מתברר שחומר סיכה של דורקס הוא קסם לשיער מתולתל

הרעיון למרוח חומר סיכה במקום קרם עיצוב עבור שיער מתולתל צץ ברשת כמה פעמים במהלך השנים האחרונות, אבל רק בתחילת החודש הגילוי נחת בארץ, והרעיש את קבוצת הפייסבוק "מתולתלות". אז מה חומר הסיכה עושה לתלתלים? הוא מעניק ברק, מעצב אותם למראה של בקבוקים ומונע קרזול

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emili Sindlev (@emilisindlev)

האקים – כלומר טיפים וטריקים שחוסכים זמן ו/או כסף – הם מסורת ארוכת שנים בעולם הביוטי. לפני הרשתות החברתיות, היה צריך לחפש אותם בנרות בין דפי מגזינים, אבל עכשיו הם נגישים במרחק קליק וגלילה. עם כל שפע ההאקים בתחום הביוטי, קשה להבין מה מוצלח ומה שווה באמת לנסות. אבל כשטריק הופך להיות ויראלי שוב ושוב בכל כמה שנים או חודשים – הגיע הזמן להודות שככל הנראה מדובר בדבר האמיתי.

לפני כשנה סרטון טיקטוק אחד גרם להיסטריה זמנית, בטענה שמעצבות ומעצבי השיער של הסלבס משתמשים בנשק סודי ובלתי צפוי ליצירת המראה הרטוב על השטיח האדום ובהפקות אופנה – חומר סיכה, שמטרתו המקורית היא שימוש בחדר המיטות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELSA (@elsahair)

בעוד המראה הרטוב הוא לא משהו שרובנו מנסות להשיג ביומיום, יש אוכלוסיה שלמה עבורה הטריק הזה לגמרי יכול להיות יומיומי – המתולתלות.

הרעיון למרוח חומר סיכה במקום קרם עיצוב עבור שיער מתולתל צץ ברשת כמה פעמים במהלך השנים האחרונות, ובתחילת החודש הגילוי נחת בארץ, והרעיש את קבוצת הפייסבוק "מתולתלות". אז מה חומר הסיכה עושה לתלתלים (ואגב – גם לשיער גלי)? הוא מעניק ברק, מעצב אותם למראה של בקבוקים ומונע קרזול.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Federica Grech (@fede_grh)

ההתלהבות הנוכחית מתמקדת בחומרי הסיכה של המותג דורקס, אבל המותג עצמו לא משנה וכל מותג חומרי סיכה ישיג את אותה התוצאה. השאלה הגדולה באמת היא – באיזה סוג של חומר סיכה לבחור? כאן הדעות חלוקות ומבלבלות במיוחד. חלק ממגזיני הביוטי העולמיים אומרים לבחור בחומר סיכה מבוסס סיליקון, שכן זהו המרכיב שהופך את השיער למבריק וחלק, והוא דומה לחומרים שנמצאים במוצרים ייעודיים לשיער. מהצד השני, יש מי שגורסים בדיוק ההיפך – שחשוב לבחור בחומר סיכה שאינו מבוסס סיליקון אלא מבוסס מים, מכיוון שהסיליקון קשה במיוחד לשטיפה.

הטיפ שלנו? אם זהו הניסיון הראשון שלך, עדיף לבחור בחומר סיכה מבוסס מים שאינו מכיל סיליקון, ולבדוק אם הוא עושה את העבודה. ואל תופתעו אם הפרזנטורית הבאה של דורקס תהיה מתולתלת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emili Sindlev (@emilisindlev)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Whitney Peak (@whitneypeak)

השאירו תגובה