בעין השערה: המוצרים שיצילו גם ריסים קצרים, דלילים וחלשים

המסקרה שתעניק לריסים מראה מוארך ומעוגל, האייליינר שלא יזוז גם בחום וצלליות שייעבו את הגבות (אבל עדיין ייראו טבעיות). לטונימולי יש את כל מה שאתן צריכות למראה העיניים המושלם

מאת  | ‏ 18 יולי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TonyMoly (@tonymoly_il) on

כשמותג הביוטי הקוריאני הפופולרי טונימולי נחת בארץ, קודם כל צרחנו. הכרנו כבר את האריזות המושלמות והחמודות שלו מהטיולים לאירופה, ועכשיו כל הפנדות, העגבניות ומסכות האבוקדו האלה סוף סוף אצלנו. אבל המחשבה מאחורי המוצרים של המותג לא מסתכמת באריזות מהממות – גם המוצרים שבתוכן יהממו אתכן, במיוחד בהתחשב בטווח המחירים הידידותי של הלייבל, שאין פלא שהפך ללהיט גם בעולם המערבי.

אחת התגליות האחרונות שלנו מתוך ההיצע של טונימולי היא מסקרת Double Needs, שפחות או יותר שינתה את חיינו, וסליחה על הדרמטיות. מדובר במסקרה שמתאימה במיוחד לריסים דלילים, קצרים וחלשים, מכיוון שהיא מעניקה מראה מעוגל ומוארך, ממש כאילו השתמשתן במעגל ריסים. בנוסף, היא מעניקה נפח ועמידה לאורך זמן, בפני הלחות של הקיץ הישראלי וגם בפני דמעות, למקרה שהמראה של הריסים אחרי שימוש במסקרה גורם לכן לבכות מאושר.

מראה העיניים המושלם (צילום: יח"צ)

מראה העיניים המושלם (צילום: יח"צ)

אחרי שלגמרי התאהבתן בריסים שלכן מחדש, הגיע הזמן להכיר את האייליינר של טונימולי, שהוא המוצר הכי נמכר של המותג בקוריאה – ועם הצלחה לא מתווכחים. מדובר באייליינר ג'ל עם מכחול ידידותי שמשלב את הטוב מכל העולמות – הדיוק של אייליינר נוזלי יחד עם קלות השימוש שמאפשרת פורמולת הג'ל. גם מי שלא התמקצעה באייליינר תגלה שהמוצר הזה מאפשר שימוש קל, נוח ומדויק, ובנוסף – נכון, האייליינר עמיד במים ומחזיק שעות ארוכות, כך שאין חשש לקפוץ איתו לבריכה.

טונימולי לא עוצרים שם, אלא מטפסים למעלה לגבות, ושווה להכיר את Easy Touch – זוג צלליות בגווני בסיס משלימים למראה גבות מעוצבות וטבעיות. המראה הטבעי הוא לא רק טרנד בעולם האיפור – הוא תמיד רלוונטי ובהחלט מתאים לימי הקיץ החמים. זוג הצלליות האלה יאפשרו למלא, להאיר ולהגדיר את הגבות, כך שיראו מלאות וטבעיות, בזכות טלק מיוחד ואבקת כדוריות במרקם רך ולא דביק.

כשהוא הגיע לארץ צרחנו (צילום: יח"צ)

כשהוא הגיע לארץ צרחנו (צילום: יח"צ)

עכשיו, כשהריסים עגולים, עבים ועמידים בפני לחות, האייליינר מדויק ולא הולך לשום מקום והגבות מלאות וטבעיות – זו כבר הבחירה שלכן מה להוסיף. ליפסטיק בגוון ניוד למראה טבעי? אולי איזו צללית כחולה נועזת לדרינקים עם חברות, או גלוס רענן וסומק ורדרד שיתכתבו עם המראה הבובתי שהקוריאניות אוהבות? מוצרי הבסיס האלה ללא ספק ישמשו אתכן לכל מראה שבו תבחרו.

לא רק האריזות שוות (צילום: יח"צ)

לא רק האריזות שוות (צילום: יח"צ)

השאירו תגובה

 

  • כתבה פרסומית על איפור בלי תמונה של אחרי פחות משכנעת

    מאת: מה לעשות |‏ 21 ביולי 2019 | 01:44
  • אפשר למצוא את מוצרי טונימולי בכל סניפי סופר פארם ולהזמין גם מהאתר של סופר פארם

    מאת: תשובה לגלי |‏ 18 ביולי 2019 | 19:02
  • היי,תושבת רמת השרון היכן מוצאת לרכוש את כל המוצרים שפרסמתם בכתבה ,מוצרי טונימולי (קוראני),חזקו ואמצו מחכה לתשובה תודה

    מאת: גלי מרגלית חי |‏ 18 ביולי 2019 | 13:41