סטארבקס משיקה קולקציית שפתונים והעולם בהיסטריה

אם תמיד רציתן שהטעם המשכר של משקאות הפרפצ'ינו של סטארבקס יישארו על השפתיים לאורך זמן, הערכה הבאה בשבילכן – רשת בתי הקפה מוציאה ארבעה ליפגלוסים במהדורה מוגבלת, כולם בהשראת המשקה הכי פוטוגני בעולם. כמובן שהתגובות הנרגשות לא איחרו לבוא

מאת  | ‏ 1 מאי 2019

התגשמות כל החלומות. קולקציית השפתונים של סטארבקס (צילום: Starbucks, טוויטר)

התגשמות כל החלומות. קולקציית השפתונים של סטארבקס (צילום: Starbucks, טוויטר)

לא ברור איך זה קרה, אבל בשנים האחרונות סטארבקס הפכה לאחת הרשתות הכי מעודכנות מבחינת טרנדים, עם הבנה מעולה של קהל צעיר, שיווק באינסטגרם וזמן תגובה מהיר.

יש טרנד? סטארבאקס על זה – פרפוצ'ינו בגוון מג'נטה, לאטה בוורוד מילניאלי, קולקציות אקססוריז קיציות ומהממות, ליין טי-שירטים עם אלכסנדר וונג וכוסות במהדורת רוז גולד שג'יי לו נשאה אחת מהן והפכה אותן לנחשקות בין רגע. למעשה, רק אתמול סטארבקס שיחררה עוד גימיק שכזה – קולקציית כוסות מחליפות צבעים, שאזלה מהסניפים כבר ביום שיצאה עם תיעוד מקיף ברשתות החברתיות.

אז איזה טעם הכי עושה לכן את זה? (צילום: Starbucks, טוויטר)

אז איזה טעם הכי עושה לכן את זה? (צילום: Starbucks, טוויטר)

למרות שעדיין קשה להתרגש מהקפה עצמו, בסטארבקס לא מפסיקים להפתיע אותנו עם מוצרים שיש מאחוריהם מחשבה רצינית על מה הקהל הצעיר רוצה, והפעם מדובר בערכת ליפ גלוסים שהושקה כדי לחגוג את חזרת אחד המשקאות המיוחדים של הרשת.

הערכה מגיעה עם ארבעה גוונים, שכולם כמובן מעולם הקפה והטעמים הנלווים אליו. בתוך האריזה הוורודה והמתוקה נמצאים שוקולישס בליס (חום שוקולדי), מרשמלו גלואו (לבן בוהק), קאמפ-פייר ספארק (חום-סגלגל מטאלי) וגרהאם גלאם (קרמל), שקרוי על גרהאם קרקר, סוג של ביסקוויט אמריקאי ידוע.

גם הבחורים יכולים ליהנות (צילום: Starbucks, טוויטר)

גם הבחורים יכולים ליהנות (צילום: Starbucks, טוויטר)

התגובות לקולקציית הליפ גלוסים, לעומת זאת, לא כולן נלהבות, ונראה שהנושא ממש מפלג את העם. התגובות החיוביות לפרסום הקולקציה באינסטגרם היו מאוד חיוביות: "קונה את זה. נקודה", "רוצה. צריך. חייבבבבבב", ו-"כל כך מתרגשת מההשקה הזאת!".

אבל אחרים היו מאוד מבולבלים, והגיבו דברים כמו: "למה אנחנו צריכים את זה?", "תגידו לי שזו בדיחה" ו"מה לעזאזל, למה סטארבקס עושים איפור עכשיו?". מגיבה אחת העלתה סוגיה חשובה ורלוונטית כשכתבה: "אם הם לא מריחים כמו המשקאות של סטארבקס אני זורקת אותם לפח". צודקת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Craftedbymelissa (@craftedbymelissa) on

השאירו תגובה

 

  • אהיה מאושרת לקנות את הליפגלוס מרשמלו, אשמח אם אוכל להיעזר בכן/ם
    תודה מראש

    מאת: טליה ר. |‏ 1 במאי 2019 | 16:15