אתן חייבות להכיר את הסרום הכי נמכר בעולם

אם במקרה לא שמעתן על Advanced Night Repair של אסתי לאודר עד היום, אז אתן חייבות להכיר את הבקבוקון שישנה לכם את החיים. מדובר בסרום שהיקף המכירות שלו עומד על כ-5 מיליון בקבוקים בשנה. נחסוך לכן את כאב הראש שבחישוב - מדובר בעשרה בקבוקים כל דקה. מה ששמעתן

מאת  | ‏ 7 מרץ 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estée Lauder (@esteelauder) on


הוא מגיע בבקבוק קטן וחום ומסדר את עור הפנים למיליוני נשים מסביב לעולם. אז נכון שיום האישה גורם לנו לרצות להשקיע בעצמנו עוד יותר ,אבל בואו נודה על האמת שגם בשאר הימים הסרום המהפכני מסדרת Advanced Night Repair ממשיך להיות הסוד הקטן הזה מאחורי 'שנת יופי' שלנו. גם אם נדמה לנו שאנחנו יודעות על הבקבוקון הקטן והממזרי הזה הכל – יש עוד כמה עובדות מפתיעות ששווה לדעת עליו.

הוא היה שם לפני כולם. הנוסחה המקורית שלו שהוצגה לעולם כבר ב-1982 הייתה לא פחות ממהפכנית ולמעשה המציאה את קטגוריית ה'תיקון' בתחום טיפוח העור. היום זה אולי נשמע ברור מאליו שסרום יכול לתקן נזקי עבר ולעזור במניעת נזקים עתידיים אבל בזמן השקתו הוא הביא תקווה חדשה וסוחפת ועד היום המרקם שלו, הנוסחה וגם הטכנולוגיה שמשמשת לייצור שלו נותרים ייחודיים.

בקבוק קטן חום וקסום (צילום: יח"צ)

בקבוק קטן חום וקסום (צילום: יח"צ)

הוא המציא מחדש את המושג 'שנת יופי'. תהליך הפיתוח של הסרום מסדרת Advanced Night Repair סימן פריצת דרך בהבנת הקשר שבין שינה למצב העור. הבנה מעמיקה של 'חלון ההזדמנויות' בשעות השינה ושבעצם בלילה תהליך התיקון הטבעי של העור מגיע לשיאו. אלמנט זה סייע למקסם את האפקטיביות של הסרום והוביל לפיתוחה של טכנולוגיה המשתלבת בתהליך התיקון הטבעי בצורה משמעותית.

הוא הביא אסתטיקה חדשה לעולם הביוטי. אסתי לאודר הייתה חברת הקוסמטיקה הראשונה שהשתמשה ב"בקבוק חום קטן", שעוצב בהשראת בקבוקוני בתי המרקחת של פעם. מאז, הוא הפך כמעט לאייקוני, עם פיפטה ונוכחות מיוחדת שמשמרת את המעמד המיוחד שלו גם אחרי שנים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estée Lauder (@esteelauder) on

הוא תכשיר טיפוח העור הראשון שהכיל חומצה היאלורונית. כן, בדיוק מה שאתן שומעות. מה זה בדיוק אומר? שתהליכי התיקון הטבעיים מקבלים 'בוסט' מדהים ושהעור זוכה להזנה מידית ועמוקה בלחות.

על הנוסחה שלו רשומים עשרות פטנטים. בגרסתו החדשה והמעודכנת החדשה – Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II מכיל יותר מ-24 פטנטים מוגנים או המצאות העומדות להירשם כפטנט עד שנת 2033.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estée Lauder (@esteelauder) on

לא תאמינו כמה בקבוקים שלו נמכרים בדקה. הסרום מסדרת Advanced Night Repair הוא סרום התיקון מספר אחת של אסתי לאודר והיקף המכירות שלו עומד על כ-5 מיליון בקבוקים בשנה אחת. נחסוך לכן את כאב הראש שבחישוב – מדובר בעשרה בקבוקים כל דקה!

קשה להתווכח עם המספרים. למעלה מ-80% מהנשים שהתנסו בשימוש בסרום במשך ארבעה שבועות העידו שהעור שלהם נראה בריא ורענן יותר. מעבר לסיוע חסר התקדים שהוא מעניק לתהליכי התיקון הטבעיים של העור הוא מסייע בהפחתת קמטוטים וקמטים, משפר את מראה העור ואת המראה האחיד שלו.

הוא מותאם 
במיוחד לאורח החיים המודרני. מבלה יותר מדי זמן מול המסכים? לא מצליחה לישון מספיק שעות בלילה? חשופה לפגעי זיהום אוויר? הסרום מספק בדיוק את ההגנה שחלמת עליה ועוזר להילחם בנזקים שמאפיינים את החיים בעידן המודרני.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estée Lauder (@esteelauder) on  

בכל דקה נמכרים עשרה בקבוקים כאלה (צילום: יח"צ)

בכל דקה נמכרים עשרה בקבוקים כאלה (צילום: יח"צ חו"ל)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Estee Lauder (@esteelauder) on

ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנות המותג בקניון איילון ובאתר

השאירו תגובה

 

  • גם לי יש אותו נחמד נעים נותן תחושה טובה ולא מעבר לזה.

    מאת: ריקי |‏ 7 במרץ 2019 | 14:00
  • יש לי אותו אל תגזימו – זה לא סרום קסם
    עוד סרום – באחריות!!!!!!

    מאת: דורה |‏ 7 במרץ 2019 | 12:11