אחרי עשרים שנה: המוצר שהכי אהבנו בתחילת המילניום חוזר ובגדול
כדאי לכולנו להתחיל להתרגל לעובדה ששנות האלפיים המוקדמות עושות קאמבק אופנתי בלתי נמנע. מזל שבינתיים זה עוד מתבטא בפצצות נוסטלגיה קטנות ומתוקות כמו הליפגלוס המיתולוגי שהיה מוצר חובה לכל נערה אי שם ב-2001
View this post on Instagram
זוכרים שעד לפני כמה זמן עוד היינו בשוק מהקאמבק האופנתי המטורף של שנות התשעים, ומהעובדה שפתאום בא לנו ללבוש דברים שבילינו את העשור וחצי האחרונים בלבוז לגרסה של עצמנו שחשבה שהם ממש גזעיים? אז הצ'וקרים, תיקי הניילון והבנדנות כבר מזמן נשלפו מהבוידעם והפכו לחלק בלתי נפרד מפיד האינסטגרם – בפרט של האיט-גירלס שלא ממש זכו ללבוש אותם בזמן אמת – עד שבשלב זה נראה כי הרטרו הניינטיזי כבר קרוב למצות את עצמו. העניין הוא שבאופן טבעי אך מטלטל, התגובה של עולם האופנה לכך היא ללכת רחוק יותר – כלומר קרוב יותר.
בקיצור, היכונו לשובן של שנות האלפיים המוקדמות. זה בלתי נמנע, אבל זה קורה בהדרגה ומתחיל בקטנה, בטפטופי נוסטלגיה ורדרדה עם נצנצים ומצב צבירה של ג'לי מבריק. הליפגלוס אמנם כבר חזר לסביבה ברגע שלקיילי ג'נר קצת נמאס מהליקוויד-מאט, אבל הפעם מדובר באחד ספציפי ובלתי נשכח שרק הריח שלו ייקח אתכן היישר למשביר לצרכן של 2001: הג'וסי טיוב של לנקום.
View this post on Instagram
השפופרת הקטנה עם הנוזל השקוף יצאה לשוק לראשונה עם תחילת המילניום, ומהר מאוד הפכה לסמל סטטוס ומאסט-האב של כל טינאייג'רית. עכשיו, בתזמון בו אנחנו בהחלט זקוקות לנחמה, למחשבות על ימים תמימים יותר וללחות בשפתיים, משכילה חברת הקוסמטיקה הוותיקה להשיק מחדש את הכיף הזה. הג'וסי טיוב נמכר כרגע בלעדית באתר ספורה תמורת המחיר המקורי של אז – 20 דולר, שהם כיום 70 שקלים – ומגיע ב-20 גוונים, כולל השקוף הקלאסי מכולם, וגם כזה שמתהדר בגימור קרמי טרנדי. מזל שאנחנו לא אמורים להתנשק יותר מדי בזמן הקרוב.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
מדהים
מאת: לין | 6 במאי 2020 | 18:39אך,כן. מוצר נפלא! עד הרגע שהשיער נדבק אליו
מאת: שלומית | 5 במאי 2020 | 15:03