אירינה שייק, חבל ששכחת את המכנסיים בבית

וגם: ריהאנה בנעלי האולסטאר הכי נוראיות שראינו, קייטי פרי במחווה לקים קרדשיאן, האחות הקטנה של קייט מוס מאכזבת את שם המשפחה, די ג'יי טאנר בהופעת בכורה במדור ומי הן שתי הכוכבות שהגיעו לאותה מסיבה עם אותו האאוטפיט בדיוק? המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 25 פברואר 2016
אירינה שייק, ריהאנה ודקוטה ג'ונסון. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

אירינה שייק, ריהאנה ודקוטה ג'ונסון. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

אומה תורמן, גאלת amfAR, ניו יורק
שמלה של לילה רוז, נעליים של מנולו בלניק

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אחרי שתורמן נכנסה לרשימת המתלבשות הרעות של שנת 2015, היא החליטה לכפר על מעשיה משנה שעברה עם לוק ללא רבב. שמלת השנהב הזו יושבת עליה באלגנטיות מרהיבה, ומצליחה להיות מפתיעה וייחודית בעזרת השרוולים הארכיטקטוניים היפים, המוציאים מתורמן את הטוב ביותר בה.

קירסטין דאנסט, פרמיירת "Midnight Special", פסטיבל הקולנוע, ברלין
שמלה של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

קירסטין דאנסט ידועה בחוש האופנתי המפותח שלה, ולכן גם כשהיא עוטה על עצמה שמלה שחורה, היא בוחרת בזו שיש בה משהו אקסטרה. במקרה הזה, האקסטרה מתבטא בשמלה שמצליחה לקחת את סטייל שנות העשרים ולהפוך אותו למתאים לכאן ועכשיו, מבלי להיראות, ולו לרגע אחד, כמו תחפושת תקופתית. הכתפיות העדינות, הבד מלא הטקסטורה והגזרה הישרה והנופלת יוצרים שמלת שאנל מושלמת שמתאימה לדאנסט כמו כפפה ליד.

fashion forward

fashion forward

דקוטה ג'ונסון, מסיבת הבאפט"א של לנקום, לונדון
שמלה של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כמו דאנסט, גם יקירת המערכת, דקוטה ג'ונסון, הצליחה להוציא משאנל מראה שהוא בו זמנית איקוני ועכשווי ביותר. שמלת הטוויד השאנלית אמנם קיימת עשרות שנים, אבל על ג'ונסון היא נראית כאילו עוצבה במיוחד עבורה. בעזרת הסטיילינג המחוכם, ג'ונסון נראית כמו כוכבת מסרטי אנדי וורהול, וזה כל כך טוב, שאפשר לבהות בה שעות.

סיינה מילר, תצוגץ חורף 16/17 של ראלף לורן, שבוע האופנה, ניו יורק
שמלה של ראלף לורן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היא אמנם לא השחקנית הגדולה בדורנו, אבל בכל הנוגע לאופנה, סיינה מילר היא ללא ספק אחת המתלבשות הטובות ביותר. לכן זה לא מפתיע שכשהגיעה לשבוע האופנה בניו יורק, היא גרמה לתעשייה להחסיר פעימה ולהיות האישה המרשימה ביותר בשורה הראשונה (אחרי ליידי אנה וינטור, כמובן). בשמלת מקסי שחורה בעלת חלק עליון מתוחכם, מילר מצחילה להיות אלגנטית ואדג'ית בו זמנית. על המגפונים השחורים אפשר להתווכח, אבל באופן כללי, מילר עושה זאת שוב, ובגדול.

לילי אלדרידג', אירוע לכבוד מהדורת בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד, מיאמי
שמלה של
פראבל גורונג

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את רשימת הטובות השבוע סוגרת הסופרמודל לילי אלדרידג' עם אאוטפיט שהשאיר אותנו ספיצ'לס. הכל פה טוב מדי – הצבע הלבן שלא רואים אותו מספיק על השטיח האדום, הגזרה המינימליסטית, בד השיפון החלומי וכמובן, השיער והאיפור הרעננים. אמנם עדיין פברואר, אבל לילי לגמרי הולכת עם האאוטפיט הזה אל רשימת המתלבשות הטובות של השנה.

המתלבשות הרעות:

ריהאנה, טקס איש השנה של MusiCares, אל.איי
שמלה ונעליים של מארק ג'ייקובס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תסלחו לנו שאנחנו לא רוצים לדבר על השמלה הזו. אנחנו רוצים לדבר על הנעליים. הגרסה המהודרת של מארק ג'ייקובס לנעלי האולסטאר היא הדבר הכי מזעזע שנתקלנו בו בתקופה האחרונה. לגעת בפריט כל כך איקוני כמו הסניקרס הכל-אמריקאיות האלו, זה דבר שאין לעשותו. רירי, לא שממך ציפינו ליותר, אבל עדיין, במקומך היינו מחזירים את הנעליים למר ג'ייקובס בצירוף מכתב זועף.

אירינה שייק, מסיבת עיתונאים של ספורטס אילוסטרייטד, ניו יורק
שמלה של אזאדין אלאייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אירינה שייק האמזונה יכולה ללבוש כל דבר בעולם הזה ולהיראות טוב. האמנם? אז נכון שהיא דוגמנית סופר מצליחה, אבל יש דברים שלא עוברים פלאש. זה בדיוק המקרה עם השמלה הזו של אלאייה, שנראית כמו גופיית סבא שנמשכה כלפי מטה כמה פעמים יותר מדי. בקיצור – איפה המכנסיים?

לוטי מוס, טקס פרסי הסטייל של מגזין ELLE, לונדון
שמלה של פיליפ פליין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

האחות הקטנה של קייט מוס היא אמנם יפה ומתוקה, אבל לא בטוח שקורצה מאותם החומרים של הביג סיסטר. לראייה – השמלה שלבשה השבוע לטקס פרסי הסטייל של מגזין ELLE היא בדיוק ההפך מסוד הקסם המוסי, הבנוי על חוסר מאמץ או אכפתיות. לוטי נראית כאילו התחפשה לאלקסיס משושלת, כולל השיער הנפוח. בעיקר זה נראה שממש לא נוח לה באאוטפיט התקופתי הזה והייתה מעדיפה לחזור לג'ינס וטי-שירט.

קנדיס קמרון, פרמיירת "Fuller House", אל.איי
שמלה של
Lattori 

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מדובר במעמד די מרגש – די ג'יי טאנר במדור! אז אמנם זה בחלק הפחות טוב שלו, אבל חיכינו יותר מ-15 שנה לכך, אז תנו לנו ליהנות מזה. זה נראה בעיקר כאילו קמרון חיכתה כל כך הרבה שנים כדי לחזור למרכז העניינים, שהיא פשוט איגדה את כל הטרנדים שקראה עליהם לכדי אאוטפיט אחד ומבולגן. השמלה סגורה מדי והוולנים בתחתית רק מגדילים אותה, בעוד שהאקססוריז – התיק, הצמיד והנעליים, לקוחים מעולם השראה אחר לגמרי, ולכן מה שנוצר זה מראה של בת טובים מגיעה לספארי. חבל שלא השאילה משהו מ-The Row, הליין המהולל של מרי קייט ואשלי. בטוח שהן היו מסדרות משהו יפה לאחותן הטלוויזיונית הגדולה.

קייטי פרי, מסיבה של Spotify, אל.איי
אאוטפיט של דולצ'ה וגבאנה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ולסיום, קבלו את קייטי פרי בלוק שלא ברור אם יותר מחקה את מדונה (תקופת Like a Prayer) או קים קרדשיאן בחודשים האחרונים. מצד אחד, יש פה מראה נוצרי שובר מוסכמות, מצד שני, הדגשה ברורה של האגן, כולל צמות שקימי אוהבת במיוחד בתקופה האחרונה. אז לכל אלו שחשבו להתחפש לקים עושה את מדונה, קחו דוגמה מקייטי פרי, ואל תנסו את זה בבית.

קו המשווה:
אוליביה מון Vs. ג'וליאן האף
אוליביה בטופ ומכנסיים של אליס + אוליביה; ג'וליאן בטופ של אלקסיס מריה וז'קט של פול קה

אוליביה מון וג'וליאן האף. אופסייי (צילום: גטי אימג'ס)

אוליביה מון וג'וליאן האף. אופסייי (צילום: גטי אימג'ס)

אוליביה מון וג'וליאן האף מוכיחות בתמונה הנ"ל כי אפשר לקחת תקרית אופנתית בצורה החיובית ביותר ולצאת מלכות. במסיבה שנערכה לפני כשבוע בהוליווד, שתי הכוכבות הגיעו עם אותו המראה בדיוק, כולל הבלייזר שמונח באגביות על הכתפיים. זה אמנם נראה כמו הדבר הכי מתוכנן שיש, אבל לפי חשבונות האינסטגרם של השתיים, מדובר במקריות מוחלטת. אפילו אי אפשר להאשים את בתי האופנה שהלוו להן את הפריטים, כיוון שכל אחת הלכה על מעצבים אחרים. לכן אפשר לסכם זאת כתקרית קוסמית, כזו שבדיוק בשבילה נוצר המדור הזה.

השאירו תגובה