה הזו היא מחדל אופנתי שאי אפשר להתעלם ממנו. זה נראה כאילו שמלת אלכסנדר מקווין הזו הייתה בסייל מטורף, ומורץ הייתה צריכה לחטוף אותה מידי אחרות כדי שתהיה שלה, אבל מה שנותר הן רק שאריות של שמלה שלא מכסות אפילו את החזה. אבל היי, הייתה לה בכורה חגיגית אז כל האמצעים כשרים. או שלא.

אומה תורמן, גאלת amfAR, פסטיבל קאן
שמלה של
סקיאפרלי קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אומה תורמן היא ללא ספק אלילה עלי אדמות. אבל גם לאלילות יש לפעמים פאשלות אופנתיות. כך קרה עם שמלת הפוקסיה הזו של סקיאפרלי שהיא כאב נוראי לעיניים. ראשית, הצבע הבוהק. ורוד שכזה אולי ישמח ילדות בנות שש, אבל הוא פחות מגניב על אישה מעודנת ואלגנטית כל כך כמו תורמן. שנית, הגזרה, שנראית כל כך מיושנת, שהיא מזכירה את ג'ניפר לופז בימים שעוד לפני ג'יי לו. בקיצור, לא לא אהבנו בכלל.

פינק, פרמיירת "אליס בארץ הפלאות: מעבר למראה", ניו יורק
שמלה של רוזי אסולין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ונקנח בלוק הכי מדהים שראינו לאחרונה על השטיח האדום. פינק, בשמלת טאיי-דיי עם שיער ורוד ותכשיטי ברקת פשוט השאירה אותנו ללא מילים. השילוב הביזארי בין ההדפס הכי היפי-סיקסטיזי לשמלת מקסי על השטיח האדום הופך את פינק לאוהל ברנינג מן אנושי, ולכן היינו ממליצים לה לבדוק אם לא מסתתר לה מתחת איזה היפי עם נוצות שהקים שם מקדש.

קו המשווה:
בלה חדיד Vs. איזבל גולארט
שמלה של אלכסנדר וותייה

בלה מול איזבל. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

בלה מול איזבל. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

בלה חדיד, האחות הלא פחות יפה וענוגה של ג'יג'י, עשתה רעש תקשורתי ענק כשהגיעה לפסטיבל קאן עם השמלה האדומה והחושפנית הזו מבית אלכסנדר וותייה. אבל יומיים בודדים לאחר מכן, ובדיוק על אותו שטיח אדום מפורסם, הגיעה הדוגמנית הברזילאית איזבל גולארט עם הגרסה הזהובה של אותה השמלה. מבאס? מאוד. אבל לפחות בלה יכולה להתנחם בזה שהדיבור עליה הרקיע שחקים בעוד שבמקרה של גולארט זה עבר מתחת לרדאר. חוץ מב-FF, אובייסלי.

השאירו תגובה

 

  • בלה חדיד מהממת, לדעתי אפילו יותר יפה מג'יגי. שרה ג'סיקה פרקר צריכה לשבת באיזה חור. מה לעזאזל היא לובשת זה מגעיל

    מאת: אורח |‏ 27 במאי 2016 | 14:29
  • מרביתן על גבול האנורקסיה ולא קוראים לה "חליסי" אם בחרת לכתוב עשי שיעורי בית לפחות. כנ"ל לכותבות באתר אונלייף……

    מאת: אורח |‏ 27 במאי 2016 | 11:14
  • רכילת היא המיץ של הזבל של תרבות המערב.

    מאת: גל |‏ 27 במאי 2016 | 09:23