קרם ההגנה הוויראלי נחת בארץ. על מה כל ההייפ?

הוא כנראה המוצר החשוב ביותר בשגרת הטיפוח שלנו, אבל הוא דווקא לא מסוג המוצרים שנוטים לצבור הערצה ויראלית - אז כשזה קורה, זה מסקרן במיוחד. עכשיו תהיה לנו ולכם הזדמנות לבדוק מקרוב את קרם ההגנה של המותג הקוריאני שהביוטריות עפות עליו

מאת  | ‏ 9 מאי 2024

הרשתות החברתיות מלאות במוצרי ביוטי ואיפור ויראליים, עד כדי כך שלפעמים אנחנו מייחלות לעוד פרצוף, רק כדי שיהיה לנו איך לנסות את כל הלהיטים האלה. לרוב, נסייניות ברחבי הרשת חולקות המלצות על מייקאפ פלא שמכסה הכל, קונסילר שלא מתמקם בקמטוטים או היילייטר שמעניק גימור גלוסי מושלם.

קרם הגנה מהשמש, לעומת זאת, הוא סוג של גיבור לא מושר. כולנו חייבות אותו, הוא אולי תכשיר הטיפוח החשוב ביותר על המדף, אבל הוא פחות סקסי וזוהר ממוצרים אחרים, ולכן נדיר שהוא הופך לוויראלי.

אז כשקרם הגנה עושה גלים, אנחנו שמות לב. וזה בדיוק מה שקרה עם Relief Sun, קרם ההגנה של המותג הקוריאני ביוטי אוף ג׳וסן, שמתהדר בדירוג של חמישה כוכבים ואריזה מינימליסטית יפהפייה. בימים אלה ממש הוא נוחת בישראל, ויימכר בסופר פארם ב-76.90 ש״ח. בקרוב יצטרפו אליו מוצרים נוספים של המותג.

על מה כל ההייפ? מלבד הגנה גבוהה של SPF50+, המעריצות של המוצר מספרות שהמרקם שלו קליל ונספג בעור באופן מושלם מבלי להשאיר שכבה לבנה על העור, הוא גם מתאים לכל סוגי העור. בנוסף, הוא מעניק לחות לעור, משאיר זוהר קל, נראה מצוין מתחת לאיפור ומכיל ויטמינים ומינרלים שמסייעים לעור לשמור על לחות ומרגיעים אותו.

 

השאירו תגובה

 

  • לא לקנות אותו בסופר פארם!!! מוכרים כפול באייהרב ומקומות נוספים הקרם עולה רק 40.
    מעבר לזה יש קרמי הגנה קוריאנים טובים הרבההההה יותר באןתו טווח מחירים.

    מאת: חירות |‏ 9 במאי 2024 | 11:01