"ליפ בלאשינג": הטרנד שמבטיח להחליף את השפתון המסורתי

האיפור הקבוע אולי סבל בעבר מתדמית לא כל כך סקסית, אבל מיתוג חדש מחזיר אותו לפרונט. טכניקת ה'ליפ בלאשינג' מאפשרת לקעקע פיגמנט זמני לשפתיים, להפוך אותן לסמוקות יותר ולחדד את קווי המתאר שנוטים להשתנות עם הגיל. התוצאה, כך מבטיחים המומחים, יכולה להחזיק מעמד בין שנה לשלוש שנים. האם הגיע הזמן להיפרד לשלום מהשפתון המסורתי?

מאת  | ‏ 24 ספטמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sadee Jennings (@browsbysadee)

איפור קבוע נמצא בסביבה כבר שנים, אבל סבל בעבר מתדמית לא כל כך סקסית. כל זה השתנה כשטיפולים כמו הזרקות ופילרים הפכו פופולריים ומיינסטרימיים יותר, ונשים (כמו גם גברים) הפסיקו להתבייש והתחילו לדבר. בהתאם, האיפור הקבוע עבר שידרוג בטכניקות וגם במיתוג, וכיום לעשות מיקרובליידינג לגבות זה כבר טרנד רותח.

 אחרי המיקרובליידינג, בו מציירים על העור בטכניקה של קעקוע שערות גבה דקיקות שחוסכות את הצורך בעיפרון גבות, הגיע הזמן לטרנד הבא – ליפ בלאשינג.

 כבר אמרנו שבסך הכל מדובר במיתוג חדש וסקסי יותר לאיפור הקבוע, וגם הליפ בלאשינג אינו חדש, אבל צובר תאוצה בימים אלה. מדובר בטכניקה של קעקוע זמני לשפתיים שנועדה להוסיף פיגמנט בצבע הטבעי שלהן כדי להפוך אותן לסמוקות יותר, וגם להדגיש את הצורה שלהן ולהפוך את קווי המתאר של השפתיים – שנוטים להשתנות עם הגיל – לחדים יותר.

 במילים אחרות, מדובר בדרך קבועה להסתובב עם ליפסטיק בגוון ניוד על השפתיים, כשהתוצאה נראית טבעית ויכולה להחזיק מעמד בין שנה לשלוש שנים. למרות שהשפתיים שלנו רגישות, התהליך מתבצע עם משחת הרדמה, ומדובר בהליך לא כואב במיוחד ובטוח לחלוטין, כל עוד הוא מתבצע על ידי אנשי מקצוע שמוסמכים לכך. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by PERMANENT & CO (@permanentandco)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Microblading | Krystal Renee (@krysbrows)

השאירו תגובה