יכול להיות שכל מה שצריך בשביל ריסים מושלמים זה קצת וזלין?

כך בהחלט עולה מהטרנד שסוחף את הביוטריות של טיקטוק בהמוניהן וגורם להן לעפעף בהלם מול המצלמה. המחשבה אולי עשויה לגרום לכן לדמוע קצת, אבל היישום של הטריק הזה דווקא נראה מאוד פשוט ומתגמל

מאת  | ‏ 11 אוקטובר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hung Vanngo (@hungvanngo)

כמו כל רשת חברתית, גם טיקטוק יכולה להיות פלטפורמה שמעודדת בזבוז זמן או מקום שמרכז את כל מה שמעניין אותנו, החל מאקטיביזם ועד לטיפים לניקיון – הכל תלוי בכם ובאיך אתם מעצבים את הפיד שלכם.

הפורמט של טיקטוק הפך אותה לרשת מוצלחת מאוד למצוא בה האקים, טיפים וטריקים קטנים שיכולים לשפר את החיים שלנו בתחומים שונים, ונדמה שבכל יום נולד שם מוצר או רעיון איפור וטיפוח חדש שהופך לוויראלי וסוחף את כולם.

@jacquelinekilikita Never wearing mascara again lol #beautyinatik #vaseline #vaselinelashlift #lashlift #beautyhacks #vaselinelashes Honeypie – JAWNY

חלק מהטריקים האלה מתגלים מהר מאוד כמיותרים, בעוד אחרים ממש יכולים לשנות את האופן בו אנחנו מתאפרות או מטפחות את עורנו. המזל הוא שכל אחד כזה מנוסה על ידי מספיק משפיעניות טיקטוק לפני שהוא מגיע אלינו, וכך אפשר ללמוד ולהסיק אם הוא מתאים לנו.

אז הכירו את הטירוף האחרון – וזלין לריסים. בעוד הרבה מהרעיונות שם בחוץ יכולים להישמע הזויים, השימוש בווזלין כדי לעגל את הריסים דווקא נראה די הגיוני, ממש כמו שקרם לחות עוזר להחזיק שוונצים בשיער הראש במקומם.

@sarahssuperspa These get me so many compliments and literally last me hours #vaseline #slugging #eyelashhack original sound – Sarah’s Super Spa

מכיוון שלא מומלץ למרוח וזלין ישירות על העיניים, הטכניקה הפופולרית היא למרוח כמות קטנה מאוד של וזלין על מעגל הריסים, ללחוץ אותו על הריסים ואז להשתמש במברשת נקייה כדי למשוח את שארית החומר במעלה הריסים.

התוצאה? ריסים עגולים ובולטים שכמעט מייתרים את הצורך במסקרה, אם כי אפשר להשתמש בטכניקה גם כבסיס למסקרה. לפי הסרטונים הרבים, נראה שהפטנט הזה לגמרי עובד, אבל ישנן גם עדויות שלפיהן מדובר באפקט זמני בלבד, ולאחר כשעה הריסים כבר חוזרים למצבם נטול הווזלין. אין ברירה אלא לנסות בעצמנו.

@boxycharm Vaseline on lashes? #boxycharm #fyp #mascara original sound – Makenzie Rencher

השאירו תגובה