בהלה ברשת: מוצרי השיער האהובים גורמים לנשירה?

בעבר נמכרו מוצרי המותג המוערך רק במספרות מורשות, אבל היום אפשר לרכוש אותם הביתה - מה שהפך את הסוד המקצועי לטירוף ויראלי עם מיליוני משתמשות נלהבות. עכשיו יש מי שנאלצות לקלקל את החגיגה, וטוענות ששימוש קבוע במוצרים גרם נזק לשיערן. "אנחנו נותרים בטוחים בתוצאות וההוכחות שמראות שהמוצרים בטוחים לשימוש ואפקטיביים", נאמר בתגובה הרשמית

מאת  | ‏ 16 ינואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by OLAPLEX (@olaplex)

אחרי שלמדנו כל מה שיש לדעת על רטינול, ויטמין סי וחומצה היאלורונית, יכול להיות ששמתן לב שעולם הטיפוח עבר לאובססיה חדשה – השיער שלנו. מוצרי שיער מתוחכמים צצים בכל רגע נתון, ונדמה שכולנו עסוקות בשיקום, הזנה ומילות מפתח נוספות מהתחום.

כרגע הדיבור החם ביותר הוא על מסכת השיער K18, שלמרות השם שלה שמזכיר קוטל חרקים, מבטיחה לעשות פלאים לשיער. אבל עוד לפניה, מי ששלטו בשוק הזה הם Olaplex, מותג שבעבר היה ניתן להשיג רק במספרות והיום אפשר לרכוש עד הבית. מוצרי אולפלקס כולם מבוססים על תרכובת ייחודית שאמורה לחזק את סיבי השערה ולאחות נזקים – אבל האם כך?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Adesina Psych NP (@jadesina17)

כבר בתחילת 2022 החלו דיווחים ברשתות החברתיות על לקוחות שמעידות שמוצרי אולפלקס המהוללים דווקא עשו את ההיפך הגמור וגרמו לנזקים לשיער. חלקן אף מדווחות על נשירה משמעותית ונסיגה בקו השיער. עדויות נוספות צצו במהלך השנה ובשבועות האחרונים התרבו הפוסטים בפייסבוק, בקבוצה ייעודית שמאגדת קורבנות אולפלקס, וכתבה מדוברת באתר Business Insider הביאה את הסיפור של כמה מהן. מנגד, לקוחות ותיקות עדיין ממשיכות לשבח את המותג ומוצריו. קבוצת הפייסבוק מונה כ-4,500 חברות, בעוד לאולפלקס ישנן מיליון לקוחות מרוצות מסביב לעולם.

אז מה בדיוק הסיפור מאחורי נזקי השיער? טיקטוקרית בשם רוזי טוענת שבעוד תרכובת החלבון במוצרי אולפלקס טובה לשיער, שימוש יתר יכול לגרום לנזקים, ולכן ממליצה להימנע משימוש יומיומי בשמפו והמרכך של החברה. אולפלקס עצמם, אגב, לא התייחסו לסיכונים שבשימוש במוצר, אבל כן נתנו החזרים כספיים ללקוחות שהתלוננו על נזק. "אנחנו גאים לעזור למיליון הלקוחות שלנו להשיג את השיער הטוב ביותר, וכל פנייה חשובה לנו", הם אמרו בהודעה לתקשורת. "אם לקוחה לא מרוצה מהרכישה, אנחנו תמיד מוכנים לשקול החזר כספי. המוצרים שלנו נבדקים לעומק אצלנו בחברה וגם במעבדות צד שלישי עצמאיות ואנחנו נותרים בטוחים בתוצאות וההוכחות שמראות שהמוצרים בטוחים לשימוש ואפקטיביים". 


@rosies.journeyy The story of how Olaplex ruined my hair it’s never been worse in my life #olaplex #olaplexrecall #fyp #hairtok #haircaretips #hairbreakage She Share Story (for Vlog) –

השאירו תגובה

 

  • אני משתמשת רק באולפלקס שלוש, אני שמה רק בקצוות של השיער פעם בשבועיים חצי שעה לפני חפיפה ,שוטפת וחופפת כרגיל לא נתקלתי בנשירה ..כנראה שיש חשיבות לתדירות בשימוש הספר הדגיש פעם בשבוע ,

    מאת: ישראלית |‏ 20 בינואר 2023 | 21:11
  • מניסיון כל הדברים האלה חרטא הוצאתי ים של כסף על שמףןאים של ספרים ועוד ההפך הרסו לי את השיער ועשו נשירה עם כל הכימיקלים. מי שרוצה שיער טוב שתזמין שמפואים מחול בלי מלחים או לפחות בלי סיליקונים הם לא נותנים לשיער לצמוח.

    מאת: מילי |‏ 17 בינואר 2023 | 20:21