מי לבשה את זה טוב יותר: טיילור סוויפט או דוגמנית טרנסג'נדרית?

וגם: ג'ניפר לופז חייבת להחליף סטייליסט, אמה ווטסון לוקחת ברצינות את תפקידה באו"ם, ג'ניפר לורנס מתכוננת לפנסיה, לופיטה ניונגו באחת השמלות המרהיבות על השטיח האדום ומל בי עדיין מפחידה בבחירות האופנתיות שלה. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 10 מרץ 2016
ג'ניפר לורנס, ג'ניפר לופז ולופיטה ניונגו. מתלבשות הטובות (צילום: גטי אימג'ס)

ג'ניפר לורנס, ג'ניפר לופז ולופיטה ניונגו. מתלבשות הטובות (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

אמה ווטסון, אירוע לכבוד יום האישה הבינלאומי, ניו יורק
שמלה של נרסיסו רודריגז

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמה ווטסון לוקחת ברצינות את תפקידה כשגרירת רצון טוב של האו"ם לשוויון מגדרי והעצמה נשית, ומתלבשת בהתאם. השמלה הלבנה הזו של נרסיסו רודריגז, נסיך המינימליזם הניו יורקי, היא התלבושת המושלמת עבור מעמדה של ווטסון. כשהיא משלבת בין גזרה נשית ומחויטת לנגיעות אדג'יות מורכבות, ווטסון נראית כמו האישה שכולנו רוצות להיות – חזקה אבל מעודנת ומספיק אופנתית כדי שלא באמת יהיה לה אכפת מרשימות מתלבשות למיניהן.

קרי ראסל, פרמיירת "האמריקנים", ניו יורק
שמלה של גוצ'י

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קרי ראסל (לעד פליסטי) השכילה לבחור שמלה יפהפייה מבית אלכסנדר מיקלה לגוצ'י, כזו שמאגדת את כל האלמנטים שהחזירו את תהילת העולם לבית האופנה האיטלקי, אבל שמוותרת על הצבעוניות הבוהקת לטובת שחור דרמטי. עיטורי הוולנים הרומנטיים מחמיאים לגזרתה ההריונית של ראסל וגורמים לה להיראות כמו חיזיון ויקטוריאני יפהפייה. הנעליים האדומות, לעומת זאת, בלתי נסלחות.

סיארה, תצוגת H&M Studio, פריז
שמלה של
H&M

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בשקט בשקט, סיארה מסתמנת כאחת המתלבשות הטובות על השטיח האדום. אל תצוגת סתיו/חורף הבאה של H&M Studio שהוצגה במסגרת שבוע האופנה הפריזאי, היא הגיעה בשמלת מקסי מרשימה מבית הרשת השוודית, וכדי להשלים את הלוק, הלכה על תסרוקת צמות מופלאה שהעלתה את המראה כולו לגבהים חדשים. בזכות ההדפס השבטי והצבעוניות המהפנטת על גוון גופה, סיארה נראית כמו מלכה אפריקאית שאי אפשר להסיר את העיניים ממנה.

קייט הדסון, פרמיירת "קונג פו פנדה", לונדון
שמלה של ג'יי מנדל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אצל קייט הדסון אף פעם אי אפשר לדעת על איזה צד היא תקום בבוקר. זה שמחליט שהפעם היא תלבש בגד שערורייתי ומכוער או זה שיחליט להקשיב לסטייליסט שיודע את עבודתו. הפעם, כך זה נראה, הלכה על עצה מאחד שיודע, ולכן התוצאה, בתמורה, כל כך מוצלחת. אין פה יותר מדי – פשוט גזרה יוונית מחמיאה, צבע נקי וסטיילינג מהודק שכולל איפור ושיער מרהיבים.

לופיטה ניונגו, פרמיירת "Eclipsed", ניו יורק
שמלה של בלמיין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מזמן לא נתקלנו בלופיטה ניונגו, אבל לפחות אפשר לראות שהזמן מחוץ לעולמות השטיח האדום רק עשה לה טוב. בפרמיירה להצגת הברודווי החדשה שלה היא הגיעה לבושה בשמלה עוצרת נשימה של בלמיין. הצבע הירוק משגע, הגזרה נשית להפליא ולכן המראה הכולל הוא לא פחות ממושלם.

המתלבשות הרעות:

ג'ניפר לורנס, אירוע למען שוויון זכויות, בוורלי הילס
אאוטפיט של נים קאהן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אז נכון, ג'ניפר לורנס התחילה את הקריירה שלה בגיל צעיר מאוד, כך שיכול מאוד להיות שהיא מרגישה שהשנים הרבות שעברה מול עיני המצלמות ביגרו אותה יותר מהרגיל. זו לפחות הגרסה הרציונלית שאנחנו מנסים לבנות כדי להצדיק את האאוטפיט הזקן הזה. החולצה השקופה עם עיטורי הניטים הכסופים, מכנסי הקטיפה הרחבים והשיער האסוף –  לורנס לא באמת נמצאת בבוורלי הילס. היא פה בתל אביב, אחרי קפה עם חברות בלנדוור, בדרך להצגה במסגרת המנוי שלה ב"הבימה".

קייט בקינסייל, פרמיירת "גרימסבי", הוליווד
טופ וחצאית של ויונה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לעזאזל עם קייט בקינסייל. היא נראית כל כך מדהים, אבל איכשהו היא תמיד מתעקשת לשמור על חוש אופנתי קלוקל, כזה שגורם לה לבחור אאוטפיטים שנגנזו עוד בשנת 2006. זה בדיוק המקרה עם התלבושת הנ"ל, שכאילו מחזירה אותנו עשור אחורה. מכנסי העור הגבוהים מדי עם חגורת הפפיון המוגזמת והטופ הלבן שנראה כמו גופיית סבא ישנה – סממנים לאופנה שהייתה והלכה, ואיננה צריכה לחזור שוב.

מל בי, פרמיירת "America's Got Talent", פסדינה
שמלה של ג'וזפה זנוטי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

למרות שאין פה נעלי פלטפורמה אימתניות וקוקיות מופרעות, עדיין – סקארי ספייס מפחידה אותנו עם הבחירות האופנתיות שלה. כך, ליידיז אנד ג'נטלמן, נראית הכבשה השחורה של משפחת השמלות השחורות והקטנות, עם גזרת מחוך חושפנית שגורמת גם לצופים בה להחזיק את הבטן ולהרגיש לא בנוח. עכשיו שימו את עצמכם בנעליה הנחשיות של מל בי, ותרגישו איך 15 דקות התהילה שלכם הסתיימו מזמן.

רייצ'ל מקאדמס, מסיבה לכבוד "ספוטלייט", ניו יורק
שמלה של דיוויד קומה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את רייצ'ל מקאדמס אנחנו אוהבים מאוד. היא שחקנית מוכשרת, נראית כמו בחורה חמודה נורא ובדרך כלל, גם מתלבשת מצטיינת. אבל הפעם היא הלכה צעד אחד יותר מדי. השמלה הכחולה הזו של דיוויד קומה נראית כמו מלכודת אופנתית – כזו שכל כך רוצה לסמן וי על הטרנדים של העונה, עד שהיא נופלת קורבן לעצמה. הכתפיים החשופות, השרוול הארכיטקטוני, גזרת המידי הצמודה והצבע הכחול – הכל ביחד יוצר מיש-מיש אייטזי שלא עובר מסך.

ג'ניפר לופז, מסיבה של אמריקן איידול, הוליווד
אוברול של זוהיר מוראד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ולסיכום השבוע, הנה ג'ניפר לופז בתפקיד סוכריה על מקל. מכף רגל ועד ראש, לופז נראית כאילו טבלה בבריכת נצנצים אדומה ובאה להגשים את החלומות הרטובים ביותר של סנטה קלאוס. אנחנו לעומת זאת, פחות אהבנו.

קו המשווה:
טיילור סוויפט
Vs. אנדראה פז'יק
שמלה של אלכסנדר ווטייה

טיילור מול אנדראה (צילום: גטי אימג'ס)

טיילור מול אנדראה (צילום: גטי אימג'ס)

למרות כי טיילור סוויפט היא כוכבת הפופ הגדולה ביותר בעולם, היא החליטה שלא לכבד בנוכחותה את טקס האוסקר האחרון, אלא הגיעה רק לאפטר פארטי של ואניטי פייר, לשם הגיעה בשמלה חושפנית למדי של אלכסנדר ווטייה ושיער א-לה אנה וינטור. מה שהיא לא ידעה זה שהדוגמנית הטרנסג'נדרית אנדראה פז'יק הייתה באותו הזמן עם אותה השמלה במסיבת אוסקר אחרת בעיר, זו של אלטון ג'ון. למזלן של השתיים, הן הצליחו לחמוק זו מזו, אבל למזלנו, עדשות המצלמה תיעדו הכל והשאירו לנו לעשות מטעמים מהתקרית. אנחנו במקומן, היינו כבר מפטרים את הסטייליסט.

השאירו תגובה

 

  • טיילור סוויפט או דוגמנית טרנסג'נדרית? באמת? לכתוב את שם הדוגמנית בכותרת במקום לצאת טרנספובים ודוחים היה הורג אתכם?

    מאת: Adi Bar |‏ 23 במרץ 2016 | 10:40
  • בחיים לא הייתי מנחשת שהדוגמנית הזו טרנסג'נדרית
    יפהפיה אמיתית

    מאת: יעל |‏ 13 במרץ 2016 | 21:04
  • הכותרת של טיילור סוויפט vs דוגמנית טרנסגנדרית סתם מוציאה אותכם בינוניים. אפשר להגיד דוגמנית וזהו

    מאת: אורח |‏ 12 במרץ 2016 | 21:59
  • לופיטה נראית רע… הירוק של השמלה עם האודם והלק האדום-כתום, הצללית והעגילים… לא עובד

    מאת: אורח |‏ 11 במרץ 2016 | 17:28
  • לא הבנתי מה הבעיה עם מה שגניפר לופז לבשה

    מאת: אורח |‏ 11 במרץ 2016 | 16:59