סיפור על אהבה וניוד: נטלי פורטמן, את פשוט הורסת

וגם: דקוטה ג'ונסון עושה שמלת קצפת כמו שצריך, אמבר הרד מפצה על ג'וני דפ, נעמי ווטס מתחפשת לטינקרבל, רייצ'ל מקאדמס מראה לנו יותר מדי, וכמובן, קים קרדשיאן שוב מאכזבת. כל המתלבשות הטובות והרעות של השבוע

מאת  | ‏ 17 ספטמבר 2015
המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות והרעות של השבוע (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

נטלי פורטמן, פרמיירת "סיפור על אהבה וחושך", פסטיבל הקולנוע של טורונטו
שמלה של לנוון

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לכבוד השנה העברית החדשה, נתחיל במתלבשת הטובה ביותר, הלוא היא נטלי פורטמן, שנראית לא פחות מנפלא בשמלת לנווין החלומית הזו. הכל פה נכון – הבד הענוג שנראה כמו עור שני, הגזרה הפיסולית, השיער האסוף ואודם היין העמוק. פורטמן נראית כמו אלה מיתולוגית ואנחנו לא יכולים שלא להתפעל מיופייה.

דקוטה ג'ונסון, פרמיירת "חוקי הפשע", פסטיבל הקולנוע של טורונטו
שמלה של בלנסיאגה, נעליים של באלי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אמנם אפשר כבר לנחש כי הטוקבקים עומדים להיות זועמים, אבל מה לעשות, אנחנו פשוט מתים על השמלה הלבנה והקצפתית הזו שלובשת דקוטה ג'ונסון. הבד הנוקשה ומלא הטקסטורה בשילוב הגזרה הנסיכותית יוצר מראה די-קונסטרוקטיבי מרתק, ומוכיח שג'ונסון ידעה מה היא עושה כשהחליטה להעסיק את הסטייליסטית הכי טובה בתעשייה.

אמבר הרד, פרמיירת "חוקי הפשע", פסטיבל הקולנוע של טורונטו
שמלה של ויקטוריה בקהאם

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

בואו רגע נסיט את מבטנו מתאונת האופנה המתרחשת בחלק הימני של התמונה, ונתרכז בחלקה השמאלי, שם מחכה לנו אמבר הרד בשמלה שחורה קטנה ומושלמת של ויקטוריה בקהאם. אי אפשר שלא לאהוב את הניחוח הנונשלנטי של הרד, שמצליחה לקחת שמלה כל כך אלגנטית וקוקטית ולגרום לה להיראות הכי קולית שיש, עם נעלי עקב מקטיפה, מלא צמידים ושיער סתור כאילו הרגע יצאה מהמיטה עם דפ.

אליזבת אולסן, פרמיירת "רות ואלכס", פסטיבל הקולנוע האמריקאי בדוויל
שמלה של קלווין קליין

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם גם לכם השמלה של אולסן נראית קצת מוכרת, זה כנראה בגלל שהיא לובשת את הגרסה הלבנה של מה שלבשה אמה סטון לגלובוס הזהב 2012. אבל גם אם עברו שלוש שנים מאז, השמלה עדיין עומדת במבחן הזמן, וזה הודות לגזרה הפשוטה והכה מוצלחת שיושבת בול על גופה ההורס של אולסן.

אלכסה צ'אנג, מסיבה של Refinery29, שבוע האופנה בניו יורק
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אלכסה צ'אנג ניחנה ביכולת-על בה כל דבר שתלבש יראה עליה יפה ומלא בסטייל. קחו לדוגמא את השמלה הנזירית הזו מבית ולנטינו – בד הקטיפה העשיר יחד עם שיבוץ האבנים על אזור החזה יכול היה להיראות על מישהי אחרת כמו לבוש נוצרי עתיק, אבל איכשהו על צ'אנג זה נראה כמו הדבר הכי מתקדם אופנתית שיכול להיות. אנחנו לא יכולים להפסיק להסתכל.

המתלבשות הרעות:

נעמי ווטס, פרמיירת "אודות ריי", פסטיבל הקולנוע של טורונטו
שמלה של פאוסטו פוגליסי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לפי איך שזה נראה, נעמי ווטס בילתה הקיץ יותר מדי זמן בדיסנילנד. זו הסיבה היחידה שיכולה להסביר את בד הניאון הירוק סביב המותן שנראה כאילו לקחה מתחפושת טינקרבל. אמנם ווטס על פניו נראית נפלא, עם שיער זוהר ופנים קורנות, אבל השילוב של שמלת התחרה השחורה השקופה עם השוונצים הירוקים האלו פשוט עושה לנו עצוב בעיניים ובלב.

רייצ'ל מקאדמס, פרמיירת "ספוטלייט", פסטיבל הקולנוע של טורונטו
שמלה של ולנטינו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

הרי לכם הרגע השברירי הזה המכריע בין שני צידי מדור המתלבשות. שמלת הולנטינו המפוארת הזו שלובשת רייצ'ל מקאדמס היא לגמרי מתכון לטובות, אבל רק אם היא מגיעה עם תחתית הגונה, ולא חזייה ותחתונים שחורים מגאפ. אנחנו מבינים שאחרי "בלש אמיתי" מקאדמס מרגישה שהיא חשפה את עצמה מספיק בשביל לוק שכזה, אבל אנחנו מעדיפים אותה עם עוד שכבת בד, שאגב, הייתה יכולה רק להוסיף ולהדגיש את היופי שברקמת השמלה.

לוסי הייל, תצוגת אביב-קיץ 16 של ג'רמי סקוט, שבוע האופנה בניו יורק
שמלה של ג'רמי סקוט

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם תהיתם למי ההורים העבירו את מצעי מיטת הילדות שלכם, אז תדעו שלמעצב האופנה ג'רמי סקוט, שאיכשהו גרם לבנות הוליווד להתאהב בנוסטלגיה הקיטשית שהוא מעצב. אז מה אם מיילי סיירוס וקייטי פרי מתות עליו, זה לא אומר שאחרות צריכות גם הן ללכת שבי אחריו. קחו לדוגמא את לוסי הייל. היא אולי נראית מתוקה נורא, אבל גם נורא מגוחכת עם שמלה שלא עברה אפילו את הסט של מד מן.

היידי קלום,פרסי האמי הקריאטיביים
שמלה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם מתישהו תמצאו את הדלוריאן ותחזרו בזמן אל תקופת המערב הפרוע, תדעו שהיידי קלום מחכה לכם שם במסבאה, עם שמלת הורסאצ'ה הוורודה הזו. אנחנו רק יכולים לתאר שאחד השיכורים שם קרע לקלום את החצאית בעת תגרה, ועד שהיא תספיק לחסוך כסף כדי לנסוע העירה אל התופרת שלה, היא בינתיים נשארת ככה, ממשיכה את יומה כרגיל.

קים קרדשיאן, תצוגת אביב-קיץ 16 של ז'יבנשי, שבוע האופנה בניו יורק
שמלה של ז'יבנשי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

נכון שלפעמים זה לא פשוט להתלבש בתקופת ההיריון, בעיקר כשאת מוזמנת לשורה הראשונה של התצוגה הכי נחשבת בעיר. אבל בכל זאת, אנחנו די בטוחים שקים קרדשיאן יכלה לבקש מחברה הקרוב ריקרדו טישי (המנהל האמנותי של ז'יבנשי), איזושהי שמלה נורמלית יותר מאשר כיסוי בד התחרה שאלתר פה. זה כמעט גובל בבדיקת אולטרסאונד אינטימית.

קו המשווה:
דיאן קרוגר
Vs.אמילי רטאייקאוסקי
אוברול של
Cushnie et Ochs

אמילי או דיאן - מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

אמילי או דיאן – מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

למרות כי דיאן קרוגר היא אחת המתלבשות המשובחות של הוליווד בשנים האחרונות, לא עפנו על האוברול הזה, אותו לבשה בשבוע שעבר לכבוד פסטיבל הקולנוע של ונציה. קרוגר אמנם יפה בכל מצב, אבל משהו בלוק הזה מרגיש קצת צ'יפ וממוחזר. מסתבר שהשחקנית העולה אמילי רטאייקאוסקי כבר לבשה את הגרסה הסגולה של אותו האוברול בדיוק  אי שם בפברואר. אז מה כן שונה? ובכן, בעוד קרוגר הלכה על שיער אסוף וסנדלים, רטאייקאוסקי בחרה בשיער פזור ונעליים כסופות ומחודדות. אז מי לדעתכם לבשה את זה טוב יותר? דיאן או אמילי?

השאירו תגובה

 

  • לוסי הייל נראית כמו ליצן החצר.

    מאת: אורח |‏ 20 בספטמבר 2015 | 11:07
  • ציפ? מי כותב את השטויות האלו? כי היא לבשה אותו פעמיים אז הוא ממוחזר?? נפלתם על הכל במערכת?

    מאת: אורח |‏ 19 בספטמבר 2015 | 14:43
  • דקוטה ג'ונסון חמודה מאוד ואחת הנשים היפות שיצא לי לפגוש! הייתי בפרימיירה הזו והצטלמתי איתה, נפעמתי מהיופי ומהנחמדות של האישה הזו. מדהימה!!!

    מאת: אורח |‏ 18 בספטמבר 2015 | 09:46
  • דיאן קרוגר ברור!

    מאת: אורח |‏ 18 בספטמבר 2015 | 08:19