טו גוד טו בי טרו? הרשת עפה על טריק האייליינר הקליל בעולם

גם אחרי אינספור רעיונות, טיפים ופטנטים, מלאכת הנחת האייליינר נותרת המסובכת והמאתגרת מכולן. טריק ויראלי חדש מציע דרך קיצור שאי אפשר לא לתת לה צ'אנס, בעיקר כי כל מה שהיא דורשת זה את האצבע שלכן. טוב שיש גם מי שחושפות את האמת מאחורי האטרקציה

מאת  | ‏ 25 דצמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hung Vanngo (@hungvanngo)

בכל פעם שזירה וירטואלית חברתית חדשה משתלטת על תחום הביוטי, אנחנו נהנות ממבול של טיפים וטריקים חדשים. אם פעם אפילו מלאכת הקונטורינג הייתה שמורה לאנשי מקצוע בלבד, הגיע דור משפיעניות היוטיוב ולימד את כולנו להתאפר כמעט כמו המקצוענים. כיום, רוב הטיפים והטריקים המוצלחים ביותר נמצאים בטיקטוק (וגם זולגים משם לרשתות חברתיות אחרות), אבל הם תמיד מצריכים בדיקה – מה שעובד על אחת, לא בהכרח יעבוד על אחרת.

מכל מוצרי האיפור והטיפוח, נדמה שאחד מהם הוא הקשה ביותר לפיצוח – אייליינר. לא משנה כמה טריקים ימציאו, מלאכת מריחת האייליינר נותרה המסובכת ביותר עבור רובנו, וחלקנו פשוט ויתרנו על הרעיון לחלוטין. גם הטיפים בתחום, כמו ציור נקודות במקומות אסטרטגיים על קו העין וחיבור ביניהם, מקלים רק עד גבול מסוים.

צילום: טיקטוק, bexcxmpbell

צילום: טיקטוק, bexcxmpbell

מהסיבות האלה, היינו חשדניות באופן טבעי כששמענו על טריק האייליינר הוויראלי החדש, שמבטיח להיות כל כך קל שקשה להאמין שהוא אמיתי. טו גוד טו בי טרו, בקיצור.

המהלך הוא פשוט מאוד – להניח מעט מהאייליינר על קצה האצבע, להצמיד אותה לפינה החיצונית של העין ולמרוח מהחומר כלפי מעלה. התוצאות מפוצצות מוח, אבל רגע לפני שתרוצו לנסות בעצמכן, כדאי גם לצפות באלה שפחות הצליח להן וללמוד מהטעויות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by RIANNE MEIJER (@rianne.meijer)

ריאן מאייר, משפיענית שידועה בחיבתה לחשוף את האמת מאחורי היופי המפולטר של הרשתות החברתיות, ניסתה את הטריק בעצמה ונכשלה לחלוטין, כך שיכול להיות שלא מדובר בכלי פשוט אלא עוד טכניקה שדורשת הרבה אימון, ניסוי וטעייה. מה שכן, העוקבות של ריאן המליצו לה לנסות שוב עם אייליינר בפורמולה קרמית, ואולי שם נעוץ הסוד. כך או כך, אין ספק שמדובר בטרנד ששווה לנסות בבית, עם פוטנציאל לשנות לחלוטין את שגרת האיפור.

@roni4444ka my fave eyeliner hack pencil – @maybelline tattoo liner #makeuphacks #makeuptutorial #eyelinerhack #fypシ Hotel – Lawsy

@jacquelinekilikita Using your finger to create smoky winged liner? Better believe it! IB: @roni4444ka #beautyinatik #eyelinerhack #wingedeyeliner #wingedliner #fingerliner #makeuphacks #fingereyelinerhack Remember? – Aesthetic Sounds

השאירו תגובה