טריק הקונסילר ששווה הכל: המדריך של קיילי ג'נר לאיפור טבעי

גם עם הגדלת חזה ופילרים בפנים ובשפתיים, קיילי ג׳נר עדיין נמצאת בתקופה ״טבעית״ יחסית לעצמה, והעולם שם לב. רגע אחרי שהשיקה ליין מוצרים חדש, קיילי מוציאה מדריך לאיפור טבעי והאמת שווה ללמוד ממנו

מאת  | ‏ 20 נובמבר 2023

קיילי ג'נר לפני האיפור. הכי טבעי שראינו אותה (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

קיילי ג'נר לפני האיפור. הכי טבעי שראינו אותה (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

המילה ״טבעית״ היא לא בדיוק הראשונה שקופצת לראש כשחושבים על כל אחת מהאחיות קרדשיאן. גם אם בעבר חלקן החרישו כמה מהניתוחים והטיפולים שעברו, ברור מאוד שלא מעט עבודת שיפוצים נערכה על כל אחת מהן.

אבל גם עם הגדלת חזה ופילרים בפנים ובשפתיים, קיילי ג׳נר עדיין נמצאת בתקופה ״טבעית״ יחסית לעצמה, והעולם שם לב. לא ברור אם זאת ההשפעה של הבויפרנד החדש טימותה שאלאמה או התפתחות שלא תלויה באף גבר, אבל בחודשים האחרונים ניכר שקיילי מורחת על פניה פחות איפור, בעיקר ביומיום.

מסבירה שלב אחרי שלב  (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

מסבירה שלב אחרי שלב (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

גיוון זה מבורך, ולשנות את העדפות האיפור של זה דבר נורמלי לחלוטין, אבל כשאת גם עומדת בראש מעצמת איפור – צריך למצוא דרכים למכור אותו. לכן, קיילי מספקת הצצה חדשה לאיפור היומיומי שלה, כשהיא משתמשת במוצרים מבית קיילי קוסמטיקס, כמובן.

הסרטון החדש שהעלתה לאינסטגרם מתחיל עם הצללה והארה בשימוש בקונסילרים בגוונים שונים, אבל יש לציין שממש לא ברור אם קיילי מתחילה את הסרטון עם מייקאפ או פנים נקיות לגמרי מאיפור. את טריק הקונסילרים שלה אולי אתן כבר מכירות, ובמידה ולא – כדאי מאוד. במקום לקנות ברונזר או מוצר ייעודי להצללה, קיילי פשוט משתמשת בקונסילר, אבל בגוון כהה משמעותית מגוון עור הפנים שלה כדי לייצר הצללות, ולאחר מכן בגוון מעט בהיר יותר כדי ליצור הארות.

שווה לעקוב ולהבין איך היא מאירה את הפנים  (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

שווה לעקוב ולהבין איך היא מאירה את הפנים (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

וטריק הקונסילר: אין צורך בברונזר, פשוט קונסילר כהה יותר  (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

וטריק הקונסילר: אין צורך בברונזר, פשוט קונסילר כהה יותר (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

השלב הבא הוא שימוש במוצר שהיא מקדמת כרגע – גלואו באלם ללחיים ולשפתיים. הוא אמנם לא חדש, אבל בשבוע שעבר קיילי קוסמטיקס השיקו לו חמישה גוונים חדשים, וקיילי משתמשת באחד מהם על הלחיים ולאחר מכן על השפתיים, ליצירת מראה איפור מונוכרומטי שתמיד עובד – בין אם המטרה היא איפור במראה טבעי או גלאם ערב. את המראה היא מסיימת עם באלם לשפתיים בעל גוון צבע וכמה מבטים מפתים למצלמה, שגרמו לנו להתפעל גם מהשיער המלא והמבריק שלה. אפשר סרטון המלצות על שמפו בפעם הבאה?

וכמובן איך אפשר בלי הליפ באלם החדש שהשיקה (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

וכמובן איך אפשר בלי הליפ באלם החדש שהשיקה (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

עכשיו תגלי לנו מה את עושה בשיער (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

עכשיו תגלי לנו מה את עושה בשיער (צילום: אינסטגרם kyliejenner)

השאירו תגובה