מריח כמו סיפור אהבה: הזוג הכי יפה בעולם בקמפיין משותף

מה יותר טוב מלקחת דוגמן ודוגמנית שהם גם זוג בחיים להיות פרזנטורים ביחד? אז זהו, שיש יותר טוב מזה – כששני הדוגמנים יפי התואר מתאהבים על הסט של הצילומים והופכים להיות הדבר הכי חם. וזה בדיוק מה שקרה למותג האופנה פאקו ראבן, שהשיק שני בשמים חדשים: "אינוויקטוס לג'נד" לגבר ו"אולימפיה לג'נד" לאישה

מאת  | ‏ 27 מרץ 2019

ניק ולומה על סט הצילומים (צילום: יחצ)

ניק ולומה על סט הצילומים (צילום: יח"צ)

בתעשיית הבשמים יש תחלופה מהירה של פרזנטורים. מותגים רבים מעדיפים לקחת את הסלבס החמים של הרגע ולהחליף כל עונה במישהו חדש שהוא הכי מדובר. בפאקו ראבן ממש לא מאמינים בדרך הזו. ההוכחה: ניק יאנגקוויסט, שחקן רגבי לשעבר ודוגמן בהווה מאוסטרליה, מוביל את פאקו ראבן לגברים כבר שש שנים. לומה גרות', דוגמנית עולה בשמי תעשיית האופנה ובחורה יפה בצורה יוצאת דופן מברזיל, הגיעה לצילומי פאקו ראבן נשים לפני ארבע שנים. השניים הכירו על הסט והתאהבו. הם הפכו את סיפור הקמפיין לסיפור אהבה ואין דבר יפה מזה, וגם יותר שיווקי מזה.

הקמפיין החדש לשני הבשמים מספר את סיפורם של אינוויקטוס ואולימפיה, שני גיבורי על, הנלחמים על האהבה שלהם בערבות נמיביה. "זו הייתה החוויה הכי מטורפת בחיים שלי", מספרת לנו לומה בראיון שנערך לרגל השקת הבושם בפריז, "אולימפיה היא אישה מאד חזקה וזה כל כך נכון לשנת 2019 להראות נשיות חזקה. בשביל צילומי הקמפיין הלא פשוטים האלה התאמנתי לא מעט באימוני ספורט ורכיבה, אבל זה שהיה לי את ניק לצידי עזר לי מאד גם באימונים וגם בצילומים".

הצילומים היו קשים אבל לא מדי. ניק על הסט בנמיביה (צילום: יחצ)

הצילומים היו קשים אבל לא מדי. ניק על הסט בנמיביה (צילום: יח"צ)

צילומי הקמפיין נמשכו שבועיים בנמיביה, בתנאי מזג אוויר קשים מאד. "ניק ואני מכבדים אחד את השני מאד בחיים הפרטיים שלנו וגם על הסט", מבהירה לומה, "אני חושבת שזה הקל מאד על העבודה שלנו בנימביה תחת תנאי לחץ משוגעים. הצלחנו לתקתק סצנות שלמות בטייק אחד רק בגלל שהיינו מדויקים ומאוחדים".

"הבושם הוא מאד רומנטי ואין אישה שתשתמש בו וגברים יישארו אדישים לגביה", מסביר ניק, "ואני לא אומר את זה רק כי הבת זוג שלי מובילה את הקמפיין שלו יחד איתי – זה פשוט ריח אחר". "ריח זה דבר כל כך אמוציונלי", מוסיפה לומה, "בושם מזכיר לך דברים, זה לא רק גבר-אישה–סיפור אהבה – יש פה משהו עם המון רגש".

התאהבו על הסט של פאקו ראבן לפני ארבע שנים ומאז הם לא נפרדים (צילום: יחצ)

התאהבו על הסט של פאקו ראבן לפני ארבע שנים ומאז הם לא נפרדים (צילום: יח"צ)

בעוד "אינוויקטוס לג'נד" מורכב מתמצית אשכולית חמצמצה ואקורד של דבש, "אולימפיה לג'נד" הוא מתקתק יותר עם פריחה של ג'ינג'יר ומעט וניל. "ריח זה פנטזיה", מסבירה לנו דימוטיל מישלן, הבשמית של פאקו רבן שרקחה את הבשמים, "אנחנו רק צריכים למצוא את הגורמים הנכונים שיגרמו לפנטזיה הזו לקרות. 'אולימפיה' של 2019 היא הרבה יותר פמניסטית מבעבר אבל זה לא הופך אותה לפחות נחשקת. מבחינתי כל בושם יכול להתאים גם לגברים ולגם לנשים, כל אחד צריך להרגיש טוב עם עצמו כשהוא מתיז עליו את הריח. לא סתם אנשים מתיזים גם על הצוואר וגם הידיים, הם עושים את זה כדי שבאמצע היום הם יוכלו להסניף אותו ולנסות לרגע אחד שוב להרגיש טוב עם עצמם".

INVICTUS LEGEND   - מחיר: 349 שקלים

OLYMPEA LEGEND – מחיר: 299 שקלים

בושם זה אוסף של רגשות (צילום: יחצ)

בושם זה אוסף של רגשות (צילום: יח"צ)

הפרנזטור של הבושם בשש שנים האחרונות (צילום: יחצ)

הפרנזטור של הבושם בשש השנים האחרונות (צילום: יח"צ)

גפ הבגדים יצאו מהארכיון של בית האופנה פאקו ראבן (צילום: יחצ)

הבגדים יצאו מהארכיון של בית האופנה פאקו ראבן (צילום: יח"צ)

בצילומי הקמפיין שנראה לפחות כמו סרט גיבורי על (צילום: יחצ)

בצילומי הקמפיין, שנראה לפחות כמו סרט גיבורי על (צילום: יח"צ)

הזוגית הקלה על הצילומים בתנאים לא פשוטים (צילום: יחצ)

הזוגית הקלה על הצילומים בתנאים לא פשוטים (צילום: יח"צ)

הבושם הוא מאד רומנטי ואין אישה שתשתמש בו וגברים יישארו אדישים לגביה. ניק מסביר את דעתו על הריח של הבושם הנשי (צילום: יחצ)

"הבושם הוא מאד רומנטי ואין אישה שתשתמש בו וגברים יישארו אדישים לגביה". ניק חווה את דעתו על הריח של הבושם הנשי (צילום: יח"צ)

לקחה אימוני רכיבה במיוחד לצילומים (צילום: יצ)

לקחה אימוני רכיבה במיוחד לצילומים (צילום: יח"צ)

לומה עם השמלה האייקונית של פאקו ראבן (צילום: יחצ)

לומה עם השמלה האייקונית של פאקו ראבן (צילום: יח"צ)

בושם זה ריח שמזכיר לך דברים וזה לא רק גבר-אישה–סיפור אהבה (צילום: יחצ)

בושם זה ריח שמזכיר לך דברים וזה לא רק גבר-אישה–סיפור אהבה (צילום: יח"צ)

הזוגיות שלהם מהפנטת ומריחה טוב. מתוך הקמפיין החדש (צילום: יחצ)

הזוגיות שלהם מהפנטת ומריחה טוב. מתוך הקמפיין החדש (צילום: יח"צ)

* הכותבת הייתה אורחת פאקו ראבן בפריז

השאירו תגובה