הרזון של אנג'לינה ג'ולי הורס לה את השמלה

וגם: ג'יג'י חדיד עושה את כל הטעויות האפשריות, קייט האדסון מפתיעה לטובה, פנלופה קרוז עושה קאמבק וסופיה ורגרה בקרב אופנתי מול אמבר הרד. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 21 ינואר 2016
אוליביה ווילד, אנג'לינה ג'ולי וג'יג'י חדיד. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

אוליביה ווילד, אנג'לינה ג'ולי וג'יג'י חדיד. המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קייט האדסון, פרמיירת "קונג פו פנדה 3", אל.איי
שמלה של מוניק לולייה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

את מיס קייט האדסון אנחנו רגילים לראות בשמלות צמודות, מטאליות וחושפניות מאוד. הפעם נראה שהחליטה ללכת על כיוון אחר לגמרי, עם שמלה ענוגה ומאוד "דאונטון אבי", העונה הראשונה. אבל נראה שהאדסון מרגישה בה מאוד בבית, וזה הודות לגזרה חובקת הגוף שלה, שנוטפת ווייב סבנטיז גלאמי. בשילוב הבד הרומנטי, מתקבלת אחת השמלות היותר יפות שנתקלנו בהן לאחרונה על השטיח האדום.

אוליביה ווילד, פרמיירת "ויניל", ניו יורק
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לכבוד הפרמיירה של "ויניל", הסדרה החדשה והמדוברת של אוליביה ווילד (בהפקתם של מיק ג'אגר ומרטין סקורסזה), היא הגיעה בלוק שלגמרי מכבד את העלילה הרוקנרולית המתרחשת בסוף שנות ה-70. בשמלת שכמייה של ולנטינו ועם הינומת טול שחורה ודרמטית, ווילד נראית מוכנה לתפקיד, עם כל השואו שבדבר.

קירסטין דאנסט, אירוע "נשים בטלוויזיה" של מגזין ELLE, אל.איי
שמלה של מארק ג'ייקובס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אי אפשר שלא להעריך את קירסטין דאנסט על התעוזות האופנתיות שלה על השטיח האדום. היא תמיד תלך על הלוק האוונגרדי והלא מתחסד, כזה שבדרך כלל לא נבלע בגרון כל כך מהר. אבל חובבי אופנה אמיתיים תמיד יעריכו אותה על כך, בדיוק כמו במקרה הנ"ל, עם השמלה המורכבת הזו של מארק ג'ייקובס. הטקסטורה הפרחונית שלה בדרך כלל הולכת עם צבע לבן שמתאים לחג שבועות, אבל דווקא הצבע השחור-אפרפר שלה גורם לשמלה להיראות מתוחכמת יותר, שמתאימה בול לאירוע חורפי באל.איי.

סוקי ווטרהאוס, מסיבה של מגזין W, אל.איי
שמלה של
Brock Collection, של פרווה של סוניה ריקל, נעליים של שרלוט אולימפיה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

סוקי ווטרהאוס היא זיקית אמיתית. בכל שטיח אדום היא מצליחה להיראות אחרת לגמרי, כשהיא לא מפחדת לערבב בין סגנונות ותקופות. הפעם היא עושה זאת בלוק שלא לגמרי החליט אם הוא יותר סיקסטיז או ניינטיז, ואיכשהו, על סוקי זה נראה פשוט מעולה. שמלת הסליפ הארוכה הזו, עם כתפיות הספגטי, מחשוף המשולשים וההדפס הפרחוני הצהבהב, ישר זורקת אותנו אל אלישיה סילברסטון פוגשת את וינונה ריידר, בעוד שהשיער, האיפור והאקססוריז המשלימים מרפררים להוליווד של שנות השישים, ולאיקונות סטייל כשרון טייט ונטלי ווד. בקיצור – וואו.

היידי קלום, נשף יוניצף, אל.איי
שמלה של לואי ויטון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נהיה כנים לרגע – היידי קלום נכנסה לרשימה השבוע מפאת חוסר במתלבשות טובות. ובכל זאת, כן ניתן לה קצת קרדיט. מדובר בשמלה יפה מאוד, שהיא בעיקר משב רוח מרענן לעומת השמלות השערורייתיות שקלום לובשת בדרך קבע לשטיח האדום. מה שכן, היינו ממליצים למלא אותה בעוד כמה קילוגרמים, מה שהיה מעניק לה גרסת שעון חול סקסית שקצת חסרה לה כרגע.

המתלבשות הרעות:

אנג'לינה ג'ולי, פרמיירת "קונג פו פנדה 3", אל.איי
שמלה של סן לורן

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

על פניו, מדובר בשמלה שחורה קטנה קלאסית. כזו שאפשר לזרוק ולצאת מהבית ביום קיץ שמשי. אבל המראה הכולל של ג'ולי לוקה בחסר. השמלה נראית כאילו תלויה על גופה הצנום בלי שום צורה או תנועה. דווקא מג'ולי הנשית והיפהפייה היינו מצפים לאאוטפיט קצת יותר מחוכם ואלגנטי, מאשר השמלה הזו של סן לורן שנראית כמו הטי-שירט הישנה של בראד שנשאר לשמור על הילדים בזמן שהיא יצאה לפרמיירה.

פנלופה קרוז, טקס פרסי הקולנוע הספרדי, מדריד
שמלת וינטג' של עמנואל אונגרו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

מזמן לא ראינו את פנלופה קרוז, ולפי איך זה שנראה, היא הייתה צריכה לחכות עוד קצת, עד שהייתה מתעשתת על החוש האופנתי שלה. למרות כי מדובר בשמלת וינטג' של עמנואל אונגרו, היא לא מצליחה לצלוח את המעבר לשנת 2016, ובעיקר נראית כמו שמלה שנתקלים בה באחד מחלונות הראווה של אלנבי.

מייסי ויליאמס, טקס פרסי המבקרים, לונדון
שמלה של מרקוס לופר

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אריה סטארק הקטנה גדלה לנגד עיננו, אבל כנראה שייקחו עוד כמה שנים עד שמייסי ויליאמס המגלמת אותה תצליח להבחין בין אאוטפיט רע לטוב. ראו ערך השמלה הזו, שויליאמס לבשה לאחד הפרסים החשובים בתעשיית הקולנוע הבריטית. נתחיל בשמלה, המורכבת מפאטצ'ים של דמויות מתאבקים מקסיקנים(!) המחוברים זה לזה באורך קצרצר למדי. אבל זה לא הכל. לשמלה (שהייתה יכולה להיראות סבירה לולא כל האקססוריז מסביב) שידכה שרשרת צ'וקר של נערת פרחים ותיק פרנזים אדום שנראה כאילו תלשה מנורה בצ'יינהטאון. בקיצור, מדובר באסון שאפילו ג'ון סנואו לא יכול לפתור.

אוליביה ווילד, אירוע "נשים בטלוויזיה" של מגזין ELLE, אל.איי
שמלה וז'קט עור של מארק ג'ייקובס

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כן, כן. אתם רואים טוב. אוליביה ווילד מככבת השבוע גם ברשימת המתלבשות הטובות וגם ברעות. מקרה שכזה, המתרחש רק בעת ירח מלא, לא באמת מגיע עם הסבר טוב או רציונלי. ווילד והסטייליסט שלה היו כנראה כל כך עסוקים בלוק הטוב, שהזניחו לחלוטין את האירוע הבא שהייתה צריכה להגיע אליו, וכך שמלת הפופ ארט הזו של מארק ג'ייקובס זכתה לצאת לאור יום, למרות שלגמרי הייתה צריכה להישאר קבורה עמוק בארון.

ג'יג'י חדיד, אירוע של מייבלין בשבוע האופנה בברלין
שמלה של
LaPointe 

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

ג'יג'י חדיד היא ללא ספק אחת הדוגמניות היפות והכובשות של השנים האחרונות. אבל לפעמים היא מתלבשת כאילו הקשר בינה לבין תעשיית האופנה רחוק שנות אור. זה בדיוק המקרה עם השמלה הזו, שנראה כאילו לקחו את כל הטרנדים שאפשר וחיברו יחד לשמלה אחת שלא מצליחה להכיל את הכל. גזרת הצינור, הפרווה, הרשת והקולר – יחד נוצר מיש-מש שבעיקר נראה כמו הדבר הכי לא נוח בעולם.

קו המשווה:
סופיה ורגרה Vs. אמבר הרד
שמלה של ויקטוריה בקהאם

סופיה מול אמבר. מי לוקחת? (צילום: גטי אימג'ס)

סופיה מול אמבר. מי לוקחת? (צילום: גטי אימג'ס)

בהמשך לקו השחור של מרבית המתלבשות השבוע, הרי לכם  קרב קשה במיוחד בין שתיים מהשחקניות היותר לוהטות בהוליווד – סופיה ורגרה ואמבר הרד. שתיהן לבשו לאחרונה את אותה שמלת פיפטיז סקסית להחריד בעיצובה של ויקטוריה בקהאם, כשמה שבעיקר מפריד בין שני המראות, הוא, איך נאמר זאת בעדינות – אזור החזה של השתיים. בעוד ורגרה, הידועה בקימוריה והבלטתם, לא פחדה ללבוש מידה צמודה וכמעט קטנה מדי, על הרד השמלה הייתה ישרה ומדויקת יותר, ובעיקר פחות חושפנית. בכל אופן, שתיהן נראות כמו כוכבות קולנוע אמיתיות, וזה כמובן המטרה הנעלה של השטיח האדום.

השאירו תגובה

 

  • איזה יופי אני הולכת על השמלה של אנגלינה גולי
    לא רזה כמוה :-)

    מאת: אורח |‏ 5 בפברואר 2016 | 11:01