פגשנו את השפתון המושלם, ואנחנו לא מתכוונות לזוז ממנו

מותג האיפור, הטיפוח והבישום Armani Beauty הוא כבר מזמן הבחירה המובילה של אנשי המקצוע ומביני העניין. עכשיו הוא משיק שפתון חדש ומושלם, פריימר וקונסילר שמלווים את המייקאפ האיקוני שלו וגם ניחוחות קוטור שפשוט לא דומים לשום דבר אחר שתריחו. קבלו יומן מסע מהביקור בחנות הבוטיק בקניון רמת אביב

מאת  | ‏ 25 נובמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Armani beauty (@armanibeauty)

בהתחלה זה היה כמעט סוד. רק מאפרות מקצועיות ומכורות ביוטי מושבעות ידעו שכל גיחה לחו"ל חייבת לכלול שופינג ממוקד של מוצרי Armani Beauty – קו האיפור, הטיפוח והבישום של בית האופנה העילית האיטלקי, שמאחורי השם האיקוני שלו עומדת איכות בלתי מעורערת שלא זקוקה לשום גימיק בשביל להוכיח את עצמה. 

השמועה החלה להתפשט כשהמותג נחת בדיוטי פרי לפני כמה שנים, עדיין אפוף ניחוחות יקרים של "לא מהארץ", עד שקהל מכורות מקומיות הולך וגדל הוביל להקמת בוטיק ייחודי בקניון רמת אביב – כשישראל היא המדינה השנייה בעולם, אחרי מעצמת הביוטי קוריאה, לחנוך את את חנות הקונספט הקולנועית Armani Beauty Star. 

בהתאם לטכנולוגיות המתקדמות של מוצרי המותג, גם החנות מציעה חווייה דיגיטלית ואינטראקטיבית שכוללת אפשרות להתנסות במוצרים בהתאמה אישית ובאופן וירטואלי. לצד הבוטיק, אגב, את מוצרי Armani Beauty אפשר להשיג גם בסניף Gallery של סופר-פארם בראשון לציון. בינתיים, הרשנו לעצמנו לעשות קצת סדר בהיצע המגוון ולכוון אתכן למוצרי המאסט שיהפכו לחלק חיוני ובלתי נפרד משגרת האיפור והטיפוח שלכן. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Armani beauty (@armanibeauty)

שפתון Lip Power

הליפ פאוור הוא הבחור החדש בשכונה של Armani Beauty, וכולן כבר מסובבות אחריו את הראש ושורקות לו ברחוב. מדובר בשפתון שמשלב בין הדרישות הבסיסיות והנצחיות שלנו ממוצרי איפור – נוחות ועמידות, לבין האפקט הטרנדי המדויק שמשקף בדיוק את איך שאנחנו רוצות שהשפתיים שלנו ייראו כרגע – גוון רווי ועשיר בגימור רק ומבריק. 

הפורמולה המתקדמת מבוססת על שמנים בשילוב פיגמנטים טהורים וטכנולוגיית פטנט שבעזרתה הצבע העז (ובארץ יש 12 גוונים ממנו) נשאר על השפתיים במשך שמונה שעות אחרי משיחה קלילה אחת, לא מתייבש ולא מכביד. גם העיצוב הקומפקטי והאלגנטי שלו הופך אותו מיד לפייבוריט החדש בתיק האיפור שלנו. 

כל מה שאפשר לבקש משפתון (צילום: יח"צ חו"ל)

כל מה שאפשר לבקש משפתון (צילום: יח"צ חו"ל)

קונסילר ופריימר מסדרת Luminous Silk

אם אי פעם קראתם המלצה מקצועית או הצצתן בציוד של מאפרת מוערכת, כנראה שהשם "לומינוס סילק" כבר מצלצל מוכר. מדובר, באופן כמעט חד משמעי, במייקאפ המועדף על אנשי מקצוע ברחבי העולם, וככזה הוא גם המוצר האיקוני והאהוב ביותר של Armani Beauty. זה אכן המייקאפ המושלם, בזכות מרקם קליל ומשיי וגימור שקוף וזוהר שפשוט מחמיא לכל אחת.

כפי שאולי ברור כעת, אנחנו מסוגלות להפליג במחמאות על המוצר הזה עוד הרבה פסקאות קדימה – אבל הפעם נפנה את הספוטלייט לשני מוצרים נלווים שהושקו לרגל חגיגות עשרים השנים להשקת המייקאפ: הקונסילר ופריימר הלחות מסדרת Luminous Silk. גם הם, כמו מקור ההשראה שלהם, מתמקדים בהעצמת המראה הטבעי של העור תוך טשטוש פגמים, הענקת זוהר חיוני ותחושה קלילה ואוורירית.

הפריימר מזין את העור בלחות (מומלץ להניח אותו גם על השפתיים), ומהווה בסיסי אידיאלי לאיפור. הקונסילר הוא הטאץ' האחרון והמושלם: מועשר בקפאין, גליצרין וויטמין E שדואגים לכל מה שהעור צריך, לצד כשרון יוצא דופן לטשטש כהויות ואדמומיות ולהדגיש את תווי הפנים.

תגידו שלום לקונסילר החדש שלכן. 188 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

תגידו שלום לקונסילר החדש שלכן. 188 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

הפריימר המושלם. 219 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

הפריימר המושלם. 219 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

בשמי Armani Prive

נתנצל מראש: אם אתן מאלה שדבקות בריח שלהן ונאמנות לבושם אחד ספציפי, רחרוח בודד של אחד מבשמי הקוטור של Armani Beauty עומד לסבך אתכן. הניחוחות האלה, הנחלקים לארבע קולקציות שכל אחת מהן בהשראת אלמנט אחר מעולם אופנת העילית, הם פשוט משהו אחר.

 קולקציית Les Eaux המיוחדת והרעננה שמצליחה ללכוד בקבוק את היופי והעושר של הטבע, קולקציית LaCollection האיקונית שהיא שיר הלל להיסטוריה של הבישום, קולקציית LesTerresPrécieuses האקזוטית ומתוחכמת בהשראת מסעותיו בעולם של מייסד בית האופנה, וקולקציית Des Mille et Une Nuits – אלף לילה ולילה – המביאה את הקסם החושני של המזרח במלוא תפארתו המשכרת.

Pivoine Suzhou. פרחוני וגאוני. 750 שקלים ל-100 מ"ל (צילום: יח"צ חו"ל)

Pivoine Suzhou. פרחוני וגאוני. 750 שקלים ל-100 מ"ל (צילום: יח"צ חו"ל)

ביניהם מתבלטים שני פייבוריטים מדהימים: Pivoine Suzhou מסדרת Les Eaux הוא ניחוח פרחוני עמוק, אוורירי ואלגנטי, המבוסס על אדמונית ומכיל גם תווים עציים, מימיים ומושק ורדים. VERT MALACHITE מקולקציית Les Terres Précieuses מבטא את תאוות הנסיעות של ג'ורג'יו ארמני, וספציפית את הקסם החמקמק של רוסיה: פרחי שושן פוגשים וניל ותפוז לחגיגה עוצמתית ומשכרת, אבל גם עדינה ומאוזנת. כבר אמרנו – הבשמים האלה הם פשוט משהו אחר, ותצטרכו להריח כדי להבין. 

VERT MALACHITE. בושם שייקח אתכן רחוק. 1,150 שקלים ל-100 מ"ל (צילום: יח"צ חו"ל)

VERT MALACHITE. בושם שייקח אתכן רחוק. 1,300 שקלים ל-100 מ"ל (צילום: יח"צ חו"ל)

המייקאפ המושלם. 225 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

המייקאפ המושלם. 230 שקלים (צילום: יח"צ חו"ל)

 

 

השאירו תגובה