זה עובד: משזף הפנים הזה נותן גלואו מושלם

דחוף לעשות לקרם הפנים והמייקאפ היכרות קרובה עם המוצר הזה. וגם: ההברקה החדשה של נטע אלחמיסטר, הסומק שמרים את הפרצוף ואת מצב הרוח, הגלוס שנותן לשפתיים את כל מה שהן צריכות, מקדם ההגנה שמחליף את המייקאפ ועוד מוצרי איפור וטיפוח חדשים שאימצנו למדף

מאת  | ‏ 31 יולי 2024
 

משזף לפנים Sun-Kissed Face Gelee של קליניק, 175 שקלים
באמת שניסינו כבר הכל. את המוצרים הוויראליים, את הטריקים מהטיקטוק. כזה עוד לא היה לנו: ג'ל השיזוף לפנים של קליניק פשוט מגשים בקלילות את חלום "נשיקת השמש" במלוא תפארתו הזוהרת, במרקם קליל ומושלם ופורמולה שמאפשרת לשלוט על הגוון בלי תקלות. אפשר ומומלץ לשלב אותו עם קרם לחות (והגנה כמובן) למראה סופר טבעי ושקפקף, אבל אנחנו מצאנו שערבוב עם קצת מייקאפ לגמרי מוציא את המיטב מכל המשתתפים. 

632 (17)

GRADUAL BODY CREAM של ביינטע, 149 שקלים
בכל הנוגע לשיזוף גוף, יש אחת שאנחנו לא מתקרבות אליה – השמש, ואחת שאנחנו לא זזות ממנה – נטע אלחמיסטר. המוצר החדש מבית Byneta מבקש לשחזר את ההצלחה ההיסטרית של המשזפים, אבל קצת יותר בעדינות: מדובר למעשה בקרם לחות לגוף, שמעניק נצנוץ מיידי וגוון שמתפתח בהדרגה. לא בהכרח תגיעו איתו לאותן תוצאות כמו של המשזפים עצמם, אבל השימוש הרבה יותר נעים ופחות מחייב, וכך גם השיזוף עצמו.

632 (12)

קרם הגנה דמוי פריימר Porescreen SPF 40 של דרמלוג'יקה, 272 שקלים ל-30 מ"ל
אחרי הערצת המשזפים המלאכותיים, או בעצם לפני – חשוב לזכור שקרם ההגנה הוא המלך האמיתי של הרוטינה, בטח כשמדובר באחד של דרמלוג'יקה. הפורסקרין, כשמו כן הוא, לא רק מגן מקרינת השמש בדרגה מושלמת של 40SPF, אלא גם מטשטש נקבוביות על הדרך, מפנק את העור ברכיבים פעילים כמו ניאצינמיד ויוצר אפקט האחדה והחלקה מיידי ונהדר.

632 (8)

תחליב לחות והגנה עם ויטמין C וגוון של גרנייה, 70 שקלים ל-40 מ"ל
היות ומדף הטיפוח במילא מכיל עכשיו בעיקר מוצרי הגנה שונים, חובה להמליץ גם על מוביל קטגוריית ה"ואליו פור מאני" – תחליב הלחות החדש מסדרת ויטמין C של גרנייה כולל גם הגנה בדרגת 50SPF, וגם גוון עם גלואו עדין שלגמרי יכול להחליף את המייקאפ ביומיום. מרחת, יצאת.

632

סומק קרמי Glow Play Cushiony Blush של מאק, 165 שקלים
היינו מכורות כבר לגרסה הקודמת, אז השדרוג הנוכחי לא בדיוק דרש שכנועים. ואכן, מדובר בסומק הקרמי הכי כיפי בשוק. הגלואו-פליי למעשה משלב איכשהו בין מרקם קרמי לאבקתי, כשהתוצאה היא מעין כרית סומק קופצנית שתענוג לפגוש בכל בוקר. השימוש סופר קליל, האפקט טבעי ומושלם, והפורמולה מכילה רכיבים כמו ויטמין E ושמן חוחובה שהופכים אותה גם לנעימה ומטפחת. השידוך עם השפתון מהסדרה, אגב, הוא כבר מה שנקרא Iconic Duo. 

632 (9)

שפתון נוזלי INFAILLIBLE MATTE RESISTANCE של לוריאל, 65 שקלים
ארבעה גוונים חדשים מסדרת "אינפליבל" של לוריאל היא לגמרי הזדמנות ראויה להמליץ שוב על אחד השפתונים הכי טובים בסביבה, שמשלבים עמידות מצוינת עם מרקם רך ונעים, גימור אטום אבל לא כבד, וגם ריח ממכר. ספציפית גוון Crush Alert החדש לגמרי מצדיק את שמו: אזעקת קראש לפניכן.

632 (10)

שפתון Pure Color של אסתי לאודר, 190 שקלים
לטובת מי שנוזלי ועמיד זה פחות הקטע שלה, ובעיקר לטובת מי שמלא שפתונים מכל הסוגים זה לגמרי הקטע שלה – נמליץ גם על האודם הקלאסי והמעולה הזה, שבמשיחה אחת ממלא את השפתיים בפיגמנט רך ובוהק.

632 (7)

ליפגלוס וסרום Extra Plump של בובי בראון, 175 שקלים
את רצף מוצרי השפתיים נסגור עם הפינוק המושלם הזה – ליפגלוס שלפני שהוא ליפגלוס, הוא סרום שמכיל שמונה סוגים של שמנים בוטניים וגם חומצה היאלורונית, מטפח ומזין את השפתיים עמוקות, ועל הדרך גם מעניק להן ברק רטוב משגע בעשרה גוונים מהממים.

632 (5)

ג'ל גבות עם גוון Plump & Care של פופה, 69 שקלים
גבות מושלמות לחלוטין, עם גבולות מוגדרים, גוון מדויק וצורה אופטימלית – אפשר להשיג בבית רק באמצעות שילוב של מוצרים שונים. אבל מה לעשות שלא תמיד יש כוח לכל האופרציה הזאת? להתמסר לאפקט המוצלח של מוצרים כמו ג'ל הגבות החדש של פופה. הוא מגיע בשלושה גוונים טבעיים, ובמריחה רכה מסרק וממלא את הגבות. הוא לא נמרח, לא מתפורר ומבטיח גם לעודד צמיחת שיער טבעית באמצעות חומר פעיל.

632 (16)

מסקרה Firework של מייבלין ניו-יורק, 55 שקלים
היום בפינתנו "מייבלין ניו-יורק הוציאו מסקרה מושלמת" – ובכן, מייבלין ניו-יורק אכן שוב הוציאו מסקרה מושלמת. היירוורק היא מהסוג המוגזם, כזאת שמעבה ומאריכה למקסימום. חובבות האפקט המלאכותי יעופו עליה, ובמחיר כזה – תמיד טוב שתהיה אחת לרגעים דרמטיים במיוחד.

632 (2)

קרם לחות וסרום דאבל דואו של so.ko, מחיר: 69.90
גם עבור שועלות ותיקות כמונו, עדיין יש מוצרים שקונים אותנו (כלומר, אנחנו אותם) במבט ראשון. הפטנט הזה של סו.קו, מותג הסופר פארם שמייצר בקוריאה, פשוט כל כך יפה, חמוד וכיפי – שהאפקטיביות שלו היא כבר בונוס. והוא אפקטיבי: האריזה מחולקת לסרום וקרם לחות, כשהראשון מועשר בקולגן ותמצית כורכום, והשני בחומצה היאלורונית ואבקת פנינים, ואפשר לערבב ביניהם לפי מינונים שונים לטובת מטרות שונות: לחות, הזנה ואיזון.

632 (14) 

מי פנים ULTRAMATTE BLEMISH CONTROL של ג'ייד, 139 שקלים
בג'ייד משיקים סדרת טיפוח חדשה לטיפול בפגמי עור כמו פצעונים, ראשים שחורים ונקבוביות מוגדלות, ומתוכה אהבנו במיוחד את מי הפנים המועשרים בחומצה סליצילית, נוגדי חמצון וחמר, שביחד מצליחים לספוח שומן, לטהר את העור ולהשאיר אותו נקי ומאוזן.

632 (4)

מסכת DETOX ME של FRE, מחיר: 169.90 שקלים
המוצרים המעולים של מותג הטיפוח הישראלי FRE מגיעים לסופר פארם, וזו הזדמנות מעולה להמליץ על אחד הפייבוריטים (ולא היה קל לבחור): מסכת הדיטוקס המטהרת, שמכילה נוגדי חמצון מוגנים בפטנט של המותג וחומצה לאקטית שעושה פילינג עדין-עדין, ואחרי השימוש בה העור מרגיש כאילו עשינו בשבילו משהו ממש טוב.

632 (13)

קרם קרן האייל של Bio Velvet, 139 שקלים ל-50 מ"ל
כאן מדובר במשהו מאוד מסקרן: קרם שפותח כפטנט ישראלי על ידי ד"ר דורון צור, ומבוסס על מיצוי קרן האייל שמכיל כ-400 חומרים פעילים. הקרם מיועד לטיפול בבעיות עור כמו סבוריאה, פסוריאזיס, הרפס, אקנה, אקזמה ועוד מילים מקסימות כאלה, ולמעשה מזרז משמעותית את ההחלמה הטבעית של העור. ניסיון קצר העלה שאכן מדובר בתכשיר שלגמרי שווה להחזיק בבית ולגלות אט-אט את שלל סגולותיו.

632 (3)

שמן גוף של Sporty&Rich, מחיר: 249 שקלים
מותג האופנה והלייפסטייל ההיסטרי משיק לראשונה ליין ביוטי, שנוחת כמובן בפקטורי 54. כל מוצרי הסדרה יפים להפליא, מהסוג שמחתנן להתארח על המדף ולשדרג אותו אסתטית – אבל הם לא רק יפים. אהבנו במיוחד את שמן הגוף המזין, שמכיל שמן שקדים מתוקים, שמן ארגן ושמן חמניות, ומהווה פינוק מושלם של אחרי מקלחת. גם קצוות השיער שמחו לפגוש אותו.

632 (1)

 

השאירו תגובה