סשן אימונים ועיסוי פנים: כך התכוננו הסלבס לטקס המוזהב

ג'יי לו השתדלה להפיג את הלחץ באימון מאומץ, פריאנקה צ'ופרה הדגימה מולטי-טאסקינג, גווינת' פאלטרו ונעמי ווטס סידרו לעצמן זוהר הוליוודי באמצעות מכשיר עיסוי פנים מוזהב ורוטט - ורק אשתו של טום הנקס העלתה פוסט שהצליח להלחיץ את כולם

מאת  | ‏ 6 ינואר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jillian Dempsey (@jilliandempsey) on

אם בעבר היינו רואים רק את מראה הגלאם הסופי על השטיח האדום, בעידן הרשתות החברתיות הסלבס והאנשים שאחראים על המראה שלהן לא מהססים לחלוק את התהליך כולו. בכל זאת, לא מספיקה שמלה מפוארת בשביל לדפוק הופעה לטקס גלובוס הזהב – צריך איפור, שיער, מניקור, פדיקור, תכשיטים ולפעמים גם סשן אימון של הרגע האחרון.

מי שבילתה את הבוקר לפני הטקס במכון הכושר היא כמובן ג'ניפר לופז, באופן לא מפתיע. אלכס רודריגז, בן זוגה המפרגן, שיתף תמונות וסרטונים שלה מהאימון, וכתב שהיא הייתה לחוצה לקראת הטקס וממש הכריחה אותו לבוא להתאמן איתה. פעילות רומנטית ללא ספק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@jlover_hungary) on

גווינת׳ פלטרו, לעומתה, בילתה את היום בצורה שונה לחלוטין. מי שהפכה למכתיבת סגנון חיים אהובה ושנואה בו זמנית, העלתה פוסטים שלה על מיטת המסאז׳, מטופלת ברולר רוטט מהמותג הבית שלה, Goop, וגם תיעדה את בופה העוגיות שהכין לה בנה החורג. עוד כוכבות שחלקו את טיפול הפנים שלפני האיפור – ביזי פיליפס שבילתה את זמן המניקור עם מסכת בד על פניה ונעמי ווטס שהלכה גם היא על עיסוי פנים באמצעות רולר מוזהב.

פריאנקה צ׳ופרה ניצלה את הזמן כמו שצריך, ודאגו לה למניקור ולאיפור בו זמנית. לזואי דויטש, לעומת זאת, כנראה היה קצת יותר זמן פנוי, כי היא ניצלה את הדקות שלפני ההכנה להתכרבלות על מיטת המלון יחד עם הסטייליסטית אליזבת סטיוארט (האישה שאחראית גם על המראות המהממים של גל גדות מאז שפרצה בהוליווד). סטיוארט גם ה ייתה זו שחשפה כי מה שנראה כמו שמלה צהובה מרהיבה של פנדי שלבשה זואי על השטיח – הוא בכלל אוברול.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elizabeth Stewart (@elizabethstewart1) on

אבל מי שמרוויחה את הצל"ש של הערב היא ללא ספק ריטה ווילסון. בזמן שכוכבת כמו ריס ווית׳רספון וקרי וושינגטון הצטלמו בשמחה עם האנשים שמאחורי המראה הזוהר שלהן, ווילסון נאלצה להסתפק בסלפי ללא איפור, מכיוון שאיש או אשת המקצוע שקבעה איתם כבר בספטמבר – איחרו בשעה וחצי. "אני מנסה להיות זן", כתבה השחקנית ואשתו של טום הנקס. על פי התמונות מהשטיח, ווילסון הספיקה לקבל טיפול מלא ונראתה מצוין, אבל אין ספק שזה היה כרוך בלא מעט לחץ לפני, והחברות הכוכבות שלה הביעו תמיכה. ג׳וליאן מור וקייט בוסוורת׳ כתבו לה הודעות מעודדות ומזדהות, בעוד כריסי טיגן התעניינה במה שחשוב וכתבה: "אני לא יכולה להמשיך בלי לדעת במי מדובר, אין לי חיים". יאמר לזכותה של ווילסון שלמרות האיחור המפואר, היא החליטה שלא לחשוף את השם של איש או אשת המקצוע המדוברים, מה שלגמרי היה יכול לשרוף את הקריירה שלהם בהוליווד.

גווינת' פתחה את הרוטינה במסאז' הכרחי (צילום מסך: gwynethpaltrow)

גווינת' פתחה את הרוטינה במסאז' הכרחי (צילום מסך: gwynethpaltrow)

גם נעמי ווטס לא ויתרה על עיסוי פנים ב"גולד בר" (צילום מסך: naomiwatts)

גם נעמי ווטס לא ויתרה על עיסוי פנים ב"גולד בר" (צילום מסך: naomiwatts)

פרינקה מדגימה מולטיטאסקינג (צילום מסך: priyankachopraׂ)

פריאנקה מדגימה מולטיטאסקינג (צילום מסך: priyankachopraׂ)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sofia Vergara (@sofiavergara) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Renato Campora (@renatocampora) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Zoey Deutch fanpage (@beforezoeyfalls) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE Magazine (@elleusa) on

השאירו תגובה