אלה מוצרי הביוטי החדשים שאתן חייבות בתיק האיפור

שפתון עם מרקם נעים שנשאר רענן לאורך זמן, מייקאפ מסדרת טוש אקלה האייקונית שמאיר את הפנים ומספק גוון אחיד מושלם ופריימר – כי אי אפשר בלי בסיס טוב שיכין את הקרקע לכל השאר. ביקרנו בחנות הדגל של איב סן לורן ברחוב דיזינגוף וחזרנו עם מסקנות

מאת  | ‏ 17 אוקטובר 2021

רשימת הקניות שלנו (צילום: יח"צ חו"ל)

רשימת הקניות שלנו (צילום: יח"צ חו"ל)

יש מותגים כל כך אייקוניים שאין צורך לערוך איתם היכרות. איב סן לורן הוא אחד כזה, ולא סתם הוא שומר כבר שנים רבות על מעמדו. מוצרי הביוטי שלו הפכו לקאלט שנמצא על מדפי האיפור של כל חובבת טיפוח (או לפחות בראש הוויש-ליסט שלה), והאריזות הזהובות עם הלוגו המוכר מכילות בתוכן הבטחה לאיכות בלתי מתפשרת, חדשנות ויוקרה.

לא מזמן נפתחה לראשונה בישראל חנות קונספט של הלייבל לזמן מוגבל (ברחוב דיזינגוף 162 בתל אביב), והיא לגמרי לוכדת את הרוח והאסתטיקה שלו: החנות מעוצבת כולה כאולפן הקלטות מלוטש ונוצץ, הכולל קיר רמקולים אדום ומרשים, שלטי ניאון מעוצבים, עמדת DJ שמאפשרת ליצור מוזיקה ולהעלות לרשתות החברתיות וקונסולות סאונד שהוסבו לעמדות תצוגה.

מעבר לחוויית הקנייה הפיזית, החידוש והקסם של המקום (שמתאים גם לרוח התקופה) נמצא בשירותי הביוטי-טק שמוצעים בו – מראות וירטואליות מאפשרות לנסות את המוצרים ללא מגע וללא שימוש בטסטרים, ויש גם Shade Finder שמאתר עבור הלקוחה את גוון המייק אפ המושלם לעור הפנים שלה.

לקראת החורף שהולך ומתקרב בדקנו את ההיצע המטורף בחנות, וחזרנו עם המלצות לשלושה מוצרי מפתח שחובה לצרף לארסנל.

חנות ייחודית בישראל לזמן מוגבל (צילום: גדי סיארה)

חנות ייחודית בישראל לזמן מוגבל (צילום: גדי סיארה)

מייקאפ Touche Éclat Le Teint

אם אהבתן את טוש ההארה המפורסם של איב סן לורן (אנחנו עדיין לא נתקלנו במי שלא), תשמחו לשמוע שלאחרונה הושק לו אח חדש בצורת מייקאפ נוזלי בפורמולה חדשה. אפקט הזוהר הבריא והטבעי עדיין כאן, יחד עם כיסוי אחיד, נושם ואוורירי ולחות שנשמרים למשך 24 שעות.

המרכיבים הפעילים החדשים במוצר המצוין הזה כוללים צמחים מגני אוריקה – הגינות הקהילתיות של חטיבת היופי באיב סן לורן, מעין נווה מדבר שממוקם בהרי האטלס המרוקאיים הידוע בתנאיו הקיצוניים. הם כוללים תמצית פרח ציפורני חתול שאחראית על הענקת הגוון האחיד לעור, תמצית פרח חלמית הידועה ביכולתה להאיר את העור, ונגזרת של ויטמין E להגנה על העור מפני גורמים חיצוניים.

המייקאפ, ארוז בבקבוק מעוצב ונקי, מגיע ב-12 שמתאימים לטווח רחב של גווני עור – מבהיר עד עמוק, ומלבד הענקת מראה מדויק וקורן הוא גם מבטיח לשמור עלינו מקרני השמש בזכות מקדם הגנה SPF22.

מחיר מומלץ לצרכן: 220 שקלים

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by YSL Beauty Official (@yslbeauty)

Touche Éclat Blur Primer Silver

כיסוי מושלם לעור לא יכול להגיע בלי פריימר – שכבת הבסיס שמטשטשת את הפגמים, מצמצמת את הנקבוביות ומעניקה לעור מרקם חלק יותר. כאן מדובר במוצר נוסף מסדרת טוש אקלה האגדית, ובהתאם גם הוא מאיר את הפנים תוך שהוא מכין את הקרקע בבטחה לשלב המייקאפ ולאלה שיבואו אחריו.

כפי ששמו מרמז, הפריימר נותן טאץ' כסוף וברק עדין שמורגשים בתוצאה הסופית.הוא מבוסס על הטכנולוגיה והפורמולה של שאר מוצרי הקו האהובים, ומזין את עור הפנים בשמנים שמותירים אותו רך – בלי ליצור תחושה שמנונית.

מחיר מומלץ לצרכן: 180 שקלים

טאץ' כסוף (צילום: יח"צ חו"ל)

טאץ' כסוף (צילום: יח"צ חו"ל)

Rouge Pur Couture

השפתון האדום הוא בין המזוהים ביותר עם איב סל לורן, והוא עומד גם במרכז הקולקציה החדשה של שפתוני רוז' פור קוטור. היא כוללת 3 גוונים אדומים שונים, ואם גם לכן זה נשמע מבלבל – אל דאגה. יש גם נוסחה שתסייע לבחור את הצבע הנכון לכל אחת, וזה ממש לא מסובך:

אם גוון הוורידים שלך נוטה יותר לסגול או כחול, לעור שלך יש נטייה להישרף בשמש, את נראית הכי טוב בתכשיטי כסף או רוז גולד והצבעים שמחמיאים לך הם סגול, ורוד, כחול וירוק – תת גוון העור שלך קר, והאדום שלך הוא Rouge Paradoxe (21).

אם הוורידים שלך בצבע חום עד ירוק, את משתזפת בקלות ולא נשרפת, תכשיטי זהב אדום ונחושת נראים עליך מעולה והצבעים שמחמיאם לך הם כתום וחום – תת גוון העור שלך חם, והאדום שלך הוא Rouge Libre (1966).

אם קשה לזהות מה צבע הוורידים שלך, את יכולה להשתזף בקלות אבל נשרפת בחשיפה ארוכה מדי לשמש, תכשיטי זהב וכסף מתאימים לך וכך גם כל הצבעים – גוון העור שלך נייטרלי, והאדום שלך הוא Rouge Extrême (152).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by YSL Beauty Official (@yslbeauty)

כשמתחשק להפחית מהדרמה, מומלץ להתנסות באחד מגווני הניוד המעולים שבקולקציה – שיוצרים מראה טבעי אבל מוסיפים לשפתיים זוהר ופיגמנט שמכסה אותן באופן מושלם, או בגוונים הכתומים האינטנסיביים יותר, המאזנים בין אלגנטיות למראה מעט יותר נועז.

המשותף לכל השפתונים בסדרה הוא המרקם הנעים ומלא הלחות, שמורכב מ-25% שמנים טבעיים, גימור הסאטן העדין והצבע הרווי שנשאר רענן לאורך זמן רב.

מחיר מומלץ לצרכן: 160 שקלים

בנוסף, החודש ניתן להנות ממבצעים שונים והטבות, וביניהם עד 20% הנחה על קטגוריית הבישום, עד 15% הנחה על המייקאפים ועד 10% הנחה על השפתונים – ויש גם מהדורה מיוחדת ושווה של הבושם הבסט סלר – Libre, ב-299 שקלים ל-50 מ"ל.

1. שפתון Rouge Pur Couture, מחיר: 160 שקלים 2. פריימר Touche Éclat Blur Primer Silver, מחיר: 180 שקלים 3. מייקאפ Touche Éclat Le Teint, מחיר: 220 שקלים 4. בושם Libre במהדורה מיוחדת, מחיר: 299 שקלים ל-50 מ"ל

צילום: יח"צ חו"ל

1. שפתון Rouge Pur Couture, מחיר: 160 שקלים 2. פריימר Touche Éclat Blur Primer Silver, מחיר: 180 שקלים 3. מייקאפ Touche Éclat Le Teint, מחיר: 220 שקלים 4. בושם Libre במהדורה מיוחדת, מחיר: 299 שקלים ל-50 מ"ל

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by YSL Beauty Official (@yslbeauty)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by YSL Beauty Official (@yslbeauty)

השאירו תגובה

 

  • כלקוחה וותיקה של המותג שמחה על האפשרות להנות מהמוצרים המדהימים. ג'ני, מנהלת החנות כל כך מקצועית, שירותית ונעימה.
    ממליצה בחום, חוויית קנייה מדהימה

    מאת: סיגל צובירי |‏ 5 בנובמבר 2021 | 08:33
  • תצלמו דוגמניות מגיל 50 ומעלה ,לא צעירות שהכל נראה עליהן יפה ומושלם.

    מאת: יוספה |‏ 18 באוקטובר 2021 | 12:31
  • הגיע הזמן להתקדם… מותג עם מוצרים מיושנים, במחירים מוגזמים, והכי גרוע – עדיין מנסים על בע״ח…

    מאת: תמר |‏ 17 באוקטובר 2021 | 20:59
  • מי נראה לכם ילך לקנות את השיט היקר הזה בגלל כתבה ממומנת? תעופו

    מאת: איף |‏ 17 באוקטובר 2021 | 18:37
  • פרסומת לאיב סאן לורן!

    מאת: איה |‏ 17 באוקטובר 2021 | 15:11