הניוד המושלם? ניסינו את להיט השפתיים החדש של נטע אלחמיסטר

ספוילר: כן, הוא שווה את ההייפ. וגם: שפתון הלחות הוורוד שעולה פחות משמונה שקלים והפך להתמכרות רצינית, הצללית הנוזלית ששווה לשדרג בשבילה את הלוק, המייקאפ שנראה כמו העור שלך אבל בגרסתו הטובה ביותר ועוד מוצרי איפור וטיפוח שעשו לנו את זה לאחרונה

מאת  | ‏ 10 ספטמבר 2024

נטע אלחמיסטר עושה את זה שוב (צילום: עמית מוסר)

נטע אלחמיסטר עושה את זה שוב (צילום: עמית מוסר)

קיט תוחם ושפתון של Byneta בגוון בוורלי ניוד, 129 שקלים

למקרה שזה עוד לא מספיק ברור: ביינטע הוא לא עוד גחמה שיווקית של סלבריטאית משועממת, אלא מותג איפור מוצלח מאוד. ההשקה האחרונה רק מחזקת את ההבנה הזאת, עם פיצוח מדויק של גזרת השפתיים הקריטית. לצד ארבעה גוונים של שפתונים דקיקים (תענוג בפני עצמם, במיוחד הודות לגודל הכיפי) אלחמיסטר משחררת קיט של תוחם ושפתון בגוון ניוד שאמור להחמיא לכולן, ונראה שלגמרי עושה את זה. הערכה הזאת תשמח גם את חסידות המראה הטבעי וגם את מי שדווקא מעדיפות את הדרמה, עם תוצאה עדינה, סקסית ועמידה.

תוחם ושפתון של BYNETA בגוון "בוורלי ניוד" (צילום: יח"צ)

תוחם ושפתון של BYNETA בגוון "בוורלי ניוד" (צילום: יח"צ)

שפתון לחות משנה צבע של ביוטיקייר, 7.90 שקלים

רשת הלואו-קוסט האהובה פתחה את הסניף התל-אביבי הראשון שלה בדיזנגוף סנטר, מה שסיפק לנו תירוץ מעולה להעמיס ערימה יפה של מוצרים במחירים קורעים מצחוק. כבר ידוע שלפעמים אפשר למצוא בביוטקייר אופציות מפתיעות מאוד באיכותן לעומת מחירן (תשאלו את כל אלה שלא זזות מהאייליינר שלהם), ועדיין הפתענו את עצמנו כשהתמכרנו בזריזות דווקא לשפתון הלחות החמוד הזה, שקוף לכאורה אך מגיב לפיגמנט וצובע את השפתיים בוורוד מושלם שנשאר עליהן שעות ארוכות, תוך שהוא מספק לחות אמיתית בריח היסטרי. להיט רציני.

שפתון לחות משנה צבע של ביוטיקייר (צילום: האתר הרשמי)

שפתון לחות משנה צבע של ביוטיקייר (צילום: האתר הרשמי)

עפרון שפתיים On Point של ג'ייד הכולל מברשת, 79 שקלים

ביחס לכל המוצרים הדו-צדדיים שנערמים לנו על המדף ולמעשה מתפקדים כחד-צדדיים רוב חייהם, זו יציאה מעולה. התוחם עצמו, שמגיע בתשעה גוונים מוצלחים, מפגין מריחה קלה ועמידות גבוהה, ומברשת השפתיים שבצידו השני היא כלי חכם ויעיל להשגת מראה המאט הכי מדויק.

תוחם שפתיים של ג'ייד (צילום: יח"צ)

תוחם שפתיים של ג'ייד (צילום: יח"צ)

צללית נוזלית Vamp של פופה, 89 שקלים

פופה הוא מותג שאנחנו תמיד מעריכות את הווליו פור מאני שלו, במיוחד כשזה מגיע לאיפור עיניים. אז כצפוי, גם המוצר הזה לא אכזב: הצללית כל כך נוחה וכיפית למריחה, המרקם יציב אבל לא כבד, הגוונים (במיוחד המטאליים) פשוט מעולים, וצלליות האבקה העזובות יכולות להמשיך להסתכל עלינו בעצב מהמדף. 

צללית נוזלית של פופה (צילום: יח"צ)

צללית נוזלית של פופה (צילום: יח"צ)

מייקאפ Weightless Skin Foundation של בובי בראון, 250 שקלים

"דמוי עור" הוא מונח שמוכר לנו יותר מעולמות הביגוד והאביזרים, אבל בבובי בראון רותמים אותו עכשיו כדי לתאר את הגימור של המייקאפ החדש שלהם. אנחנו מאשרות: "נו מייקאפ-מייקאפ" זה כאן. הפורמולה הזאת מביאה איזון מרשים בין כיסוי איכותי, מרקם קליל וגימור שקפקף וחיוני, שגורם לעור להיראות הכי זוהר והכי לא מאופר בו זמנית. 

מייקאפ של בובי בראון (צילום: יח"צ)

מייקאפ של בובי בראון (צילום: יח"צ)

סרום קונסילר TEINT IDOLE של לנקום, 199 שקלים

גם הסרום-קונסילר של לנקום שייך למשפחת המאפרים-המטפחים, וברור שאפשר לסמוך עליו שיעשה את זה מדהים. הוא מועשר ברכיבים מזינים, וזה לגמרי מורגש. גם האפליקטור – החלק שבעזרתו מניחים את החומר – הוא אחד הנוחים והחכמים שניסינו לאחרונה, והקונסילר עצמו מאיר, מטשטש ומאחד את העור בהצטיינות.

קונסילר של לנקום (צילום: יח"צ)

קונסילר של לנקום (צילום: יח"צ)

ג'ל גבות Super Lock של מייבלין ניו יורק, 50 שקלים

מייבלין שוב מטילים פצצה קטנה וחכמה עם המוצר הזה, שמתמקם בקלות בצמרת רשימת מוצרי הגבות המומלצים ביותר. עם מברשת קטנה אבל לא קטנה מדי, הוא מסרק ומקבע ביעילות, בעמידות ובלי להתפורר – שזה בסוף הכי חשוב. גם המחיר הוא פלוס משמעותי. 

ג'ל גבות של מייבלין ניו יורק (צילום: יח"צ)

ג'ל גבות של מייבלין ניו יורק (צילום: יח"צ)

חלב גוף Sunny Cocktail של SABON, מחיר: 119 שקלים
 

לא עמדנו בפני הקולקציה החדשה של סבון, מהדורה מוגבלת ששואבת השראה מקיץ פריזאי בניחוח הדרי-פרחוני שהופך את טקס הטיפוח הלילי לתענוג רציני. אהבנו במיוחד את חלב הגוף שמבוסס על שמן שקדים ושיבולת שועל, והאריזות המהממות שעוצבו בשיתוף המאיירת טליה צורף הן בכלל הרמה רצינית למדף הטואלט.

חלב גוף של סבון (צילום: האתר הרשמי)

חלב גוף של סבון (צילום: האתר הרשמי)

השאירו תגובה