השיער עייף? הכירו את הבוטוקס לשיער

"בוטוקס לשיער" דומה מאוד לטיפול קראטין, אבל ההבדל המהותי הוא שהוא אינו כולל כימיקלים חזקים. הוא אמור להעניק לשיער הזנה עמוקה וציפוי של ״פילרים״, שאמורים למלא מקומות בהם השיער נשבר. בניגוד לשם לא מדובר פה בזריקות אלא בחלופה בריאה יותר מקראטין

מאת  | ‏ 12 דצמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anisa Sojka (@anisasojka)

שוק הטיפוח השתנה מקצה לקצה במהלך העשור האחרון, ואפשר להודות על כך בעיקר לברנדון טראוקס, המייסד של דה אורדינרי שהלך לעולמו ב-2019, אבל השאיר מאחוריו תעשייה שונה לחלוטין, ובעיקר קהל צרכנים שונה לחלוטין – מלומד ובקיא ברכיבים פעילים ובעל דרישות חדשות וגבוהות.

כבר בימים הראשונים של ההיסטריה מסביב לדה אורדינרי, טראוקס חזה שהמהפכה הבאה בתחום הטיפוח תקרה בזירת השיער, ואפילו נתן טיזרים לכמה רכיבים פעילים מאוד מבטיחים שהוא חוקר במעבדה, כמו טיפול שמשנה את הפיגמנטים בשיער ללא צביעה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emili Sindlev (@emilisindlev)

לא במפתיע, הוא צדק. המהפכה הזאת החלה כש-olaplex, שבעבר ניתן היה להשיג את הטיפולים שלהם רק במספרות מקצועיות, החלו למכור את המוצרים לשימוש ביתי, וכיום כבר אפשר לראות לא מעט מותגי טיפוח מציעים טיפולים חדשניים לשיער.

למרות זאת, ממש כמו בתחום טיפוח העור – ישנם טיפולים ותוצאות שאי אפשר להשיג בבית, ומצריכים ביקור אצל המקצוענים. הטרנד האחרון בתחום הוא ״בוטוקס שיער״, אבל אל דאגה – מדובר בשם שיווקי בלבד, ומחטים אינן מעורבות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Anisa Sojka (@anisasojka)

״בוטוקס לשיער״ דומה מאוד לטיפול קראטין, אבל ההבדל המהותי הוא שהוא אינו כולל כימיקלים חזקים. הוא אמור להעניק לשיער הזנה עמוקה וציפוי של ״פילרים״, שאמורים למלא מקומות בהם השיער נשבר. פורמולות הטיפול עצמן יכולות להשתנות מלקוחה ללקוחה, תלוי בסוג השיער והבעיות שלו, אבל המטרה הכללית היא אנטי-אייג׳ינג ותיקון נזקים, שיפור המראה והבריאות של השיער, החייאה, לחות והגנה. בין הרכיבים שנמצאים בשימוש אפשר למצוא ויטמין B5 שמספק חמצן לקרקפת או אומגה 3 שתורם לנפח השיער.

מדובר, כאמור, בחלופה בריאה יותר מטיפול קראטין, מכיוון שבוטוקס השיער אינו כולל כימיקלים, ועל כן הוא גם בטוח עבור נשים בהריון. הוא גם זול יותר – בעוד טיפול קראטין יכול להגיע למחיר של כ-1,500 ש״ח, בוטוקס לשיער לא אמור לעלות יותר מכמה מאות ש״ח, כשהמחיר עצמו נקבע לפי המוצרים שבשימוש.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emili Sindlev (@emilisindlev)

השאירו תגובה

 

  • רוצה לקבל פרטיםנוספים לגבי

    מאת: פנינה כהן גרומי |‏ 27 בפברואר 2024 | 23:51
  • השיערה היא מורכבת של כמה וכמה מרכיבים…רובן ככולן נימצאים במוצרי המזון בריאים בירקות ופירות קטניות טבעים ותזונה נכונה ופעילות תקינה של הגוף ..ולא רק השיער הוא מורכבות האדם ותיפקוד נכון ובריא ובריאות סידרה ובריאה.פיזית ונפשית.וכמו כן קיים גם המרכיב הגנטי..אלו עובדות יום יומיות בעבר בהווה ובעתיד ללא כל השערה אשר איננה דומיננטית בנושא זה….נכון שפרסונלית אינדיבידואלית כל אדם לגופו(ובעיננין הנ"ל לשיערו יכול ובמוצר זה או אחר קיים מרכיב חיוני לשיער או ויש במוצר זה או אחר את יכולת האפקט או את יכולת ההשפעה על השערה אשר איננה במורכבות השיערה של האדם זה או אחר .רבותי אותו גבירותיי הכל יפה בתמונות ופירסומות תלוי איך ואת מי מצלמים ..שיער בריא הוא בריאות טובה

    מאת: אחד העם |‏ 13 בדצמבר 2022 | 20:23