היילי ביבר חושפת: זה המוצר שעושה הכי הרבה גלואו

אם יש מישהי אחת שאנחנו מקשיבים לה בנושא טיפוח וגלואו זו היילי ביבר ולכן כשהיא ממליצה על קונסילר עם חומרים פעילים שגורמים לעור פנים מלא ברק, אנחנו מיד בודקים במה מדובר. אז תכירו את הקונסילר של קוסאס שנמכר און ליין ומגיע לארץ ועולה 101 שקלים חדשים

מאת  | ‏ 2 ינואר 2023

היילי ביבר. כשזה נוגע לגלואו בעור אנחנו מקשיבים לך (צילום: אינסטגרם Haileהיילי ביבר. כשזה נוגע לגלואו בעור אנחנו מקשיבים לך (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber אינסטגרם)y Rhode Baldwin Bieber אינסטגרם)

היילי ביבר. כשזה נוגע לגלואו בעור אנחנו מקשיבים לך (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber אינסטגרם)

מותגי איפור וטיפוח צצים בשנים האחרונות בכל רגע ובכל פינה, עד כדי כך שאפילו לאובססיביות ביותר מבינינו לפעמים קשה לעקוב אחר כל ההמלצות – ובטח שאין לנו מספיק זמן, כסף או עור פנים כדי לנסות את כל המוצרים בעצמנו.

אבל פה ושם ישנם מותגי ביוטי שאנחנו מכות על חטא שעדיין לא ניסינו בעצמנו, וגבוה מאוד ברשימה נמצא קוסאס (Kosas), מותג איפור שהקימה שינה זאדה-דאלי ב-2015 ומתמחה במוצרי איפור שמשלבים בתוכם רכיבים פעילים שעושים טוב לעור, ולכן פונה במיוחד ללקוחות שאוהבים ומבינים בטיפוח עור.

היילי חושפת את הקונסילר בטיקטוק (צילום מסך)

היילי חושפת את הקונסילר בטיקטוק (צילום מסך)

אפשר להבין למה מדובר במותג שהיילי ביבר – אישה שכל כך אוהבת טיפוח שהיא הקימה מותג משל עצמה – הפכה אותו לפופולרי מאי פעם. בסרטון טיקטוק בו היא הציגה את שגרת הטיפוח והאיפור שלה, רגע לפני שחשפה את המותג שלה Rhode, היילי השתמשה בקונסילר של קוסאס – והשאר היסטריה.

המוצר האהוב על היילי הוא קונסילר Revealer, שמכיל קפאין, ויטמין B5, חומצה היאלורונית ופפטידים, כך שהוא מבטיח להרגיע, להאיר ולהזין בלחות את העין, לצד תפקודו כקונסילר. המותג אינו נמכר בארץ, אבל אם תרצו לנסות את הקונסילר בעצמכן, תוכלו להזמין אותו (בעבור 101 ש״ח) מכמה אתרים שונים – אתר הבית של המותג, קאלט ביוטי ו-Revolve.

איך היא אוהבת להבריק  (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber אינסטגרם)

איך היא אוהבת להבריק (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber אינסטגרם)

מבינה דבר או שניים במוצרים שעושים גלואו ך (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber אינסטגרם)

מבינה דבר או שניים במוצרים שעושים גלואו ך (צילום: אינסטגרם Hailey Rhode Baldwin Bieber אינסטגרם)

הקוסנילר המדובר. מחיר: 101 שקלים (צילום: מתוך האתר)

הקוסנילר המדובר. מחיר: 101 שקלים (צילום: מתוך האתר)

השאירו תגובה

 

  • קונסילר בהחלט טוב. אבל לאחרונה יצא קונסילר חדש של huda beautu, שעולה עליו וגם יותר טוב מקונסילר האגדי של נארס..
    מאוד מומלץ.

    מאת: מיכל |‏ 4 בינואר 2023 | 07:40