המכה ה-11: קים קרדשיאן בשמלה המכוערת בתבל

וגם: לכבוד החג, נטלי פורטמן עושה כבוד לעם ישראל, הכלב של ג'יג'י חדיד אכל לה את הבגדים, אמיליה קלארק בשמלה שנראית כמו ספר צביעה, ג'ניפר לורנס הפכה לעבד של דיור וקייט מילדטון בפדיחת "מי לבשה את זה טוב יותר". כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 21 אפריל 2016
קים קרדשיאן, ג'יג'י חדיד ונטלי פורטמן. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP)

קים קרדשיאן, ג'יג'י חדיד ונטלי פורטמן. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס, AP)

המתלבשות הטובות:

נטלי פורטמן, פסטיבל הקולנוע, בייג'ינג
שמלת קוטור של דיור

צילום: AP

צילום: AP

נטלי פורטמן היא ההוכחה הניצחת כי כל דור ודור צריך להודות על היותה אחת מאיתנו. פורטמן, לעד יפה ואלגנטית, מצליחה להלך קסם על כל בגד שהיא עוטה על עצמה, ולגרום גם לשמלה ישרה עם פרינט ג'קסון פולוקי להיראות כמו הדבר הכי שיק ונכון שיש. בואו נקווה שהיא שומרת את השמלה הזו גם לסדר.

אלכסה צ'אנג, השקת הקולקציה בעיצובה למארקס אנד ספנסר, לונדון
שמלה בעיצובה למארקס אנד ספנסר

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי שחברה בעבר ללא מעט מותגים בינלאומיים בשיתופי פעולה מתוקשרים, אלכסה צ'אנג חוזרת לשורשים עם קולקציית קפסולה קרובה לבית האנגלי שלה. בשת"פ מיוחד עם רשת הכלבו מארקס אנד ספנסר, צ'אנג הוציאה לפועל את האינטרפרטציות שלה ללוקים איקוניים מארכיון החברה. אמנם כל דבר נראה מצוין על צ'אנג הקיסמית, אבל השילוב של השמלה הקצרצרה והאנגלית יחד עם המגפונים המבריקים כבש אותנו לגמרי.

דרי המינגווי, ארוחת ערב של שאנל לכבוד פסטיבל הסרטים של טרייבקה, ניו יורק
טוטאלוק של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הנינה היפהפייה של ארנסט המינגווי יודעת להחזיק בגד, גם כשהוא שאנל לא לגמרי קל לעיכול. אמנם רוב בנות התמותה לא יצליחו To Pull Off חצאית תחרה לבנה ותפוחה עם סווטשירט קשמיר שחור, אבל על המינגווי זה עובד בצורה בלתי יאמנה. תוסיפו לזה את נעלי הסלינג-בק השאנליות (היוש אובססיה שלעולם לא תיגמר) ואטיטיוד של נסיכות ספרותיות, וקיבלתם מראה מושלם לערב אפריל קריר ונעים.

סוזן סרנדון, מסיבה לכבוד פסטיבל הסרטים של טרייבקה, ניו יורק
חליפה של מקס מארה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

חייבים להוריד את הכובע לכל אישה שלא מפחדת לעלות על חליפה ולהגיע לשטיח האדום עם גבס ברגל. כך עשתה סוזן סרנדון המלכה שנראית פשוט מופלא במכנסיים מחויטים ובלייזר מדויק מבית מקס מארה, ונראית עשרות שנים מתחת לגילה (69, למי שתהה). כך נראית מישהי שבטוחה בעצמה ובגוף שלה.

דיאן קרוגר, אירוע של טיפני'ז, ניו יורק
שמלה של קאופמן פרנקו, תכשיטים של טיפני'ז

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לו יכולנו להגיע לשולחן הסדר בשמלת המשי האדומה הזו, היינו עושים זאת. אבל יש מצב שזה יהיה קצת מוגזם. לכן אפשר ורצוי להתרפק על דיאן קרוגר שזכתה ללבוש אותה מבלי להיראות כמו המוזרה של המשפחה. הגזרה החכמה והכיסים הכיפיים הופכים את השמלה מעוד סטרפלס אדומה לוואו אחד גדול.

המתלבשות הרעות:

קים קרדשיאן, מסיבה של מועדון האקסאן, לאס וגאס
שמלה של בלמיין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לכבוד חג הפסח, קבלו את הגרסה המצרית של קים קרדשיאן. אי אפשר להגדיר את השמלה הזו אחרת מאשר אסון דקורטיבי. יותר מדי פאייטים, אגן מודגש מדי, קאט-אאוטים מוגזמים ושכבת ברונזה אחת יותר מדי. קים, הגיע הזמן לצאת מעבדות לחירות (של כלי הנשימה בעיקר).

אמיליה קלארק, ערב לכבוד מכון פארקר לחקר הסרטן, אל.איי
שמלה של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

טרנד ספרי הצביעה למבוגרים שתפס בשנה האחרונה תאוצה מוגזמת, מקבל תפנית לא צפויה עם השמלה הזו של דולצ'ה וגבאנה. אמיליה קלארק נראית בה כמו קנבס אנושי שרק מחכה שיצבעו אותו. זה נשמע נורא, אנחנו יודעים, אבל היי, דונט קיל דה מסנג'ר.

ג'יג'י חדיד, אירוע של סטיוארט וייצמן, ניו יורק
מעיל של
Smythe, נעליים של סטיוארט וייצמן, שרשראות של לילי קלאספ

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'יג'י חדיד נמצאת בשיאה – היא הדוגמנית המצליחה בעולם, יש לה משפחה למופת והיא מתחזקת זוגיות פוטוגנית שזוכה לדפים שלמים בווג. אז למה, לכל הרוחות, היא החליטה ללבוש את הסחבות האלו? הג'ינס קרוע מדי, החולצה נראית כאילו הכלב אכל לה אותה, והמעיל כאילו מסגיר את זה שהיא מודעת לכל הבעיות האלו ופשוט זרקה אותו עליה כי אין לה כוח לעולם הזה. הבחורה, כנראה, רק צריכה כמה שעות שינה טובות ומישהו שישמור לה על הבגדים.

נעמי קמפבל, גאלת amfAR, סאו פאולו
שמלה של ז'יבנשי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שזה לא משנה כמה מצליחה ומקורבת את למעצבי אופנה. את עדיין יכולה ליפול למלכודות של אנשים שרוצים להלביש אותך מבלי לחשוב איך זה ייתפס בעולם האמיתי. אז כן, אולי בהפקת אופנה שמלת טול שכזו יכולה להיראות טוב, אבל מחוץ לדמי הכרומו, אין שום סיבה להיתפס עם התחתונים בחוץ.

ג'ניפר לורנס, פרמיירת "A Beautiful Planet", ניו יורק
שמלה של דיור קוטור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הנה שאלה שאנחנו שואלים את עצמנו בכל יום – מתי ייגמר סוף סוף החוזה של ג'ניפר לורנס עם דיור? מאז שראף סימונס עזב, זה נראה כאילו לורנס הופקרה בידי אנשים שלא מבינים את גופה הנשי והמושלם, ולכן מלבישים אותה באאוטפיטים שפשוט עושים לה עוול. הגזרה המחויטת והקופסתית בשילוב שיער המקלות ונעלי המיולס הכעורות, יוצרים את אחד הלוקים הכושלים של לורנס יקירת המערכת.

קו המשווה:
דרו ברימור
Vs. קייט מידלטון
שמלה של טורי ברץ'

דרו ברימור מול קייט מידלטון. מי לוקחת? (צילום: גטי אימג'ס)

דרו ברימור מול קייט מידלטון. מי לוקחת? (צילום: גטי אימג'ס)

תראו באיזה עולם קטן וקוסמי אנחנו חיים. באותו יום ובשני קצוות שונים של הגלובוס, שתי נסיכות לבשו את אותה השמלה בדיוק. האחת, אצולה הוליוודית ישנה, התהדרה בשמלה של טורי ברץ' בזמן שקיבלה פרס על מסירותה לבעלי חיים באמריקה, בעוד שהשנייה, הדוכסית מקיימברדיג', לבשה אותה בעת סיורה המתוקשר בהודו ובוטאן. מידלטון בחרה לאבזר את השמלה עם שאל פשמינה כתום ועגילי זהב גדולים, בעוד שברימור הסתפקה בשפתון כתום ובוהק. אז לכל מי שחולמת להיות נסיכה – דעו שאף אחת לא חסינה לתקרית "מי לבשה את זה טוב יותר".

השאירו תגובה

 

  • מי את שתשפטי איך הן מתלהשות רובן סמתלבשטת ה"רעות "התלבשו די יפה

    מאת: אורח |‏ 23 באפריל 2016 | 22:36