מניקור הבריכה הוא הטרנד המושלם של הקיץ, והוא אפילו לא כזה מסובך

נכון, אין כאן הרבה מעוף מבחינה רעיונית - מי הבריכה הנוצצים הם אסוציאציה קיצית מיידית - אבל התוצאה כל כך יפה ומרעננת, שבאמת אי אפשר שלא לעוף על טרנד הציפורניים ההיסטרי הזה. במיוחד כשגם אפשר ומומלץ לנסות את זה בבית

מאת  | ‏ 13 אוגוסט 2023
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Zola Ganzorigt‎‏ (@‏‎nailsbyzola‎‏)‎‏

טרנדים, מטבעם, באים וחולפים, ותמיד מביאים איתם דילמה צרכנית. האם להשקיע כסף בפריט שנראה לנו כרגע נחשק ויפהפה, אבל ייתכן שבעוד כמה חודשים נרגיש שראינו אותו בכל מקום ומיצינו אותו? כשמדובר במלתחת הבגדים שלנו והשקעות לעתיד, עדיף לרוב להיצמד לקלאסיקות ולא להיסחף עם טרנדים, אבל תחום הביוטי הוא זה שנותן לנו הרבה יותר חופש להתנסות ללא מחויבות, לקפוץ על טרנד לזמן קצר ולעבור לטרנד הבא.

בדיוק בגלל זה אנחנו אוהבות טרנדים של מניקור. הם לא מחייבים, לא מדובר בהשקעה כספית משמעותית (המניקור עצמו לא זול, אבל החלק הטרנדי הוא רק צבע/דוגמת הלק) ובעיקר – אפשר להתפרע ולצאת מאזור הנוחות. תיק בגוון ניאון או שמלה בהדפס פסיכדלי מרגישים מאיימים מדי? אין בעיה, תמיד אפשר להצטרף לטרנד באמצעות הציפורניים.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Cece‎‏ (@‏‎nailsbyalohacece‎‏)‎‏

בחודשים האחרונים, רוב הטרנדים בתחום המניקור היו גוונים ספציפיים. היילי ביבר הפכה את ציפורני הסופגנייה המזוגגת לטרנדיות, ולאחרונה מגזיני האופנה הכריזו על טרנד "חלב האוכמניות", שהוא פשוט שם מפתה לגוון כחול בהיר, שנראה כאילו אוכמניות וחלב עורבבו יחדיו בבלנדר.

עכשיו, הטרנד הכחול מקבל גרסה מתקדמת ורלוונטית במיוחד לקיץ – מניקור הבריכה או המים. למניקור הזה יש שתי גרסאות עיקריות: הראשונה היא ציפורניים שנראו כאילו נרטבו במים, ויש עליהן טיפות תלת מימדיות, שנוצרות באמצעות נוזל בניית ציפורניים. הגרסה השנייה והמועדפת עלינו היא זו שמדמה מבט על אל תוך בריכה, עם הצבע כחול של התחתית שלה והאור שמכה את המים.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Aistė Haas‎‏ (@‏‎heygreatnails‎‏)‎‏

זה נשמע ממש מסובך, אבל הופתענו לגלות מדריכים ברשת שהופכים את הטרנד הזה למשהו שאפשר לנסות בבית, אם כי יש סיכוי שנדרשים כמה ניסיונות כדי להתמקצע. הבסיס הוא לק לבן, אבל בשכבה אחת בלבד, כך שהוא שקוף למחצה. לאחר מכן מניחים לק כחול בנקודות על גבי הציפורן, שמתפשטות והופכות לכתמים. חוזרים על הפעולה שוב, כך שהשכבה השנייה של הלק הלבן והכתמים הלבנים נותנת הצצה לשכבה הראשונה, והתוצאה היא לא פחות ממהפנטת.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Cult Beauty‎‏ (@‏‎cultbeauty‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎(@‏‎glitterjellybean‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Betina R. Goldstein‎‏ (@‏‎betina_goldstein‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nail ARTchitect‎‏ (@‏‎theeditorialnail‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎(@‏‎pretty.nails.by.claudia‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Aistė Haas‎‏ (@‏‎heygreatnails‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎MANCHESTER NAIL STUDIO‎‏ (@‏‎dollpartsmcr‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎nail plugg‎‏ (@‏‎setsbysun‎‏)‎‏

השאירו תגובה