די לנפנף: נמצא הטריק הגאוני לייבש לק בשנייה

הקץ להמתנה בחוסר מעש ולהשמדת המניקור בתנועה אחת לא נכונה - גילינו חמש שיטות פשוטות לייבש את הלק במהירות עם אביזרים שיש לכולנו בבית. ושלא ימרחו אתכם

מאת  | ‏ 17 אוגוסט 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Naomi Yasuda / NailArtist (@naominailsnyc) on

מי שהצליחה לשלוט באמנות מריחת הלק, והגיעה למשיחה מושלמת בכל האצבעות של שתי הידיים, יודעת שהחלק האחרון – שלב הייבוש – לא פחות קריטי מכל שאר התהליך. המבצע כולו תלוי ביכולת שלנו להיות סבלניים ולתת לציפורניים להתייבש בלי להפריע, ועבור חלק מהאנשים זה קשה כמו לשבת בעל כרחם בשיעור מדיטציה.

ליאנג, מניקוריסט ניו יורקי מצליח, יודע מקרוב כמה קשה ללקוחותיו להמתין בלי לבדוק התראות בטלפון, או להעביר ידיים בשיער. לכן הוא החליט לתת למגזין InStyle כמה טיפים וטריקים שיזרזו את תהליך הייבוש ויבטיחו את המניקור המושלם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AKIKO Nails NYC (@akikonails_nyc) on

שימוש במייבש שיער
כפתור האוויר הקר במכשיר הפן הביתי מתברר כמצוין לייבוש לק. "זה כנראה המכשיר האפקטיבי ביותר לייבוש מהיר של ציפורניים", מלהיב ליאנג. "האוויר הקר טוב גם למניעת התגבשויות והתקשות לא רצויה של הלק. כדאי לשמור על מרחק של 15 סנטימטרים בין הפן לבין הציפורניים אם הן עדיין מעט רטובות".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Paintbox (@paintboxnails) on

טבילה במים קרים
הקור עוזר להתייבשות מהירה, את זה כבר הבנו, ומים יכולים לייצר אפקט דומה. טבילה של הציפורניים בקערת מים קרים תזרז גם היא את ייבוש הלק, אפילו שעל פניו זה נשמע לא הגיוני. "כדאי לחכות לפחות דקה ולתת לציפורניים להתייבש באוויר לפני שטובלים אותן", מזהיר ליאנג. "טבילה של שתי דקות תספיק כדי שאפשר יהיה להוציא את האצבעות מהמים ולחזור להשתמש בידיים בצורה מושלמת, כמו קודם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Alicia Torello (@aliciatnails) on

טיפות ייעודיות
ניתן להשתמש בתכשיר טיפות המיועדות לייבוש מהיר – שתי טיפות מהחומר על כל ציפורן, אחרי כמה דקות התייבשות רגילה באוויר. "כדאי להיות בטוחים ששמנו את הטיפות על כל הציפורן, כדי שלא יהיו חלקים שלא הגיע אליהם חומר. אחרי חמש דקות יהיה לכם מניקור שלא נמרח".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by NAILS by MEI (@nailsbymei) on

השקעה בלק איכותי
לפעמים כדאי לקנות יקר, ובכך להימנע מניסיונות כושלים ותאונות. חלק מהלקים שמכילים בתוכם חומרים שמקצרים תהליכים. אם יש גוון מסוים שמשתמשים בו הרבה ובאופן קבוע, כדאי למצוא אותו בגרסאות הייבוש המהיר ולחסוך זמן יקר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by jennynails (@jennynails) on

שימוש בשמן
שמן תינוקות או אפילו שמן מטבח יכולים לעטוף לנו את הלק הטרי ולהבטיח ייבוש אחיד. "קחו שמן, או אפילו תרסיס שמן לבישול", מציע ליאנג, "ומשחו אותו מעל הציפורניים. תוך דקה או שתיים יתקבל גימור יבש וחלק. השמן נכנס לתוך הלק ומדלל מעט את הצבע. אחרי כמה דקות אפשר לנגב את השמן בעדינות בעזרת מגבון". שווה לנסות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Naomi Yasuda / NailArtist (@naominailsnyc) on

השאירו תגובה

 

  • בתגובה לאמה מדהים רשמת ומדויק

    מאת: נחמי שאול |‏ 20 באוגוסט 2020 | 21:14
  • היום הכי מהנה הוא.. היום…כי אין כמו לקום בבוקר ליום חדש ולדעת שמה שהיה אתמול נגמר. ואפילו אם היה מדהים , יכול להיות עוד יותר!, ואם היה מר, תמיד אפשר לעבוד על מה שצריך, לישון היטב ולקום ליום חדש.
    השעון לא עוצר וגם לא חוזר לאחור. ובכדי לחיות טוב , צריך להבין שהזמן לתקן הוא עכשיו. .ממש היום,

    מאת: אמה |‏ 18 באוגוסט 2020 | 07:44