נטלי פורטמן עושה לנו כבוד על השטיח האדום

וגם: קים קרדשיאן הולכת על לבן מומיה, ג'יזל גורמת לפרחי חרציות להיראות טוב, קייט בלנשט אלגנטית מתמיד, ריס ווית'רספון עושה בברלי הילס וג'יי לו נאבקת בזירה. כל מה שלבשו כוכבות הוליווד השבוע

מאת  | ‏ 7 מאי 2015
אחת טובה, שתיים רעות. מנחשים מי? קים, קייט וג'יי לו על השטיח האדום (צילום: גטי אימג'ס)

אחת טובה, שתיים רעות. מנחשים מי? קים, קייט וג'יי לו על השטיח האדום (צילום: גטי אימג'ס)

המתלבשות הטובות:

קייט בלנשט, חגיגות ה-40 לבית האופנה של ג'ורג'יו ארמני במילאנו
חליפה של ארמני

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

עונות השנה יבואו ויחלפו, אבל קייט בלנשט לעד תהיה אלגנטית. השחקנית המוכשרת מראה לכולם איך לובשים חליפה גברית ועדיין להיראות הכי נשית שיש. הסוד, כנראה, טמון בגנים (ובחליפה של ארמני).

נטלי פורטמן, גאלת המרכז ללימודי ישראל ב-UCLA בלוס אנג'לס
שמלה של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כשבוע אחרי יום העצמאות, נטלי פורטמן מוכיחה שאפשר להיות פטריוטים מבלי ללבוש כחול ולבן. לכבוד אירוע כלשהו למען ישראל בתפוצות, הגיעה פורטמן בשמלת מיני מנצנצת של דיור ומצליחה להיות סופר שיקית מבלי להידמות לכדור דיסקו. (סיכון שתמיד קיים כשלובשים גליטר).

ג'יזל בונדשן, תצוגת שאנל ריזורט בסיאול
אאוטפיט של שאנל

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שיש צידוק לכך שג'יזל היא הסופר מודל הכי מצליחה בעולם. הבחורה יכולה לגרום אפילו למכנסיים עם חרציות להיראות טוב. ושאפו על יישום עצת הטי-שירט השחורה שדיברנו עליה רק לפני כמה ימים. תמיד ידענו שג'יזל קוראת אדוקה של FF.

קובי סמולדרס, הקרנת הסרט "הנוקמים: עידן אולטרון" בניו יורק
שמלה של ג'ייסון וו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

אם יש שמלה אחת שאנחנו מוכנים ללבוש בשארית ימי חיינו זו כנראה תהיה השמלה הזו. משהו בחיתוכי המחשוף והשסע פשוט נכונים ומחמיאים, וגורמים לכוכבת "איך פגשתי את אמא" (היא תמיד תישאר רובין בשבילנו) להיראות הכי טוב משנראתה אי פעם. חיוך אגב, היה רק משפר את ההופעה.

אן האת'ווי, הקרנת הסרט "Grounded" בניו יורק
טופ וחצאית של וילשנקו

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

היא אמנם לא הבחורה הכי אהובה בהוליווד, אבל היא בהחלט יודעת איך להתלבש, או לכל הפחות, להחזיק את הסטייליסט הנכון. האאוטפיט הרומנטי הזה גורם לנו לרצות לרוץ הביתה ולראות סרט של ג'יין אוסטין ולקוות שיום אחד גם לנו יהיו נעלי ברבי ורודות ויפות כמו שלה.

המתלבשות הרעות:

קים קרדשיאן, השקת ספרה החדש "Selfish בניו יורק
אאוטפיט של דיור

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

תכלס, מזל שיש לנו את קים קרדשיאן בחיים כדי למלא את רשימת המתלבשות הרעות. תמיד אפשר לסמוך עליה שתלבש משהו מופרך על גבול הגרוטסקי, כמו המקרה הזה. במקום להיראות מתוחכמת וספרותית לכבוד צאת ספר הצילומים החדש שלה, היא נראית כמו מומיה ויקטוריאנית סקסית מהמאה ה-19, ואנחנו לא בטוחים שזה הלוק שהיא התכוונה אליו.

ג'ניפר לופז, טקס פרסי המוזיקה הלטינית במיאמי
אוברול של זוהיר מוראד, שכמייה של אטלייה ורסאצ'ה

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

כנראה שג'יי לו ממש לקחה ללב את קרב האגרוף המתוקשר שהתרחש השבוע בווגאס, כי יש מצב שהיא לקחה מהזירה את המגבת של מייוות'ר ושמה על עצמה כדי שלא תתקרר בטקס פרסי המוזיקה הלטינית. החליפה לעומת זאת, מדהימה. סתם, היא מחרידה, ואנחנו די בטוחים שזה סתם תירוץ של לופז להציג את הגוף המושלם שלה.

האלי ברי, נשף קליידסקופ באל.איי

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס


זוכרים את האלי ברי? פעם זוכת אוסקר והיום זאת שארך לה השיער, החליטה שחופשת הקיץ מתחילה כבר במאי. השמלה הקיצית שלה אולי סבבה לרביצה בבית החוף הפרטי, אבל לא מול עדשת המצלמות שלא ראו אותה כבר זמן רב. השוליים הקרועים לא מגניבים, צבעוניות האומברה מעט תמוהה, והקולר נראה כמו סימן פגאני שרק מעטים אמורים להבין. אנחנו לא ביניהם.

ריס ווית'רספון, פרמיירת "מרדף לוהט" באל.איי
שמלה של פראבל גורנג

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לברנדה וקלי יש מתחרה חדשה לשמלת השחור-לבן. קוראים לה ריס ווית'רספון והיא מובילה את שמלת המריבה היישר אל שנת 2015, אבל גם היא, מפסידה בגדול. גזרת המחוך לא יושבת טוב באזור המחשוף, הטקסטורה הנוצתית מקדימה מוזרה מאוד, ונעלי העקב לא קשורות בכלל. השמלה שלבשה למט גאלה, למשל, הייתה מתאימה פה הרבה יותר.

סלינה גומז, אירוע We Day בשיקאגו
ג'ינס של ג'יי ברנד

צילום: גטי אימג'ס

צילום: גטי אימג'ס

לא רק שמלות מפוארות מגיעות לשטיח האדום, אלא גם בגדים שלא היינו הולכים איתם גם בשנת 2003. לא ברור למה סלינה גומז חשבה בראשה השפוי כי האאוטפיט הזה מגניב באיזושהי צורה. המכנסיים לא מחמיאים, החולצה לא במקום והמעיל נראה כמו משהו שג'ניפר לופז לבשה כשהייתה רקדנית צעירה ונסעה ברכבת מהברונקס למנהטן. אולי גומז בעצם משחקת אותה בסרט חדש ואנחנו לא יודעים?

קו המשווה:
אליזבת מוס
Vs. זנדייה קולמן
טופ וחצאית של
Nha Khanh

קולמן מול מוס. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

קולמן מול מוס. מי לבשה את זה טוב יותר? (צילום: גטי אימג'ס)

את שני הנשים הנ"ל אנחנו מכירים מדרכים כאלו או אחרות. את אליזבת' מוס אנחנו מכירים דרך בת דמותה במד מן, פגי אולסן, בעוד שאת זנדייה קולמן אנחנו בעיקר מכירים עקב היותה הסיבה לפיצוץ תכנית "משטרת האופנה". כזכור, ג'וליאנה ירדה על ריח הראסטות שלה, ומאז, התכנית התפרקה לגמרי. בכל אופן, לזנדייה יש מסתבר טעם לא רע בכלל, אותו היא חולקת עם מוס. שתיהן הלכו על חליפת החצאית המקסימה הזו בלי יותר מסביב. רק נעלי עקב שחורות, אודם אדום, שיער במראה שנות הארבעים וז'קט עור שאותו הוסיפה קולמן. אבל בכל זאת יש להכריע – מי לבשה את זה טוב יותר?

השאירו תגובה

 

  • האם יכול להיות שנטלי פורטמן קיצרה לעצמה את הבהונות ברגליים?
    משהו שם נראה מוזר….

    מאת: ללי |‏ 10 במאי 2015 | 10:14
  • כל הנוצריות בהשקות, והיהודייה באוניברסיטה

    מאת: יוסי |‏ 9 במאי 2015 | 14:39
  • מה יש לכם מקים?! זה נראה כאילו כל כתבה אתם תוקפים אותה בכוונה!נכון שהיא לא מתלבשת כל כך מוצלחת אבל דווקא היום היא התלבשה יחסית יפה ועוד צנוע! אולי לא מצטיינת אבל היו בהחלט יותר גרועות אז למה לרדת עליה כל שבוע הרגתם אותה ??

    מאת: עדן |‏ 9 במאי 2015 | 03:43
  • הבחירות שלכן לרשימת הטובות, כמו כל שבוע, הייתה ונשארה תמוהה ומשונה

    מאת: הילה |‏ 8 במאי 2015 | 21:25