בטיקטוק מצאו שיטה זולה ומעולה לשיזוף מושלם

המוצר האהוב אזל מהמלאי, אז הביוטריות פיתחו גרסה ביתית פשוטה וקלה ליישום. מערבבים קצת ברונזר עם מים וקרם לחות – והרי לכם פילטר קיצי במראה "נשיקת השמש" הנחשק

מאת  | ‏ 23 אפריל 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Juliana Shiel (@juliana_shiel)

ברגע שהשמיים מתבהרים מתחיל המרוץ אחרי גוון העור המושלם לעונה. אם תשאלו אותנו – טבעי זה הכי, אבל אי אפשר להתכחש לכמיהה הכללית למראה "נשיקת השמש".

מיטב המוחות בטיקטוק חיפשו את התכשיר שיספק את התוצאה הרצויה, והגיעו למסקנה: D-Bronzi של המותג Drunk Elephant. התכשיר הוויראלי הזה מתואר בתור "שמש בבקבוק", ומבטיח להעניק לפנים מראה זוהר ושזוף (מינוס נזקי שיזוף אמיתי, כמובן). הבעיה – הסוד הלא שמור גרם לנהירה, שהובילה במהרה לחוסרים במלאי.

ביוטי, ברונזר, שיזוף ביתי

שמש בבקבוק, הגרסה הביתית (צילום: טיקטוק, shaunafarrelly21)

אבל ביוטריות הטיקטוק לא מתייאשות בקלות, ולא עבר זמן עד שהן עלו על טריק מחוכם חדש – גרסת DIY ביתית למוצר האהוב. הנוסחה הפשוטה ביותר מצריכה מוצר אחד בלבד – ברונזר, אותו מערבבים עם מים ליצירת מרקם נוזלי, שנמרח בקלות על הפנים ומעניק להם מראה של פילטר עדין.

ניתן להוסיף לתמהיל הזה בסיס של קרם או חומצה היאלורונית שיעניקו לחות נוספת לעור, וגם היילייטר למי שרוצה אקסטרה גלואו. בחום ובלחות של ישראל מדובר בפתרון מעולה – קליל ולא מעיק, וגם עדין על חשבון הבנק. שווה לנסות.

שיזוף ביתי, ברונזר, טיקטוק

כמו פילטר (צילום: טיקטוק, shaunafarrelly21)

ברונזר, שיזוף ביתי, טריק שיזוף

עדין ולא מעיק (צילום: טיקטוק, shaunafarrelly21)

עם או בלי קרם לחות (צילום: טיקטוק, julianashiel)

עם או בלי קרם לחות (צילום: טיקטוק, julianashiel)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Juliana Shiel (@juliana_shiel)

@chantelleef This is my new go-to face tanning routine #faketan #beautyhack #tanninghacks @julianashiel @Juliana Shiel original sound – Chantelle Fen

השאירו תגובה