עיניים גדולות: כך תיישמו את הטרנד הכי נועז של העונה

עם כל הכבוד למראה "התעוררתי כך" השקט והסולידי, אביב 2019 מסתמן דווקא כעונה רועשת ומלאה בנוכחות. השמלות בוהקות, האקססוריז מבריקים והאיפור – מלא בדרמה צבעונית שמתרכזת בעיניים. אז איך עושים את זה נכון מבלי להיראות כמו בחזרה גנרלית למסיבת פורים? פנינו למומחית של MAC כדי לעשות סדר

מאת  | ‏ 25 פברואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Halpern (@halpernstudio) on

יש כאלו שמתאפרות כדי להיראות כאילו לא התאפרו, ויש כאלו שמתאפרות כדי שכל העולם ישים אליהן לב. בדרך כלל מדובר בשני טיפוסים שונים מאוד, אבל אם יש משהו שלקחנו מעידן ה-metoo# ושמסתמן כטרנד הגדול של אביב/קיץ 2019, הוא שבמקום להסתתר מאחורי איפור, עכשיו הזמן להשתולל ולהפגין נוכחות, גם אם את פרח הקיר הכי נגה בחדר.

זה התחיל מלמטה, מהבגדים. המעצבים הגדולים חשו לפתע ערגה לצבעוניות אייטיזית בוהקת ומשחקי ממדים ואורכים, ובתרגום מהיר למאה ה-21, המטירו עלינו מראות גרנדיוזיים שלוקחים את הטוב מכל העולמות ומאפשרים לנו ללבוש ורוד פוקסיה וירוק זרחני מבלי להיראות כמו קריקטורה מהלכת.

טאץ' נצנצים מושלם בתצוגה של הלפרן (צילום: יח"צ חו"ל)

טאץ' נצנצים מושלם בתצוגה של הלפרן (צילום: יח"צ חו"ל)

משם, הדרך לפנים שלנו הייתה קצרה. הרי שמלת מיני כסופה ונוצצת לא יכולה להסתפק בפנים חפות מאיפור. היא צריכה ווליום ונוכחות, היא צריכה לפרוץ גבולות ולחגוג את כל מה שכיף בלדפוק הופעה, וכן, זה כולל צלליות צבעוניות, סומק חזק או אודם עוצמתי.

אבל לא חייבים הכל בבת אחת, כמובן. המגמה הגדולה ביותר בעניין זה היא דווקא איפור העיניים. אחרי שנים של אייליינר שחור, חתולי וקוקטי, ישנו מעבר מובהק לשטיפת צבע ללא מעצורים. פה גליטר צפוף בצבע בורדו חזק, שם מריחה של צללית כתומה – זה הזמן להניח בצד את הצד המופנם שלכן, ולתת דרור למברשות האיפור.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Iconic Dame Zandra (@zandra_rhodes_) on

אז איך עושים את נכון מבלי להיראות כאילו אתן בהכנות לפורים? ביקשנו מנטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC ישראל, לתת לנו כמה טיפים:

1. קודם כל, ברגע שמניחים צבע על הפנים, ובפרט בעיניים, חשוב לשמור על איזון ומינון נכון, ולשם כך נרצה לשמור על עור נקי יחסית ונחליש את הסומק והליפסטיק. כדי לא להוסיף אינפורמציה מוגזמת, רצוי לא להגזים בהצללות והארות ולא להגזים עם המסקרה. במקום שהמראה יהיה מתריס או שערורייתי, נרצה לוק שהוא שיק, ולכן במקום לחשוב על גם, גם וגם – נחשוב על או או. אם הולכים על צבע מבריק בעיניים, נשמור על כל שאר הפנים במאט.

הכי אייטיז שיש. הלוק המטריף של תצוגת מאניש ארורה (צילום: יח"צ חו"ל)

הכי אייטיז שיש. הלוק המטריף של תצוגת מאניש ארורה (צילום: יח"צ חו"ל)

2. עבדו בטכניקת שכבות – אפשר להתחיל מבסיס של עפרון שחור, שהרבה פעמים הוא אזור הנוחות שלנו. מעליו נניח צללית כחולה או סגולה, ואז השחור מעמיק את הצבע, ובמקום להיות בוהק, הוא נהיה יותר לביש. השחור תמיד ישבור את הצבע, גם עם מסקרה. הטכניקה הזו עוזרת לנו למנן את הצבע ולשלוט בו. הצד השני של השכבות זה להניח צבע, אבל בלי שום בסיס על העין. קוראים לזה "שטיפה של צבע". לקחת מברשת עם נגיעה קטנה של צבע, ובמקום שייראה עמוק, הוא יראה חצי שקוף על העפעף.

תגזימו. מותר. מתוך התצוגה של זאנדרה רודס (צילום: יח"צ חו"ל)

תגזימו. מותר. מתוך התצוגה של זאנדרה רודס (צילום: יח"צ חו"ל)

3. הצבע לא חייב להיות ניאוני או מאוד זוהר, אלא יכול להיות יותר נאיבי ו"מאובק". בשילוב לבן הוא יראה יותר פסטלי ורך ובשילוב אפור יראה קצת יותר "מעונן", מה שהופך את כל המראה לקצת יותר לביש.

כתום שולט. תשאלו את ג'יג'י חדיד שמתה עליו. מתוך התצוגה של אשיש (צילום: יח"צ חו"ל)

כתום שולט. תשאלו את ג'יג'י חדיד שמתה עליו. מתוך התצוגה של אשיש (צילום: יח"צ חו"ל)

4. ואם אתן רוצות להתחיל עם הטרנד, אבל בקטנה, פשוט התאפרו כמו שאתן רגילות, ותנו טאץ' קטן בעין, כמו אקססורי שהייתן מוסיפות לאאוטפיט. חשבו על האזור בו תרצו להניח את הצבע על העיניים והתמקדו בו. אם אתן רגילות לצללית חומה, לדוגמה, טשטשו אותה בקצוות עם כתום. דרך אחרת היא למרכז את הצבע בחלק התחתון של העין, בקו המים. זו דרך מעולה להתחיל ולהעז, לפרוץ את הגבולות שלנו ולגרום לכל העולם לשים לב.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Netta Szekely (@nettart) on



ניתן להשיג בחנויות MAC ובאתר

השאירו תגובה