כך תיצרו בקלות קרם פנים שמותאם בדיוק בשבילכן

לכל אחת יש עור פנים שונה וציפיות שונות מקרם הלחות שלה. בדיוק בגלל זה השיקו עכשיו בקליניק את סדרת iD הכוללת קרמי בסיס ומבחנות עם חומרים פעילים, ומאפשרת יצירה של 15 שילובים שונים. התוצר הסופי הוא קרם לחות אינדיבידואלי שמתאים בדיוק לצרכים שלנו

מאת  | ‏ 24 מרץ 2019

קרם פנים אינדיבידואלי (צילום: יח"צ)

קרם פנים אינדיבידואלי (צילום: יח"צ)

אנחנו לא שותות את הקפה שלנו אותו הדבר, לא ישנות על אותם מצעים וגם לא לובשות את אותם הבגדים. אז למה שנמרח את אותו קרם לחות על הפנים? טרנד הפרסונליזציה, זה שמשאפשר לנו בחירות אישיות, מדויקות ומודעות יותר הוא אחד מהטרנדים הכי מדוברים של השנים האחרונות ולאחר שזכה לחיבוק אמיץ גם מתעשיית הביוטי – הוא מקבל עכשיו שדרוג מפנק של ממש.

מותג הטיפוח והאיפור קליניק היה מהראשונים שזיהו את המגמה החשובה הזו. כבר ב-1968 הוא יצא עם בשורת טיפוח חדשנית הדוגלת בהתאמה של שגרה אישית המבוססת על שלושה שלבים. כיום, יותר מ-50 שנה אחרי שיצאה הבשורה המסעירה הזו, בקליניק משיקים את הגרסה המודרנית והמתקדמת ביותר של מגמת הטיפוח האישי, ובעצם מאפשרים יצירה של תכשיר לחות המותאם בדיוק לצרכיה של כל לקוחה.

התחילו עם ההתאמה האישית ב-1968 (צילום: יח"צ)

התחילו עם ההתאמה האישית ב-1968 (צילום: יח"צ)

כמו בכל השקה חדשה של קליניק, גם הפעם השאיפה היא לפשט לנו את החיים ולא להעמיס עליהם. ההבנה שמציאת הלחות המושלמת תביא לתוצאות טובות יותר, ותגרום לנו לוותר על שימוש במוצרים מיותרים אחרים, הופכת למתבקשת מתמיד.

לא משנה אם את סובלת מגוון עור לא אחיד, אם העור שלך נוטה לאדמומיות או מאופיין בקמטוטים קטנים, קרם הלחות החדש – Clinique iD מאפשר טיפוח ממקוד ואישי. הקרם המיוחד הזה, שרק נראה תמים, מכיל למעשה 15 צירופים שונים המאפשרים לכל אחת ליצור לעצמה ובעצמה את הלחות שהכי מתאימה לה.

טיפוח ממוקד ואישי (צילום: יח"צ)

טיפוח ממוקד ואישי (צילום: יח"צ)

אז איך זה עובד? הכי פשוט. כל מה שצריך לעשות זה לבחור את בסיס הלחות לפי סוג עורך, מבין שלושת הקרמים מסדרת Dramatically Different ™ האייקונית, ולהוסיף לו מבחנה עם חומרים פעילים, מתוך מגוון של חמש מבחנות – אותה את בוחרת לפי דאגת העור העיקרית שלך. הבסיסים האפשריים הם ג'לי (לכל סוגי העור), תחליב (לעור יבש עד מעורב) וג'ל (לעור מעורב עד שמן).

בקליניק מציעים חמש מבחנות עם חומרים פעילים המחולקות לפי צבעים: מבחנה ירוקה המיועדת לטיפול בעור מגורה ואדמומי, מבחנה כחולה המיועדת לטיפול בנקבוביות ומרקם עור לא אחיד, מבחנה לבנה שמטפלת בגוון עור לא אחיד, מבחנה כתומה המטפלת בסימני עייפות ומעניקה מראה מלא זוהר ומבחנה סגולה לטיפול בקמטים ובקמטוטים.

שלושה קרמי בסיס, חמש מבחנות עם חומרים פעילים (צילום: יח"צ)

שלושה קרמי בסיס, חמש מבחנות עם חומרים פעילים (צילום: יח"צ)

את המבחנה הפעילה מכניסים לבסיס הלחות הנבחר והנה יצרת לעצמך קרם לחות בהתאמה אישית. כך תתני לעור שלך בדיוק את מה שהוא צריך ותלחחי אותו בצורה האידיאלית והייחודית לו, בלי להסתבך יותר מדי ובלי להוציא סכומים מטורפים.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בחנויות הדגל בגינדי תל אביב ובקניון הזהב בראשון לציון ובאתר
מחיר השקה: 199 שקלים ל-125 מ"ל

השאירו תגובה