כך תנצחו את החום והלחות, ותראו מושלם תוך כדי

אם פעם הטמפרטורות הגבוהות והלחות הנוראית אילצו אותנו לוותר על שגרת הביוטי שלנו, היום כבר מדובר במשחק אחר לגמרי והכל הודות למספר מוצרים מנצחים שעושים את חיי הקיץ שלנו לקצת יותר נסבלים ויפים

מאת  | ‏ 5 אוגוסט 2019

לזהור גם בשיא הקיץ (צילום: Estée Lauder)

לזהור גם בשיא הקיץ (צילום: Estée Lauder)

קשה לפספס את העובדה שעולם הביוטי מוצף באפשרויות. מדי יום מושקים מותגים ומוצרים חדשים ואפילו למעריצות האיפור הגדולות ביותר קשה לעמוד בקצב. אבל בים הקוסמטיקה השופע יש כמה מוצרים שעומדים במבחן הזמן, ולא בכדי קיבלו את התואר "הגביע הקדוש" על ידי היוטיובריות הגדולות בעולם.

אחד מהמוצרים האלה, הוא המייקאפ Double Wear מבית אסתי לאודר. לא משנה כמה מייקאפים נהדרים יוצאים בכל שנה, הכוכב הזה הוא עדיין אחד המייקאפים המוכרים והאהובים על כל מי שמבינה עניין, והוא אחד הנמכרים ביותר מבית אסתי לאודר, ובהחלט בצדק.

הקראש החדש שלנו. Double Wear Nude (צילום: יח"צ)

הקראש החדש שלנו. Double Wear Nude (צילום: יח"צ)

למייקאפ האייקוני הזה ישנה גם גרסה לקיץ, שנקראת Double Wear Nude עם מרקם קליל המתמזג בטבעיות עם עור הפנים, בעל עמידות גבוהה מאוד ומצויד במקדם הגנה SPF 30. 

מלבד המרקם המשובח, ל-Double Wear Nude, לו 25 גוונים שונים, יש עוד לא מעט יתרונות עבור עור הפנים – הוא מזין אותו בלחות מתמשכת בעזרת תמציות פירות אדומים, אבטיח, זרע ליצ'י ותפוח, וכולל גם נוגדי חימצון שתורמים להגנה מפני נזקי הסביבה.

בקיץ המייקאפ חייב להגיע עם SPF (צילום: יח"צ)

בקיץ המייקאפ חייב להגיע עם SPF (צילום: יח"צ)

Double Wear Nude הוא הבסיס המושלם לעונת הקיץ, אבל הוא לא פריט ה-must היחיד שלנו בשגרת הטיפוח והאיפור הקייצית. עוד לפני הנחת בסיס האיפור, חשוב להכין את העור, והבחירה שלנו היא קרם Day Wear Sorbet מבית אסתי לאודר

מלבד שם מעורר תאבון, מדובר בקרם יום במרקם קליל ורענן הנספג באופן מיידי במגע עם העור ומעניק לו לחות למשך 72 שעות. כמו המייקאפ, גם קרם הלחות מכיל נוגדי חמצון והגנה מפני השמש עם מקדם הגנה של SPF 15 והגנה על העור מפני הנזקים הסביבתיים היומיומיים. הפורמולה נטולת השומן מאפשרת ספיגה מהירה של הקרם בעור, כך שהוא כמעט ואינו מורגש, ומתאים לעור רגיל עד מעורב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estée Lauder (@esteelauder) on

אחרי הקרם והמייקאפ, הגיע הזמן להוסיף קצת צבע וחיים, ובקיץ – אין כמו ברונזר בשביל ליצור מראה שזוף, טבעי, בריא וזוהר – מבלי להיחשף לשמש. הפודרה המשזפת מסדרת Bronze Goddess של אסתי לאודר תמיד נמצאת אצלנו בתיק האיפור הצמוד.

היא קיימת בארבעה גוונים משגעים ויש לה מרקם משי ונטול שומן, ומומלץ לפזר אותה לא רק על הפנים, אלא גם על הכתפיים והמחשוף בשביל מראה שזוף ואחיד.

הברונזר המושלם (צילום: יח"צ)

הברונזר המושלם (צילום: יח"צ)

עכשיו אנחנו מלאות בלחות בריאה, מוגנות מהשמש ונזקי הסביבה, עם בסיס מושלם וקליל של איפור ונגיעות של ברונזר משגע, והגיע הזמן לדאוג לריח שילווה את כל היופי הזה. אם אנחנו כבר אלילות זוהרות, שווה לשלב בשגרת הקיץ את הניחוח האייקוני של בושם Bronze Goddess Eau Fraiche מבית אסתי לאודר.

יש לו ניחוח משכר של גרדניה בשילוב עם קרם קוקוס, ענבר, וניל וסנדלווד, שעוטפים בניחוחות ותחושות של חום וזוהר ויגרמו לך להרגיש בחופשה נצחית, בין אם באמת קפצת לים או שבחרת להישאר במזגן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estée Lauder UK (@esteelauderuk) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estée Lauder (@esteelauder) on

השאירו תגובה

 

  • פרסומת לאסתי לאודר…המייקפ שלהם כבד מידי לקיץ…זהו מייקאפ עם כיסוי טוב אבל לחורף …החלטתי שזה עושה לי לא טוב בקיץ והחלפתי למייקפ קליל של חברה אחרת…בחורף אחזור לאסתי

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 13 באוגוסט 2019 | 20:51