הקראנץ' פיסטוק החדש: הליפגלוס הכי מבוקש בארץ עולה רק 9 שקלים

היסטריית הטיקטוק הנוכחית מתרכזת בליפגלוס במרקם בוהק ביותר של מותג הטיפוח הנגיש אסנס. אמנם אנחנו עוד רגע בסתיו, ויש סיכוי טוב ששפתוני המאט יחזרו, אבל בימים אלו ההייפ הגדול מוקדש לפורמולה שמספקת אקסטרה ברק ונפח לשפתיים. המחיר של הליפגלוס הופך אותו לנחשק יותר מקראנץ׳ פיסטוק, ויש לו בונוס נוסף - הוא גם שורד יותר זמן ממנו

מאת  | ‏ 1 אוקטובר 2022

בזמן שחלק מהמילניאלס כבר חוגגות יום הולדת 40 (טווח שנות הלידה של הדור הוא 1981-1996), הן יכולות להתרפק על תקופת הנעורים שלהן דרך האופנה של הדור הבא. דור ה-Z אימץ את כל מה שדור ה-Y אהב ללבוש לפני שני עשורים, והוסיף טאץ׳ שיקי משלו.

 בעוד מי מאיתנו שגדלו בשנות השמונים והתשעים היו צריכות להתמודד עם הרבה ניסוי וטעייה, לצעירות של היום יש רשתות חברתיות שעוזרות להן ללטש את מראות האופנה והאיפור שלהן, והן יכולות לשתף אחת את השנייה בטרנדים והמוצרים הכי שווים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by essence cosmetics (@essence_cosmetics)

 בגזרת האיפור, הטרנד הניינטיזי ביותר כרגע הוא הצללית הכחולה, אבל תמיד יש מקום למוצר האיפור הכי שנות התשעים ותחילת האלפיים שיש – הליפגלוס.

 אמנם אנחנו עוד רגע בסתיו, מה שאומר ששפתונים בגוונים חומים ובגימור מט בוודאי יחזרו לתמונה, אבל בימים אלה הטיקטוקריות מגלות מחדש מוצר שכבר הפך ויראלי כמה פעמים בשנים האחרונות, ותמיד עושה קאמבק – הליפגלוסים של מותג האיפור הזול אסנס.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jessie B (@jessica__brennan)

 להיסטריה הנוכחית קוראים Extreme Shine – פורמולה שמגיעה בגוונים שונים, כולל שקוף, ומספקת ברק ונפח לשפתיים. בשנה שעברה ליפגלוס בשם Shine Shine Shine של המותג הפך ויראלי בטיקטוק, והפעם מדובר במוצר דומה מאוד, שמספק את אותו המראה הבוהק ובמחיר מצחיק – 9 ש״ח בלבד. בגלל ההייפ, קשה כמובן להשיג כרגע את הליפגלוס המדובר, שאזל מהמלאי גם באתר של לילית קוסמטיקס, מהם נמסר ש:"לאור ההצלחה האדירה של המוצר בארץ ובעולם, המותג בחו"ל עושה מאמצים לספק סחורה בקצב הדרישה". למרות הקושי הזמני להשיג את המוצר, שווה להירשם באתר ולהתעדכן כשהוא חוזר למלאי, כי המחיר הופך אותו לנחשק יותר מקראנץ׳ פיסטוק – והוא גם שורד יותר זמן ממנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Laura Iordache (@lauraaiordache)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANETBEAUTIES (@anetbeauties)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by essence cosmetics (@essence_cosmetics)

השאירו תגובה

 

  • איזה כייף שיש כתבות כאלה! תודה רבה, סוף סוף אני מבינה על מה הבת שלי מדברת. הן כל היום בנייד ואנחנו המבוגרים לא נמצאים באותן פלטפורמות , חשוב לנו המבוגרים לדעת מה קורה בעולמם, לדוגמא : עכשיו אני מבינה למה ביקשה וזלין לריסים – נראה מסוכן ומיותר. לא כל עצה בתיק תוק חכמה.

    מאת: שני |‏ 11 באוקטובר 2022 | 13:16
  • איזה מכוערות שמתם פה. הדבר האחרון שבא לי זה להיראות כמותן

    מאת: פיכסה |‏ 7 באוקטובר 2022 | 15:05
  • גבירותי המנפחות – יש רק דבר אחד שבחור חושב עליו כשהוא רואה את השפתיים הנפוחות והמשורבבות שלכן, וזה לא נשיקה. אתן מחפיצות את עצמכן ואח"כ מתלוננות ש"מחפיצים" אתכן. צאו מהסרט הצבוע (תרתי משמע).

    מאת: ישראלי |‏ 3 באוקטובר 2022 | 02:05
  • לרומי, זה לא מדויק. גם כשאותו מפעל בסין מייצר מוצרים דומים במחיר שונה, ההבדל הוא בשווי ואיכות חומרי הגלם שעליהם מוכן לשלם מזמין העבודה, מורכבות תהליכי הייצור ומידת הגימור וכמובן חומרי האריזה. כך שאותו מפעל יכול לייצר מוצר זול וירוד וגם לייצר מוצר יוקרתי ואיכותי, הכל תלוי במה שהלקוח של אותו מפעל מזמין ומוכן לשלם.

    מאת: לרומי |‏ 2 באוקטובר 2022 | 23:16
  • ליפגלוס ב-9 שקלים או 99 שקלים… מיוצרים באותו מפעל בסין!
    האריזה היפה בשם המותג + הוצאות הפצה ופרסום במגזינים + הוצאות שכ"ד לחנויות הרשת בקניונים מכפילים את המחיר מאות אחוזים!

    מאת: רומי |‏ 2 באוקטובר 2022 | 09:41