ריח של אביב באוויר: הבשמים שיעשו לכן את החג

אין זמן מתאים יותר מפסח כדי לרענן את מדף הבשמים. מזג האוויר שעושה נעים, הפריחה מכל כיוון ותחושת הסדר והניקיון מכינים את הקרקע להתחדשות בגזרת הניחוחות. אז אילו בשמים חדשים תוכלנה למצוא בחנויות? הנה כמה המלצות שיעשו לכן סדר

מאת  | ‏ 11 אפריל 2019

בושם Sparkling Blush מבית מייקל קורס (צילום: יח"צ)

בושם Sparkling Blush מבית מייקל קורס (צילום: יח"צ)

מייקל קורס Sparkling Blush

קשה להישאר אדישים לבקבוק הבושם החדש של מייקל קורס. כמו אבן ספיר ורודה הוא בוהק למרחקים ומספר סיפור של נשיות מלאה באנרגיה, חן וזוהר. תשמחו וודאי לגלות כי גם מה שבתוכו לא מאכזב. כשהוא נשען על ניחוחות אוריינטליים רחוקים המורכבים מפלפל ורוד, וניל, קסיס, עלי ורדים, חבצלת לבנה וסנדלווד, נוצר ריח מלא רבדים ומשמעויות, מפתה וחושני במיוחד. לכן לא מפתיע לגלות כי מדובר באחד מהבשמים המצליחים והאהובים ביותר של התקופה האחרונה. 

מחיר: 299 שקלים ל-50 מ"ל, 399 שקלים ל-100 מ"ל א.ד.פ
להשיג ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, רשת אפריל

בי דלישס של DKNY (צילום: יח"צ)

בי דלישס של DKNY (צילום: יח"צ)

DKNY BE DELICIOUS

כבר עשור שתפוח הזכוכית הירוק של DKNY מנעים לנו את החיים וגורם לנו לחלום על ניו יורק, והנה, באביב 2019 הוא רלוונטי מאי פעם. הניחוח הרענן של תפוח העץ האמריקאי (שפותח במיוחד עבור המותג) מקבל בוסט אנרגטי כשהוא משתלב עם מלפפון ירוק, אשכולית ומגנוליה, ויחד עם הרמזים המעודנים אך אקזוטיים של טובורזה, ורדים, סיגליות, סנדלווד וענבר לבן נוצר מיקס איקוני שאף פעם לא יוצא מהאופנה, ובעיקר – משמש כמתנת החג האולטימטיבית.

מחיר: 199 שקלים ל-50 מ"ל, 299 שקלים ל-100 מ"ל א.ד.פ
להשיג ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, רשת אפריל ו-BE

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by TOM FORD BEAUTY (@tomfordbeauty) on

טום פורד Costa Azzurra Acqua

מה מסמל אווירת חופשה ורעננות יותר מאשר הריביירה הצרפתית? גרגירי החול החמימים, קרני השמש הלוהטות, עצי הברוש המעטרים את פסגות ההרים והאנשים מלאי השיק והסקס אפיל הם התגלמות כל החלומות שלנו. את כל אלו לכד טום פורד אל בקבוק כחול ויפהפה כשיצר ב-2014 את Costa Azzurra, אחד הבשמים הטובים יותר שנתקלנו בהם. כעת, הוא חוזר אל אותו קו חוף אגדי בגרסה צוננת יותר ומוסיף לו בריזת ים קרירה ופרועה. כשהבושם ניתז על הגוף נוצר ניחוח שזורק היישר לחוף בשעת ערביים, כשריח הגלים המלוחים מתערבב עם העצים והעשבים המכסים את הנוף המיתולוגי. כמו תמיד, הבושם נראה כמו פסלון עתיק, הפעם בצבע כחול עמוק שייראה נפלא על השידה בבית.

מחיר: 485 שקלים ל-50 מ"ל, 685 שקלים ל-100 מ"ל
להשיג ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, רשת אפריל ו-BE

 נשיקה מהקאריביים. טומי הילפיגר Tommy Girl Sun Kissed (צילום: יח"צ)

נשיקה מהקאריביים. טומי הילפיגר Tommy Girl Sun Kissed (צילום: יח"צ)

טומי הילפיגר Tommy Girl Sun Kissed

מהריביירה הצרפתית אנחנו מפליגים אל איי הבאהמס, שם מחכה לנו טומי הילפיגר עם האינטרפרטציה שלו לניחוחות הקאריביים. מנדרינות, חמוציות, תפוחים אדומים, תמציות רימון ופריחת תפוז מתערבבים להם יחד עם מגנוליה דרומית, יסמין, סיגליות וטאץ' של רום מקומי לכדי ארומה מטריפה ואקזוטית. הבקבוק הקלאסי של טומי מקבל במהדורה הזו עטיפה מסטיקית של פסים בוורוד ולבן, שנראים כמו מתוך פנטזיה מושלמת על חופשת הקיץ הבאה שלנו.

מחיר: 199 שקלים ל-100 מ"ל א.ד.ט
להשיג בלעדית ברשת סופר פארם

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) on

טומי הילפיגר Tommy Girl Now

בושם טומי גירל האלמותי מקבל השנה עדכון גרסה. פחות נוסטלגיה לניינטיז, יותר חגיגה של כאן ועכשיו, או כפי שבטומי קוראים לזה "לחגוג את ההווה עם גישה חיובית ואופטימיות". אל האווירה הפרחונית והפירותית משתלבים תווי משנה של מנטה ופירות הדר לצד מגנוליה ויערה, אליהם מתווספים תמציות קשמרן ומאסק. התוצאה – ריח מטריף וממכר של חלומות נעורים, דינמיות ואמריקנה במיטבה.

מחיר: 199 שקלים ל-100 מ"ל א.ד.ט
להשיג בלעדית ברשת סופר פארם

השאירו תגובה