גלוסייה, מותג הביוטי הכי שווה בעולם, משיק ליין חדש ומטריף

אחרי שהעורכת והיזמית הצעירה אמילי וייס יצרה את גלוסייה, אימפריית טיפוח שעוד ילמדו עליה בבתי ספר לעסקים, היא מתפנה לדבר הבא – גלוסייה פליי, ליין מוצרי איפור נוצצים ובוהקים שעושים חשק להתאפר בהגזמה. תארזו לנו הכל, תודה

מאת  | ‏ 5 מרץ 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by noblessekorea (@noblessekorea) on

שוק הביוטי מעולם לא היה רווי יותר במוצרים ומותגים, ובכל זאת, המותג העצמאי גלוסייה (Glossier) מצליח לשמור על הייחוד שלו בתוך כל העומס הזה.

עם מחירים נגישים יחסית, מוצרים שעוברים פיתוח של שנים כדי להגיע לשלמות וגישה שיווקית ועיצובית שקשה לפספס איתה, גלוסייה הצליחו ליצור שורה של מוצרים נחשקים. העובדה שהם נמכרים אך ורק באתר הרשמי של המותג ונשלחים רק למספר מצומצם של מדינות נבחרות רק תורמת לנחשקות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by StyleDemocracy.com (@styledemocracy) on

לגלוסייה תמיד הייתה גישה מאוד ברורה לאיפור – מינימליסטי וטבעי. קולקציית המוצרים מיועדת להדגשת היופי הטבעי, ומילים כמו לכסות או לטשטש בכלל לא נמצאות בלקסיקון של המותג.

אבל עכשיו, נראה שהנשים מאחורי גלוסייה (ובראשן, מייסדת המותג אמילי וייס), הבינו שגם חובבות המראה הטבעי רוצות לפעמים משהו קצת אקסטרה, והשיקו – די במפתיע – את גלוסייה פליי, מותג-בת חדש שמתמקד בצבעוניות וברק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Weiss (@emilywweiss) on

אפילו המעריצות המושבעות של גלוסייה לא ידעו מה עומד לקרות, כשבסוף חודש פברואר התחילו לעשות טיזינג באינסטגרם של המותג. אתמול הוא הושק באופן רשמי, עם קולקציה מצומצמת של ארבעה מוצרי איפור ושני אקססוריז נלווים.

"אנחנו מאמינות שהחלק הכי טוב בלצאת הוא להתארגן", נכתב באתר על המותג, ובגלוסייה מדגישים שמדובר במוצרים שהם אקסטרה. למה זה חשוב? כי למרות הכיוון הגלאמי והמוגזם יותר של המוצרים, ניכר שהם נועדו להתווסף מעל המוצרים הקיימים.

תתחילו להתפרע (צילום: Glossier Play)

תתחילו להתפרע (צילום: Glossier Play)

לכן לא תמצאו בגלוסייה פליי מייקאפ או קונסילר עם כיסוי גבוה יותר מהמוצרים הקיימים של גלוסייה, אלא אייליינר בצבעים נועזים, ליפסטיק עם ברק גבוה, היילייטר נוזלי וג'ל נצנצים שנועד לעפעפיים.

המחירים נעים בין 54 ל-72 שקלים למוצרי האיפור, כשישנה גם אופציה לרכוש את כולם יחד, בנוסף למחדד ומברשת דיטייל, עבור 217 שקלים, כששווי החבילה כולה הוא 270 שקלים.

המיתוג מושלם (צילום: Glossier Play)

המיתוג מושלם (צילום: Glossier Play)

אז מתי גם אנחנו נוכל ליהנות מכל היופי הזה? אחרי שנים ארוכות בהן גלוסייה שלחו את המוצרים אך ורק בתוך ארה"ב, בשנתיים האחרונות המשלוח התרחב לקנדה, אנגליה, צרפת, שוודיה, אירלנד ודנמרק, עם הבטחות חוזרות ונשנות ברשתות החברתיות שמדובר רק בהתחלה.

כלומר – יש למה לצפות, ואם לסמוך על גלוסייה, המשלוח לישראל ממש מעבר לפינה. בינתיים אפשר להשתמש באחד משירותי השילוח מארה"ב לישראל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Glossier Play (@glossierplay) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Glossier Play (@glossierplay) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Glossier Play (@glossierplay) on

השאירו תגובה